Wednesday, 13 February 2008

Ateş ve İshal sonrası süzülüp kalmış MK.

Dün gece yine yükselen ateş sonrası, böyle devam ederse ertesi gece acile götürmeye karar vermiştik eşimle. Çok şükür ki gerek kalmadı, bugün, önceki günlere göre çok çok daha iyiydi oğlum. Tabii iyi olması beni wc'ye göndermesi, mutfağı toparlamama izin vermesi falan anlamına gelmiyor :)) Ama hiç önemli değil. Yeter ki iyi olsun.



Türkiye'yi aradığımızda kardan bahsediyor ailelerimiz, burada ise hava 1 haftadır 12 derece civarında ve bol güneşli. Bugün yine güzel, güneşli ve sıcak havayı görünce günü evde harcamak istemedim. Ancak anne sütü ve su dışında bir şey tüketmeyen MK çok çabuk acıkacağı için de fazla uzağa gitmek istemedim. Biraz sokaklarda dolaşıp yakınlardaki bir süpermarkete gittik. Ancak yine de yol uzun geldi, dönüş yolunda kucak istedi MK. Neyse ki slingi sürekli yanımda taşıyorum, o slinginde, aldıklarım arabasında eve döndük :))

Londra'ya bahar geldiğinin resmidir :)





Yolda gördüğümüz Daffodiller..

Oğlumun bana aldıkları :))

Gerçi sonra kucağımda iken tek hamlede bir tanesini çiçeklerinden çekip şaaak diye yere düşürdü, o ayrı :)

Hastalığı sebebiyle bana düşkünlüğü hat safhada. Bu akşam ben bulaşıkları yıkarken, babası ile bir kaç metre oturuyor olmasına rağmen mız mız da mız mızlıyordu. En sonunda babası aldı yanıma geldi, hatta bir ara sırtıma koydu:) Öyle takıldık. Tam anne kanguru ve yavrusu durumundayız :)

23 comments:

Mücevher Kutusu said...

Yerim ben o yavru kanguruyu. Ben kırmızılı fotoya bayıldım. Saçlarda uzamış, sen mi keseceksin Esra?

Bebekhikayesi said...

Inanilmaz ya kocaman oldu MK, zaman ne cabuk geciyor.. Gecmis olsun yavrucuga...
Sana gonderdigim fotolari aldin mi? gmail adresine gondermistim...
Sevgiler...

minik talhanın annesi said...

geçmiş olsun inşaallah kısa zamanda atlatır.
süzgün olsada ilk fotoya bayıldım. o cin bakışlar çok tatlı yaaaa...
sana da kolay gelsin. hasta bebişle uğraşmak çok zordur bilirim...

Anonymous said...

yavrum benim. tez zamanda iyilessin insallah.
maasallah diyeyim baygin bezgin erkekime...
duygu

zehra said...

her ne kadar sadece bir degil 365 gunun sevgi gunu olduguna �nansamda maksat eglenmek olsun :) sevgililer g�n�n�z kutlu olsun :)))

Anonymous said...

Gecmis olsun minik MK`a...Benimde 8 aylik bi oglum var, bir kac hafta önce mide-bagirsak enfeksiyonu gecirdi ve gercekten söylenip dururdum beni uyutmuyor diye, hasta oldugunda saglikli günlerine sükrettim...iyilesti ve aynen senin anlattigin gibi bir hafta bi düskünlük oldu, kosa kosa tuvalete gidip geldim. simdi iyiyiz yani o zamanlara göre en azindan, ortaligi dagitmaya baslamasi iyilestiginin belirtisi:) bebek büyütmek zor özellikle bu tür bebekleri dogdugunda kolikse geriye bir sürü aliskanlik kaliyor, gerci bilmiyorum MK nasildi?....5 yasinda bi kizim daha var o cok kolay bi bebekti mesela ha var ha yok:) Hepimize kolayliklar diliyorum cani gönülden....Melek

Minik Patikler said...

Canım Allah şifa versin kıyamam yazık senin de dakikan kalmamıştır kafanı kaşıyacak.. Bahar gelmiş ne güzel, sinyallerini vermişti gerçi :)

Anonymous said...

merhaba
ne anneyim ne de evli sadece bebekleri çok seviyorum:)sizin maceralarınızı da severek okuyorum.Allah bağışlasın MK'yı maşallah çok tatlı.yazılarınızı okurken sık sık calpol adlı ilacı kullandığınızı gördüm ilaçla ilgili bilgim yok tesadüfen bir yazı ilişti gözüme de sizinle paylaşmak istedim dikkatli olmak adına.http://www.iskenderiye.net/annevehayat-calpolcocugu-olan-byr-arkadasimin-basina-gelmys/ bu linkten okuyabilirsiniz.türkiyeden sevgiler.bir yabancı:)

sabahnur said...

boncuk gozlu kangruma ecmişler olsun.. Acil sifalar versin Rabbim:)

eren derin said...

Cok gecmis olsun. Insallah cabucak iyilesir. Onlarin sagligindan baska birsey istemiyor insan..

Sizin oralara bahar gelmis.. Ne güzel.. Biz Almanya'da hala bekliyoruz ;)

Ayça said...

sebepler farklı olsa da sıkıntılar aynı oluyor sanıyorum. dualarım sizinle.

OZY said...

Allah şifa versin yavru kuşuma,ne kadar da masum bakıyor....

Anne ve Bebisi said...

MKcim, Meral teyzesi kesecek saclarini:))

Sevgili BK, aldim fotolari, sana geri mesaj yollamistim diye hatirliyorum hatta. Gelmedi mi? Cok tesekkurler bu arada.

MTAcim, cok tesekkurler. Artik iyilesti cok sukur:)

Ammiin Duygucum:)

Tesekkurler Zehra, seninde:)

Sevgili anonymous, size de cok gecmis olsun. Kiz bebeklerin daha kolay, daha sakin (genelleme yapiyorum tabi:)) olduklarina inaniyorum artik ben de:)

MPcim, oralar karliymis:) Siz yine gelin bu taraflara:))

Cok tesekkurler sevgili yabanci:) Link acilmadi maalesef:( Calpol'un zararlari hakkinda miydi? Icindeki maddelerin hiperaktiviteye yol atigini okumustum daha once. Ben ilac kullanmayi sevmiyorum, MK'ya da vermek istemiyorum ama insan bir noktada o kadar caresiz kaliyor ki, elinden ne geliyorsa yapmak istiyor. Linki bir daha gonderebilirsen sevinirim. Sevgiler.

Tesekkurler sabahnurcum :)

Eren Derin'in annesi, cok tesekkurler. Buralarin havasi hic belli olmaz, bakarsin haftaya kar yagmis:))

Tesekkurler sevgili ayca.

Ozy'cim, sen o masumlugu bir de bana sor:P

Archi*Sugar (Esra) said...

Cok gecmis olsun. :-(

Isvicre de sicak. 10 derece civarinda. Istanbuldakiler kar yagiyor diyince inanamiyorum!

sühendan said...

Esracım
Bahsettiğin sıkıntıları sende okuyorum.Çok geçmeden aynısı bizde de oluyor.Dişle alakalı değil mi bu sıkıntılar?

Emin de sadece su içiyor.Emmek bile istemiyor.Meme yi gördüğünde bile midesi bulanıyor.Yemek için can atan oğlumun ağzı kilitli.Çok şaşırıyorum.

Umarım bu tür sıkıntıları artık hiç yaşamayız ya da en aza iner.

ipek said...

Canııım, çok geçmiş olsun. Acil şifalar M.Kaan'a..
Ne masum bakmış öyle..
Bu minik kangurunun her hali çok tatlı maşallah.

Anonymous said...

http://www.iskenderiye.net/annevehayat-calpolcocugu-olan-byr-arkadasimin-basina-gelmys/ umarım açılır açılmazsa yazarım:)

zehra said...

mutlu cumalar mk ve annes� kocaman opuldunuz

Yurtdışı Eğitim said...

canım yaa geçmiş olsun çocuklar hasta olduklarında çiçek gibi soluyorlar zaten

AYSUN said...

Geçmiş olsun... Gerçekten de süzülmüş yavrucak:(

Kuaybe said...

Kangurudan kanguruya, kangurudan kanguruya.. Sıkı tut yavruşu düşüreceksin :P

Geçmiş gitmiş olsun taa uzaklara bu hastalıklar inşaallah..

YASEMİN said...

Çok geçmiş olsun. Benim yavrucuğumda diş çıkarıyor. Mız mızlanma çok tuhaf bişey. Nedensiz sebepsiz tam ağlama da değil, öyle birşey işte. Bizimki bir de fena şekilde ısırıyor bazen. Bazen unuttu sanıyorum sonra ne hikmetse yine başlıyor ısırmaya. Bir aralarda sadece beni ısırıyordu. Bacaklarımda filan minik minik morluklar oluştu. Bazen dayanıyorum da bazen dayanamayıp çığlık atınca korkuyor daha da beter ısrmaya başlıyor. Soğan meselesini ben de duydum. Ama oğlum daha çok pırasayı tercih ediyor. Damak tadı işte. Pırasayla kaşıyor dişlerini...

YASEMİN said...

Çok geçmiş olsun. Benim yavrucuğumda diş çıkarıyor. Mız mızlanma çok tuhaf bişey. Nedensiz sebepsiz tam ağlama da değil, öyle birşey işte. Bizimki bir de fena şekilde ısırıyor bazen. Bazen unuttu sanıyorum sonra ne hikmetse yine başlıyor ısırmaya. Bir aralarda sadece beni ısırıyordu. Bacaklarımda filan minik minik morluklar oluştu. Bazen dayanıyorum da bazen dayanamayıp çığlık atınca korkuyor daha da beter ısrmaya başlıyor. Soğan meselesini ben de duydum. Ama oğlum daha çok pırasayı tercih ediyor. Damak tadı işte. Pırasayla kaşıyor dişlerini...

x