Thursday, 17 January 2008


Tebrikler için yeniden teşekkürler blog teyzelerimiz :)

Rica ederim sevgili Ayşe :)

Pratik Anne, belki dediğin gibi Ela sevmiyordur o şekilde durmayı. Daha dik pozisyonda durabileceği bağlama şekilleri var, denemek istersen aklında bulunsun.

Sevgili Züleyha, Yeşim ve eşi bebeklerinin cinsiyetini doğumda öğrenmeyi tercih ettiler :) Doğumgünü için hediye edilen bir paketi nasıl doğumgünümüze kadar bekleyip açmayacaksak, bebeği de bir hediye olarak düşünüp doğuma kadar cinsiyetini öğrenmek istemediler :) Sabırlarından dolayı kendilerini buradan bir kez daha tebrik ediyorum :)

Bilmiyorum Yeşim blog tutmak ister mi ama ben onun haberlerini buradan verebilirim, eğer kendisi izin verirse :)

Bir arkadaşım daha hamile, onun da haberini vereceğim ama önce kendisi izin verirse :)

******************************

MK'nın babaanne ve dedesinin dönüş tarihi hızla yaklaşıyor. Ben de yeniden eski tempoma nasıl döneceğimi düşünüyorum.

Sabahları MK'yı babaannesine devredip biraz daha uyuyorum, tabii bunun rahatlığıyla şu an olduğu gibi gece geç saatlere kadar oturuyorum :) Sanırım bu keyif yakında sona erecek ve erkenden yatacağım.

******************************


Misafirlerimiz geldiğinden beri kitap okumuyordum. Gün nasıl geçiyor onu bile anlamıyorum :) Bir kaç gündür Mama Knows Breast kitabını MK'yı emziriken ve uyuturken okuyorum. Bilmediğimiz bir şey söylemiyor ama bilgileri tazelemek açısından gayet faydalı. Kısa kısa bilgilerle çok güzel anlatmış Andi Silverman. Henüz bitmedi, bitince bazı ilginç bilgileri buraya aktarırım.

İlgilenen olursa yazarın web adresi&blogu: www.mamaknowsbreast.com
Ön sayfada bir de kendisi ile yapılan bir röportajın videosu var.

4 comments:

meltem said...

esroscugum disiniz hayırlı olsun canım...

tontosumun kolunda kunye de ne seker durmus oyle..pek yakısmıs masallah:)))

mısafırlerınızı gecırme zamanı yaklastı degıl mı:(((2 ay bıle ne cabul gectı degıl mı:(((

esroscugum gerci meralcıgım kesin soylemistir ama yine de hatırlatmak istedim..

bizim nikah kısmetse 22 haziran pazar gunu.kına 20 haziran cuma gecesi ve 28 haziran umartesi gecesi de samsun da dugun kısmetse....mutlaka bekliorum..

kaan yigenimizi de gormus oluruz kısmetse...

canım insallah gelebilirsiniz..biz sizlerin de olmanızı cok istiyoruz:)))

sumuklubocek said...

kurabiye tutan minik ellerini yerim ben MK'nin, cok tatli annesi!
kunyesini ben de cok begendim ;)
yeni disiniz de hayirli olsun. ilk birkac tanesinden sonra gerisi hemen geliyor, benden soylemesi.
sevgiyle...

Salincakta Iki Kisi said...

Gozunuz aydin, di$niz hayirli olsun :) Ne guzel heyecanlar bunlar boyle. Umarim digerleride kolaylikle cikarda uzmez MK'mizi. Opuyorum ikinizide.

Anonymous said...

This is Andi, the author of Mama Knows Breast. I can't read this post, if you want to translate...and anyone has any questions...I'm happy to respond.

x