Monday, 28 January 2008

Cuma:

Haaarrttt!
MK'nın Annesi: (Armudun iyisini... heheh :))

Ne diyosun Anne yaa!!!

Okuma Saati :)

Cumartesi:

Cumartesi öğleden sonra, Oxford Street'te, Yeşimler-Meral ve biz, bloglardan bir arkadaş ve ailesi ile buluştuk :) Ancak kendisinden henüz izin almadığım için buraya yazamıyorum :) Çok güzel vakit geçirdik, çok teşekkürler arkadaşlar! :))


Bilmiyorum bu yüz ifadesi ne için :)

Pazar:

hmmm... Annemin poğaçası gibisi yok!

Pazartesi:

Misafirler dönüş hazırlıklarına başladılar. MK henüz gideceklerini anlayacak yaşta değil ama ben öyleyim :) Ev çok ıssız gelecek ilk zamanlar, o yüzden her günümüzü doldurmalıyız. Özlem teyzeyi aradım bile, hafta sonu bizi yalnız bırakmayacak.

15 comments:

SENABERA said...

Yine süper pozlar vermiş Jönümüz..

SENABERA said...

Yaa bloggerda bir sorun var. Önce şu an çalışmıyor mesajı geldi. Şimdi de yorumum bitmeden ekledi.
Neyse, ilk iki fotoğrafa aşık oldum...

Misafirlerinize de iyi yolculuklar, şimdiden Allah kavuştursun.....

minik talhanın annesi said...

fotolar süper. ya şu oyuncak ne kadar da sahici duruyo birden irkildim...
misafirlere hayırlı yolculuklar...
siz de boşluğu doldurmak için hergün gezin mk ile :D

meltem said...

canım allah tez zamanda kavustursun insallah herkesi sevdiklerine...

bu arada kaancıgım 2.fotdaki bakısına bittim super:)))

New York'tan said...

Allah kavustursun simdiden,MK'ya da masallah :)

DERYA said...

esracım :)))) bir karışıklık oldu ve sana yzdıgımın farkında degıldım ve baskasının sayfasıyla yer degıstırmısım ve sana ok lemısım kusura bakma silersen sevınırım :))))))) kendımı kotu hıssettım ee aceleyle yazılan iş bu kadar olur,mk yı öpüyorum

beste said...

sevgili esra misafirlere söyle dönmesinler biraz daha valla kar tipi fena buralarda.. anklarada yollar felan kapalı inemiyo uçaklar..az daha dursunlar mümkünse eğer..ben mk ya bayılıyorum..benim 2 yaşındaki kızımla benziyolar biliyomusun? çok tatlı maaşallah..sevgiler sana..

Meltem Sözer said...

Bebekler çevrelerinde ne kadar çok insan varsan o kadar çok mutlu oluyorlar. Ev sessizleştikçe MK durgunlaşabilir. Bize öyle olmuştu.

sühendan said...

Maşaallah iyi idare ettin bir ay oldu herhalde.İyi gelinsin vesselam.:Baksana gitmelerini bile istemiyorsun:)))

Ben Ona Resmen Asigim said...

ilk 2 resimdeki perçemini sen mi öle taradın yoksa doğal olarak bu halde mi ? Çok komik çizgi film kahramanı tipi var bu MKda.

Gez gez bak sonra işe başlayınca bu günlerini ararsın.

Bu arada yeşimin bebişi 15 gün geç doğarsa MKyla beraber kutlarsınız artık.Ne tesadüf di mi?

Anne ve Bebisi said...

senabera Tesekkurler :)))
Blogger'da genel bir sorun vardi canim, ben de bir kac yere mesaj birakmak istedigimde bana da olmustu.

MTAcim, o oyuncagi gittigimiz restaurantlarda saga sola koyayim diyorum ama atiliriz diye korkuyorum:P
Boslugu doldurmak icin simdiden p.tesiye kadar doldurdum gunleri:))

Meltemcimm canimm:) Sagolasin. Sorma o bakislari:))

Tesekkurler Seyma:)

Sildim sevgili Derya:))

Sevgili Beste, cok tesekkurler haber verdigin icin. IStanbul'a inecekler, bakalim hayirlisi:((

Sevgili Meltem, kesinlikle haklisin. Ustelik cok da hizli gelisim gosteriyorlar kalabalikta:)

Suhendancim 2 ay oldu misafirlerimiz geleli:) Gule gule gitsinler, yine gelsinler:)

Didemcim, yok o sacinin dogal hali:) Is Allah'tan haftada 2 gun:P Gezmeye devam insallah:)

Yesim'in bebis keske dedigin gibi MK ile ayni gun dogsa:)))

Boracigi operim cok cok:)

Rana Eslem GULMEZ said...

ILK IKI FOTOGRAFTA YUZ IFADESI COK HOS CIKMIS SANKI ...DEDIGINI ANLAMISTA KIZMIS SANA))INSAALLAH BUYUKLER GITTIKTEN SONRA TITIZLIK YAPMAZ MK.COK OPTUK SEVGILER..

yadigar said...

maşaallah ne kadar şirin çıkmış resimler.allah nazardan saklasın.yerim ben o suratı:))

Açalya said...

Kaldırın o iğrenç sıçanı çocuğun tepesinden ya iiyyyykkkkk!!!

Melek* said...

ah tatlım benim ne sevimlisin sen bu çocuklarımız olmasa evimizde böylesine neşe olurmu diye düşünüyorum...Allah hayırlı evlat olmalarını nasip etsin

x