Tuesday, 15 January 2008

Şirin şirin bakarsa döktüğü kırıkların farkedilmeyeceğini düşünen afacan MK :)

Bu resmi yüklerken, 2 mail yazdım, bir kaç blog dolaştım, arada MK uyandı, onunla ilgilendim ve saat 00:49 oldu!

Ama daha benim yazacaklarım vardı :O

MK uykusunda yan yatıyorken bir hızla yüzükoyun dönüyor. Ve yüzükoyun döner dönmez uyanıyor, ellerinin ve dizlerinin üzerine dikilip şaşkın şaşkın "Noldu ki şimdi bana? Ben kimim? Nerdeyim?" dercesine bakınıyor :)

Dişinin çıktığını yazmış mıydım? :) Evet, artık pirinç tanesi kadar bir dişi var MK'nın.
Yarın Yeşim teyzesi gözleriyle görecek :))
Doğum iznine ayrılan Yeşim teyzenin misaifiriyiz yarın :)

PS: Bebeğini nasıl taşıyacağını danışan sevgili Ayşe, en kısa zamanda yazacağım, tabii tavsiyem sling olacak :) Açıklamaları mümkünse hemen yarın.

7 comments:

Ayça said...

Vatana millete anneye babaya uykusuz gcelere yenilecek her türlü hamhamlara ve dünya tatlısı MK ya hayırlı uğurlu olsun (diş) :)
Rabbim hayırlı sağlıklı uzuuuuunn ömür versin..

sühendan said...

pirinç tanesi kadar da olsa yeni dişiniz hayırlı olsun:)))

Darısı bizim ufaklığın başına...

Açalya said...

HAH iste aynen bizdeki durum! sirtustu yatarken, yan yatarken birden yuzustu doner ve uyanip oldugu yere oturur, eger biri hemen gelmezse uykusunda miziklaya miziklaya alir basini emekler...bu aralar basladi bu durum. 7 aylik hayatinin 5 ayini yuzustu yatarak geciren Dante, simdi yandan yuzustune dusunce afalliyor.

pınar said...

yeni dişini güle güle kullansın MK:) yağmur da 8. ayını doldurunca çıkarmıştı ilk dişini.kabızlık ve diş konusunda aynılar yani. MK dişini çıkardığına göre kaka sorunu olmaz artık inşallah.

AycA said...

minik dişiniz ve dönmeniz hayırlı olsun:))
şimdi yeni öğrendiği her marifet için uykusundan feragat edecek benden söylemesi :)

ayşe said...

hayırlı olsun dişiniz,,ilkler cok heyecanlı olur herhalde:)
sling hatırımda zaten,sende tanımıstım kendisini.hatta verdiğin bağlantılardan birisinde nasıl dikileciğini falan gösteriliyordu.bs.de kayıtlı,annemin dikmesini bekliyordu:)
ama yeni doğan döneminde olur mu ki o?
bekliyorum..:)

SENABERA said...

Hayırlı olsun Mkcığımın ilk dişi:))

x