Friday, 21 December 2007

Pazartesi:

Ağlarım bak ama :)

Haydi Rastgele!

Salı:

Neyzen MK

Anneciğim, böyekler açayım sanaaaa :))

Hamur açan babaannesinin elindeki oklavaya saldırınca ben de onu merdane ile kandırdım hehehe :))


Çarşamba:


Hadi babaanne, bi daha oku :)






Oxford Street

Oxford Circus



hmm.. bakalım müzik marketlerde neler var?

Çarşamba akşamı hep birlikte Londra'nın göbeğine, Oxford Street'e gittik. MK'nın uyku düzeni böyle zamanlarda (akşamları) biraz bozuluyor ama olur o kadar artık diyoruz :)

5 comments:

afrodisas said...

Ah canim, halasi gibi Starbucks seviyor bu cocukda:))) Yerim ben onu...

sühendan said...

Esra bakıyorum kayınvaliden geleli hamur işleri eksik olmuyor evinizden...Kilo alacaksın sonra nasıl vericem deme sakın:)))

İbrahim Tatlıses in bahsettiği meşhur oxford u da görmüş olduk sayende:)))

MK. yı uzun kollularla gördük evin içinde nihayet...

Bunların hepsini espiri olarak yazdım.Alınmıyorsundur umarım.Çünkü bişeyler yazarken insanları (seni) kırmak istemem.

Açalya said...

ohh valla hergun evde borekler gozlemeler falan iyisiniz ha! afiyet olsun, benim de kaynanam geldi ama, hergun ben yaptim yemekleri.

M(inik)K(asif) kesinlikle istahli olacak benim oglan gibi...ama ben hala eline ekmek, meyve falan vermeye cok cekiniyorum genzine kacacak falan diye ayyyy eninde sonunda ogrenmesi lazim, gozumu karartmam lazim senin gibi...

Anne ve Bebisi said...

Halasi, gel de beraber icelim starbucks/lar/i:)

suhendancim, atin olumu arpadan olsun :P

Yok bu o Oxford degil, Londra'daki bir caddenin ismi sadece. O meshur Ocford'a da gidecegiz insallah, MK'nin halasinin ABD'den gelmesini bekliyoruz:)

Isteyin paltolu da cekeyim sekerim, askolsun;))

Yok, asla alinmiyorum:) Rahat ol sen:)) Operim seni ve cocuklari.

Acalyacim, gel de beraber olsun :) Kayinvalide Alman olunca e tabi is basa dusuyor desene:)))

Ben de cok korkuyorum aslinda. Bir kere elma takildi, daha kucuktu o zaman, cevirdim, sirtini vurdum vs de cikarmisti cok sukur. Ama simdilerde biraz daha rahatim. Ufak ufak vermeyi dene, bir de gozunun onunde olsun tamamdir. Cok ufak parcalarla baslarsan bir tehlikesi olmaz insallah. Operim tontecigi:))

Bir Hoş Seda imiş... said...

İyi bayramlar yakışıklı delikanlı ve annesi:)sevgiler

x