Thursday, 31 January 2008

Gurbet...Fotoğraflar...Mazi

Ortalığı karıştıran MK olay mahallinden hızla uzaklaşırken :))

Aldıklarımızı yerleştiriyorum annecim :))

Şimdi bir de ortalığı süpüreyim çabucak...

Gel teyzecim geeeel!
3 tanesi 5 kuruşa, batan geminin malları burada!
:)

Misafirlerimizi uğurladık bugün. MK günboyu evin içinde babaanne ve dedesini aradı durdu. Yattıkları odanın kapısını ''he..heh..he'' diye gülerek ve elini sallayarak açtık, baktı oda bomboş, suratı asıldı, şaşkın şaşkın bakakaldı.

Dedesi balkonda sigara içerdi, biz de salon kapısını kapatır, MK'yı koridora ya da yatak odasına götürürdük. Bugün yatak odasında epey vakit geçirdik onunla, sonra baktı salon kapısı kapalı. Hızlı hızlı emekledi kapıya doğru, kucağıma aldım, sevinçle güldü. Kapıyı açtık. Önce sola baktı, balkon kapısında dedisini görmek umuduyla, sonra sağa baktı, mutfakta babaannesini görmek umuduyla... Sonra yine sola, sonra yine sağa... Nereye saklanmıştı bunlar ya :((( Suratını astı sonra :((

Hiç evde kalmak gibi bir niyetim yoktu bugün ama rüzgar fırtınası, soğuk ve yağış vardı. Pencereden başımızı bile çıkaramadık. Yarın da karla karışık yağmur varmış. Yine evdeyiz maalesef :( Akşama Özlem teyzemiz gelecek, bomboş kalan evimizi doldurmak için.

Dedesinin gözünden.

Bu akşam nostalji yaptık biraz :) Annemler kameradan eski fotoğraflarımı gösterdiler, eşim de PrtSc ile kopyaladı resimleri :) Ekrandan ekrana pek net olmadılar, ancak havalar çok soğuk olduğu için kardeşim şehre inip taratamadı, biz de şimdilik böyle idare edelim dedik :) Gidince vakit bulup scan ettireceğiz (taratacağız).

İşte karşınızda MK'nın Annesinin bebeklik halleri :))












MK'nın büyükanneannesi, ilk ismi Mehmed'i aldığı büyük dedesi, Osman dedesi ve annesi:)

23 comments:

Minik Patikler said...

Tatlı pamuğum benim çok seviyorum ben bu ballı şekeri, çok tatlı çok maşaAllah. Bu arada, adınız bizim evde sıkça anılıyor canım, haberiniz olsun :)

Anonymous said...

Allah kavustursun :)
esraaa resimler cok sirin :)

yesim

sumuklubocek said...

Tum gun sitenize baktim ara ara, guncellenmeyince dedim eyvah misafir sonrasi depresyonuna mi girdiler acabaa???
neyse ki iyisiniz, sevindim ;)
senin bastan ikinci ve dorduncu fotolarinla MK bebis pek bir benzesmekte.

yok ki said...

Senin resimlerinden ikincisi cok benziyor M.K'a. Sasirdim birden :)
Babane ve dede de ozluyordur simdi. Baska memlekette yasamanin en kotu tarafi da bu. Sevdiklerinden uzakta olmak insanin kolay alisacagi sey degil.

archisugar said...

Esra, Allah kavustursun. Cok kotu hissettiginizi biliyorum. Nasil da alisiyor insan. Gitmek mi zor, kalmak mi? Bence kalmak...
Tekrar Allah kavustursun...

Rana Eslem GULMEZ said...

insaallah erkenden eski duzeninize kavusursunuz.simdi siz turkiye yaparmissiniz))ikinci resimde mk sana cok benziyor)cok optuk sevgiler..

sühendan said...

Umarım babaannenizin gitmesinden dolayı oluşan boşluğa kısa sürede analı-oğullu alışırsınız.

Resimlerde özellikle ikinci resimde MK.ya benzettim seni.Sen de erkek gibi kız mışsın yani:)))

minik talhanın annesi said...

allah kavuştursun... umarım kısa sürede alışırsınız...
ikinci resim mk'ya nekadar da benziyor. ya da mk annesine nekadar da benziyor mu demeliydim...

Kirpikteki Gözyaşı said...

Esracım Allah kavuştursun! Alışınca zor gelmiştir tabiki, inşallah en kısa zamanda siz buralara gelirsiniz:) BU arada Memo gerçekten sana da çok benziyormuş. Hep babasını gördüğüm için ona benzitiyordum ben ama sana da benziyormuş:) Maşallah kocaman oldu:) Öp benim için annesi:)

DERYA said...

selam bu tatlış cocuk babaya benzıyor dıyorduk ama anneimiş megerse,annenin kendisini de görsek karar vericez ama anne saklanıyor ne zaman bir poz vericeksin esracım:))

DERYA said...

selam bu tatlış cocuk babaya benzıyor dıyorduk ama anneimiş megerse,annenin kendisini de görsek karar vericez ama anne saklanıyor ne zaman bir poz vericeksin esracım:))

arzu c said...

Esracim oncesindede sana benzetiyordum cok, bu foograflarla kaanatim kesinlesti:)Canim Allah kavustursun insaallah...Saglicakla!

ipek said...

Bu ne benzerlik böyle esra, bu kadar olur ancak.
özellikle 2. fotoda!

Anne ve Bebisi said...

MPcim:) Biz de kizlarla sizin kulaklarinizi cinlatiyoruz:)

Amin Yesimcim:)

Sumuklucum, iyiyiz cok sukur, arkadaslar yalniz birakmiyor sagolsunlar:)

Sevgili yok ki, sanirim babaanne ve dede icin daha zor durum. Gurbet zor, haklisin:(

Tesekkurler Esracim, senin adresi en kisa zamanda degistirecegim bu arada:) Kusura bakma biraz yavas kaliyorum:)

Tesekkurler REGcim, benim pasaport yine bazi islemler icin bakanlikta gelirse nisanda gitmek istiyoruz.

Suhendancim:) Erkek Fatma"ydi benim adim:P

Tesekkurler MTAcim. Biz bize benzeriz:P

Kirpikteki Gozyasi, cok tesekkurler. Kismetse nisanda gelmek istiyoruz:))

Deryacim, MK ayni ben iste:P Saclari biraz uzun dusunun yeter:P

Arzucum:)) Tesekkurler.

Ipekcim:)) en bisii yapmadim valla:))a

ela selin said...

mk'nın kime benzediği belli oldu:))
yazık ona, çok zor bu gurbetlik ya...inşallah yakın zamanda gelirler gene...
sevgiyle.

yadigar said...

merhaba esra inş. iyisinizdir.allah kavuştursun misafirleriniz gitmiş.resimlerden ikincisi aynen MK ya benziyo.kısaca MK senin bebekliğine benziyo.ne güzel mşl.
Türkiye den sevgiler...

KeLeBeK said...

bebeklik fotolarınızda mk nın size ne kadar benzediği anlaşılıyor maşaAllah

Açalya said...

cok guluyorum MK'nin foto yakistirmalarina :)))

yazik ya, buyukken daha cok anliyorlar gidenin boslugunu. Umarim yakinda yine dolar eviniz, bu sefer sizinkilerle.

kiz MK ayni sen yahu! hele 3. foto! olamaz bu kadar dedirtiyor.

Açalya said...

2. fotoymus pardon. hani cimenlerde oturdugun.

eren derin said...

Gurbetlik cok zor :( Ayni duygulari bizde yasiyoruz. Keske bu ayriliklar hic olmasa, hep beraber olsak sevdiklerimizle...

Neyse MK senin kopyanmis.. Böylelikle ögrenmis olduk ;)

SENABERA said...

Aaa demek bu tatliş sana benziyormuş.. Ben Mk ya sadece MaşAllah, maşAllah, maşAllah diyorum ve gidiyorum....

ASYA said...

copy-paste:)

neseileberaber said...

Merhaba;
Allah kavuştursun. Kalabalıktan sonra boş ev çok zordur. MKaynı annesi. Ama eminim babanız bu yorumları okuyunca biraz bozulmuştur.

x