Monday, 3 December 2007

Yazacak ne çok şey birikti :(

Ama en en önceee : Erikciğimiz hamile imiş :) Tabi bu haberi bu saate kadar herkes öğrenmiştir sanırım :) Darısı Nes'in ve diğer tüm bebek isteyen arkadaşlarımızın başına.

Cuma gününden beri fırsat bulup yazamadım. Kimi fotoğraflar eşimin bilgisayarında, kimisi daha aktarılmadı bile.. O yüzden biraz eksik kalacak bir post ama ne yapalım..

Havuçlu tarifler için hepinize çok teşekkürler arkadaşlar. Umarım havuçlar bozulmadan fırsat bulabilirim denemeye :) Sırf tatlısı için bisküvi bile aldım :)

MK'dan fırsat bulabilirsem denenecekler tabii de bu gidişle babaanne ve dedesi gelmeden biraz zor fırsat bulacağım gibi.

Bugün tüm günü mızmızzzmızz da vızzvızzvızz modunda geçirdi :) Olay anında sabır taşı modunda çatlamaya yüz tutuyorum ama sonradan çok sevimli geliyor bana:))

Umarım tüm huzursuzluğu dişi yüzündendir. Dişi çıkınca bu huzursuzluğu da biter umarım. Umarım.. umarım :)

Çocukcağız ne yapacağını bilemez bir halde mızlıyor tüm gün. Yere koyuyorum, hiç bir şeyle oyalan*a*mıyor. Sürekli bir kucak isteme hali. Kucağıma alıyorum yine mutlu olmuyor. Kıvrım kıvrım kıvranma halleri. Her şeye saldırıyor, her şeyi merak edip kurcalamak istiyor :) Yere inmek istiyor, yere inince kucağa gelmek istiyor.

Meral ve Yeşim'in hediyesi güzel bir kolyem var, renkli taşlardan oluşan, uzun bir kolye. Bugün onu ısırmak için mücadele verdi epey :) Tehlikeli olduğu için en fazla tutup çekmesine izin verdim ama ağzına götürmek istediğinde çekiştirdiğim için çığlığı bastı!

Laptop'a saldırıyor sürekli. Cep telefonuna ve bir de kumandaya :) Tipik erkek işte :P

Kumanda ile olan aşkı görülmeye değer :)

Ah bir de bir sürü prizin takılı olduğu uzatma kablosu yeni gözdesi :)

Ses sisteminin küçük hoparlörleri. Kablolu her şey ilgi alanı içinde :)

Umarım yarın biraz daha keyifli olur..

**************************

Cuma gecesi pırasalı börek yaptım bu arada :) Teşekkürler tarif&tavsiye için :))

Romantik yufka :))

Hayatımda açtığım 2. börek bu. İlkinde Yeşim ve Meral'le birlikte hayatımızda ilk kez börek açmış, hem de açılışı su böreği ile yapmış, bir de hızımızı alamayıp 2 tepsi yapmıştık :) Bi de ben 6-7 aylık hamileydim :P

Pırasaların (ve tabii ki araya karıştırılmış HAVUÇLARIN :))) üzerine biraz da beyaz peynir rendeledim. Aslında pırasayı ve pırasalı şeyleri pek tercih etmem ama elimdekiler ziyan olmadan en güzel nasıl tüketilir diye düşününce ortaya börek çıktı :)


Kenarları biraz kalın oldu ama çok uğraşmak istemedim. Hamuru eşim gelmeden önce hazırladım, hatta MK mızmızlanıp kucak istediği için tek elimle yoğurduğum bile oldu. Eşim gelince de içini hazırladım ve yufkaları açtım.

Çıtırr çıtırr :)) Buyrun gelin arkadaşlar, yanında çayla pek bi leziz :))

Eşim ve ertesi gün gelen arkadaşım Özlem çok beğendiler:) Bir dahakine patatesli yapmayı hedefler, kendimi tebrik ederim :))

**************************

Babaanne ve dedeyi, çalışma-ma odasındaki yer yatağında yatıracağımız için yatak odasında MK'nın yatağı ile bizim yatağı birleştirme çalışmaları yaptık. Cumartesi gecesi MK yatağında yattı ve o gece benim açımdan çok zor geçti. Sürekli uyandı, geri uyuyamadı, huzursuzlandı. Bilmiyorum öyle mi denk geldi ama bir arada yatınca çok daha rahat ediyorum/z. O yüzden yatağını bizimkine dayadık, yan barı indirmesem de sorun olmaz sanırım.

Yer yatağının gözünü seveyim be! Kendi evim olsun yatak matak almak istemiyorum. Ne ortapedi sorunu var, ne sırtım ağrıdı sorunu var... IKEA'dan aldığımız güzel bir yer yatağını attık yere, ohh mis gibi yatıyoruz.

**************************

Sobe aklımda :) Cuma gecesi yazmaya başlamıştım ama yarım kaldı, bitireceğim sevgili mücevher kutusu :)

10 comments:

melike said...

fotoğraftaki açtığın hamuru fark ettinmi kalp şeklinde olmuş umarım verdiğim bilgi işe yaramıştır
aslında blogunu çok seviyorum hergün 2-3 kere uğradığım oluyor ama ne için ilerde evlenipte çocuğum olursa bunlardan faydalanmak için bir senin bloguna bakıyorum arasıra yönlerdiğin diğer bloglarada baktığım oluyor bunları niye anlattım bunuda bilmiyorum ama herhalde gülesiniz diye ben daha 17(3 ay sonra 18)yaşında biriyim
sevgiler

melike said...

fotoğrafa bakarken romantik yufka yazısını görmedim nasıl olmuşsa o arada gözüm kapanmış herhalde:)

minik talhanın annesi said...

romantik yufka :D
ya ben çok severim pırasalı böreği... afiyet olsun sizlere... erkek çocuğu olduklarından mıdır nedir hep ilgi alanlarında laptop, prizler, kablolar, kumandalar özellikle de telefonlar...
umarım biran önce atlatır bu mızmızlığı üzerinden... anne de rahat eder mk da...

Anonymous said...

tubacigimi bir kez de burdan tebrik edelim :) cok cok sevindik ve dualar ettik ,insallah Rabbim saglikla kavustursun yavrusuna :)ya da yavrularina :)
ellerine saglik hocam ,artik ben borek falan acmam zaten gobegimden tezgaha yakin duramiycam yakinda :P seni grubun yeni borekci annesi ilan ediyorum.
Mehmed Kaan'in cikarmaya basladigi kocaman kocaman seslerden bahsetmemissin Esra :) cok sirin ama resmen erkek erkek sesi cikiyor tatlisin :)

yesim

Nuray said...

Esracım müjdemi isterim. Sana mailimdeki bahsettiğim konu halloldu. Hem de istediğimiz şekilde.
Çok şükür.
Pırasalı börek leziz görünüyor. Ellerine sağlık.
MK'yı ve seni öpüyorum

sühendan said...

Yufkalar açılır.Börek yapılır.Resimler çekilir.Emziren annelerin ağzı sulanır:)))

Ellerine sağlık.İkinci tecrübene göre çok güzel gözüküyor.Yakında olsan da gelsek yesek:)))

MK. için bahsettiğin huzursuzlukların aynısı Emin de de var.Diş için mi olduğunu merak ediyorum.Eğer diş yüzündense bütün bu yaptıkları biran önce dişinin çıkmasını istiyorum:)))

buyulubahce said...

Mevsimden midir avaba, Poyraz da bu aralar pek bi huzursuz.
Ama olsun onların her hali çok şeker, değil mi?
Bu arada bu kadar hamarat olduğunu bilmiyordum, valla tebrikler..

zeynep said...

canım esracım uzun zamandır sana yazı yazamadım. aslında her gün blogunu okuyup MK yı ziyaret etmeden bugün ne yapmış diye bakmadan yatmıyorum. hatta okuldaki bilgisayardan bile bakıyorum desem:)))
ne yazıkki 1. dişi çıkınca bu sorunlar geçmiyo. yine devam ediyo. bu arada bizimki kabloyu da geçtim saksı düşürmeye başladı. bizde yok ama annemde var..

öptüm seni ve tatlı yaramazı..

ps:eşin karadeniz yöresinden mi? kayınvalidenin fotosunu çok merakla bekliyorum:)))))

Minik meleğin annesi.. said...

Ya Esracım biz yine pişti olmuşuz yaa.. Valla anlaşıp yazıyoruz sanacaklar :P Bizde de hamur ve açma maceraları var ama Allahtan ki başkahraman Yusufcuk, ben değilim.. Bende yoktur zaten öyle marifetler..

Seni korkutmak istemem ama Zeyneb'in de dediği gibi ilk dişle bitmiyor o huzursuzluk maalesef.. Bizim altıncı patlayacak, durum hala aynı :((

elif said...

merhaba esra ve minik kaan.bende senin bloglarlarında yazılarını okuduktan sonra tam bir müptelan oldum gercekten.benimde 6 aylık bir oğlum ver kaan yusuf ve mk ile çok benziyorlar.bizde gece gündüz hiç farketmiyor çok zor ve az uyuyoruz ne yapcagımı bilemiyorum.umarım bu durum düzelir. romantik yufkana bayıldım. öyle hareketli bir bebekle bu kadar güzel görünen bir börek.....doğrusu ben bazen yorgunluktan su içmeye bile üşeniyorum. görüşmek üzere

x