Tuesday, 8 January 2008

Bu videoyu, bu akşam MK yatmadan önce çektim. İşte karşınızda Minik Canavar MK :




Tonguç'un annesi sevgili Ayça, sorularına cevaplar fotoğrafların altında :))


Pazar günü bir kez daha Southend-on-Sea yaptık, bu sefer fotoğraf makinasının hafıza kartı yanımızdaydı:))














Bu fotoğraf sevgili Bebek Hikayesi için :) Üçüzler gezmede!

Okyanus çekildikten sonra martılar geride kalanlarla karınlarını doyuruyorlar.





Sular Çekildikten Sonra:




Sevgili Ayça, burada her semtte bulunan sağlık merkezlerinde haftada 1 gün Health Visitor denilen bebek-çocuk bakım hemşireleri ile görüşüyor anneler. Bebeklerinin, çocuklarının bakımı, onlarla ilgili soru ve sorunlar için. Ama bugüne kadar hiç görüşmedim HV'ler ile. Ben bizzat kendim takip ediyorum MK'nin gelişimini :P

Ek gıdaya 6. ayın sonunda başladık. Onun öncesinde, 5. ayın ortalarından sonra sanırım tattırıyorduk az az. Ek gıda konusunda çok esnek olmak lazım bence. Her çocuk aynı değil kesinlikle.

Her çocuğun aynı olmaması emme konusunda da geçerli bence. Ben başından beri ne emme saatlerini kontrol ettim, ne ne kadar emdiğini. Tamamen MK'nın keyfine bıraktım. Şu anda da mızıldandığında emziriyorum gündüzleri ve hala bilmiyorum kaç saatte bir emiyor. Sakın takma kafana ne zaman, ne kadar emdiğini. Muhtemelen 'doymuyor da mı bu kadar sık emiyor?' diye düşünüyorsun. Doymayan bebek ağlar, mutlu ve huzurluysa doyuyordur, kaç saatte bir emerse emsin.

Tonguç'u kocaman kocaman öpüyorum:)

Türkiye'den sevgili Yadigar, ne güzel henüz anne olmadan bebek bakımı konusunda pratik sahibi olmuşsun:) Yeğenin de çok şanslı, teyzesinin/halasının elinde büyüyor :) Bu arada yoksa sen İbrahim Berk'in teyzesi Yadigar mısın? :)

Ela Selin'in sevgili annesi, her türlü görüşe açığım :) Diş konusu çözülüp, gündüzleri daha iyi yemeye başladığında bu sorunun da çözüleceğini düşünüyorum. Umarım.

Herkese iyi uykular :)

24 comments:

Meltem Sözer said...

Vahşi bunlar vahşi :)
Bizim evde de var böyle adamı yiyecekmiş gibi çığlık atan :))

Salincakta Iki Kisi said...

Golgelerin gucu adinaaaa, guc bende artikkkk M-K :)

Köşenin Delisi said...

hahaha çok güldüm, geleceğin rock starı MK!! Yürü kim tutar senii :))

Ayça said...

Teşekkürler :)
Ses kime çekmiş acaba :)

mesecina said...

İzlerken çok güldüm MK'yı. Maşallah ona. Bu arada herkesi tecrübelerinle yine aydınlatmışsın esracım :) Benim başım kel de değil:)) bundan sonra sorularımı bloga değil bizzat senin yorumlarına yazacağım. MK'yı çok öptüm.

AYSUN said...

ayy ne güldüm ne güldüm:) Çok şeker maşallah... Bu arada yadigar bizim teyze değil:) Ama yakında bizim teyze de blog alemine dalabilir:P

Pınarın Kulubesi said...

video super
Tahminim MK ya meydanlarda bir politikacı
ya da sahnede bir rockçı olacak:)
çoook tatlı bu veletler
Ah bu annelik ne çok değiştiyor insanı
birazdan yola çıkıp eve gideceğim ve oğluma kavuşacağım dakikaları iple çekiyorum

eren derin said...

Maasallah oglun cok hareketli :)
8 aylik yürür MK eminim...
Ayrica cektigin resimleri cok begeniyorum ;)
Selamlar..

ASYA said...

:)
mağara adamı dicem ama elinde kablolarla olmuyor:))))
inatçı da galiba paşa..

Bir Hoş Seda imiş... said...

ayy Allahım ne güldüüm ne güldüm maşallah maşallah.Büyümüşte neler yapıyor çokk şekerrrrdi yaaa birkaç kez seyrettim bugün:)

Isil Simsek said...

ne kadar büyümüş Mehmed Kaan! Biraz afacan olacak sanirim ;)

pastacirapunsel said...

Benim seyrettiğim yetmedi, evdeki herkese de seyrettirdim:) Herkes bu minik canavara bayıldı:))
Ama bence yandın sen bu canavar yakında ortalığı inletir:))
Bu kadar tatlı canavar da az bulunur ama annesi:)
Sevgiler.

afrodisas said...

Ayy yerim ben onu:))) Sabahtan beri kac kec izledim bilmiyorum:))

Anne ve Bebisi said...

Korkuyorum Melteeemm :))

Banucum:)))

Valla sorma Elifcim:))

Bana degil Ayca yaaa:))) Babasina olabilir ama :P

Mesecinacim, gel buyur sana da yardimci olmaya calisalim:))

Sagolasin Aysuncum, sizin teyzeyi de alalim aramiza:))

Sevgili Pinar, esim de Pavorotti'nin yerine bizimkini yetistirmeyi dusunuyor:))

Tesekkurler Eren Derin'in annesi:)

Sorma Asyacim:) Babasi cok inatci, ona cekmis sanirim:))

bhsi, ben de kac kere izledim valla:) Izlerken cok guluyorum:))

Isilcim, afacanlik ne kelime:))

Sevgili Rapunzel, simdiden dusunuyorum, nasil basedecegim diye:) Hayirlisi. :)

archisugar said...

Video cok tatli. Resimlerse harika!!!

yadigar said...

yok ben ibrahim berk'in halası değilim.ayrıca ibrahim berk ile yeğenimin bebeği aynı gün de doğdu.1 aralık galiba oda sabah satlerinde doğdu,bizimki de sabah saatlerinde doğdu...ben sibelin halasıyım.kayra'nın cicoşuyum:)ama bana herkes hala der.inşl burdan de MK.'nın internet halasıyım:))bloğ dünyasında önce sizin blogu açıyorum,sonra ibrahim berk ve sonra kuaybeye bakıyodum.daha sonra çeşitli bloğlara bakıyorum.güzel fikirler ediniyorum.hatta akşam yeğenime bahsederken sizin bebeklerin isimleriyle bahsediyorum.gerçekte tanıyomuş gibi olunuyo.ben sizi hamileykende takip ediyodum.siz üzüldüğünüzde bende çok üzülmüştüm.ama şükür MK. sağlıklı doğdu ve mşl. koca adam oldu.sölediği şarkı da ne güzeldi öle.ama galiba biraz sinirli sözleri vardı:))))a.e.o. hayırlı günler...

OZY said...

Sıpa seni,yerim o ağzını yerimmm!

arzu c said...

ay ben onun ciglik atisini yerim:P,cok tatli masaallah barekaallah! hele o elinde cokie olan hali bayiltti beni:)masaallah masaallah!

SENABERA said...

Video süperr, bayıldım. Bu arada geçen cuma rüyamda seni görmüştüm, bir türlü yazamadım. Senmişsin yani rüyama göre. Eşinle deniz kenarında el ele yürüyordunuz( Resimleri görünce şaşırdım). Sen uzun boylu, kumral, ince ve çok hoştun...

ceren said...

Ay bu çocuk çk tatlı yiyesim geldi valla :) Çk öpüyorum MK yı

New York'tan said...

Ne guzel cigliklar:)) masallah Mk'ya :)

Açalya said...

Açım uleeeyn açım verin bana ordan bir pideaa! bağırtmayın adamıııı!
:)))))))

Ceylin Naz said...

Koca adam oldu kerata!
Rock star MK :-)

DERYA said...

VAY BEE MK SİNİR OLMUS COCUK SON GAZIDA VERMİŞ COK KOMIK BEN KAHKAHA ATINCA MELEK SICRADI KUCAGIMDA:))

x