Friday, 4 January 2008


Dün akşam bir Türk restorantındaydık. Bu da MK'nın 'şirin' oyuncağı :)

Asıl planım şirin oyuncağımızı yere koyup sonra da garsonları korkutmaktı ama masadaki büyüklere ayıp olmasın diye yapmadım :))

Pideleri yuvarlayıp...



Ayranı götüren MK :)

"Anadolu delikanlısını baby food falan bozar, getir oğlum ordan ayran testisini" dedi dün akşam MK :)))

PS: Arkadaşımla telefonda konuştum. Sesi çok metanetli geliyordu. Kaza 12 aralıkta olmuş. Arkadaşım bir süre önce işe dönmek zorunda kalmış. Çalışmak iyi geliyor diyordu. Heyecanla bebeğin gelişini bekliyormuş.

3 comments:

Minik Patikler said...

Aferin MK'ya afiyet olsun :)


Şirin oyuncağın birazcık daha şirinini görmüştüm, bu sepsevimli kaldı :)




Allah rahmet eylesin arkadaşının eşine...

Anonymous said...

ben kaan.i yeriiimmm....canim benim yaaa... afiyet bal seker olsun, kilo olsun et olsun boy olsun yedigi hersey insallah..
duygu

Anne ve Bebisi said...

Sagolasin MPcim.

Amiin amiin Duygucum:)) Ne zaman geliyorsun bu tarafa? :))

x