Wednesday, 12 December 2007

Pazar:

Sabah Keyfi :)

Gezi Keyfi :)

Pazartesi:

Mandalina Suyu İçerken...

Salı:

Cennet Hurması denilen bir meyve var-mış. Ben bilmiyordum, eşim sevdiği için burada öğrendim. Biraz ekşi, o yüzden bana hitap etmiyor :) Amma MK çok sevdi :) Her gün kemire kemire, biraz da dişlerini kaşıya kaşıya yiyor :))

Meraklı Kaşif

Dişlerini kaşısın diye taze fasülye tutuşturduk eline, olmayan dişleriyle kırt diye ısırınca korktum, elinden aldım. Bastı çığlığı.

Biz de rice cake ile kandırdık, kandı :)


Alo Pizza Hut, buyrun :)

Gözleme, beni gözleme :))



Salı:

Elmacı!

Gezmede...





Bugün, öğlen 12'de bile yerlerde ve çatılarda kırağı olmasına rağmen Aşıklar Parkı'na gittik. Yola çıktıktan 10 dakika sonra uyudu MK. 1 saat 50 dakika sonra eve geri döndüğümüzde uyandı.


Kış Güneşi





Göl buz tutmuştu, martılar buzun üzerinde dikiliyorlardı.


Buzzzzzz!



19 comments:

Açalya said...

ne guzel gozlemeler falan acilmis ooohhh kebab valla.

mandalina suyu falan gibi narenciye/asitli seyler icin henuz erken Esra'cigim, sen de mutlaka okumus arastirmissindir, aman dikkat.

Cennet hurmasini olgunlastir oyle ye bak nasil seveceksin. Trabzon hurmasi da denir, bizim koyde osuruk hurmasi diyorlar. Japonya'nin en populer meyvelerinden biri ayrica ve acayip C vitamini ve A vitamini iceriyor, Persimmon asil adi bu meretin. Benim en cok sevdigim ve yumusak yenince harikalar diyarina gidip geldigim, jelimsi icini culp culp diye yuttugum ve Dante'ye henuz tattirmadigim bir meyve (cunku elime bulastiginda elim azicik sanki kasinir, siser gibi oluyor, belki onda da alerjik reaksiyon yapabilir diye korktum.

Bizim oglan 3 gun falan bazen kaka yapmadi mi katilara ara verip non stop emziriyorum, saat basi falan. Ertesi gun bana misin demiyor. Bir de yeni doktorumuz verin eline gazsete, magazin, yesin, en iyi laxative'dir dedi...deneyin...bizimki kemiriyor belki de benim sutum degil ,kagit getiriyor kakayi hahahaha...

optum ikinizi de, MK'nin saci mi uzadi bana mi oyle geliyor? berberlik olmus ayol :P

Minik Patikler said...

Elhamdülillah :) şükür kavuşturana . Çok tatlı bir oğlan bu MK, yerim ben onu, kokusunu alıyorum sanki, hala yeni doğduğu zamanki gibi kokuyor gibime geliyor, değişti mi yoksa?? Fotoğraflar bana öyle bir izlenim veriyor doğrusu.


Adam bebek te seviyor trabzon hurmasını, bu arada fasulyeyi elinden almakla iyi etmişsin, kolay kırılabilir Allah korusun.



Ayrıca, gözlemelerden feci şekilde canım çekti :) Saat sabahın yedisini ondokuz dakika geçiyor, böhühühüh.


Poo işine gelince, çocukcağızın düzeni öyle oturmaz umarım, etraftan duyduğum kadarıyla bebekken uzun süre kabızlık çeken çocuklar çok olmuş, eskiler bunu ilkel ve ABD, Avrupa tarafından kesinlikle kabul görmeyecek bir yöntem kullanmışlar, şimdilerde bir arkadaşım kızına doktor tavsiyesiyle kabızlık karşıtı fitil kullandı, doktor kabızlık yırtılmaya neden olmasın dediği için çok çekinmediler. Bir süre sonra kendi düzene girdi zaten. Allah kolaylık versin, keşke yaşına girmiş olsa bal şerbetini denerdiniz aslında, çok işe yarıyormuş..

Köşenin Delisi said...

Esraaaa kahkahalar atıp dişlerimi sıkarak baktım yemin ediyorum fotolara. Çok tatlı bişi oldu bu yaaa :))))))))

mesecina said...

Yine bir fotografda çorap çıkmaya yüztutmuş:))) Maşallah yaa! yerim ben onu... Pizza hut fotosu çok hoş, mamalar da:)

yaban eriği said...

şu cennet hurması denen şey insanın ağzında hafif bi uyuşukluk yapıyor..belkide MK paşanın diş kaşıntılarına iyi geliyodur kimbilir..

bu arada keyifler yerinde anlaşılan..Babaanne ve dedenin gülen yüzlerinden belli :)))

Öperim paşamı bal yanaklarından ..

minik talhanın annesi said...

bir orta boy pizza sipariş etcektim...
ya sabah sabah canım çekti şu mamalardan...
mk'nın yediğine bizim burda trabzon hurması deniyor... ben de çok severim... mk gelsin ben ona bissürü alırım :D
talha çekiniyor onu yerken niyeyse anlamadım. tedirgin oluyor.

Ben Ona Resmen Asigim said...

Ricede iştah açıcı gözüküyor baksanıza ağzı sulanmış Mknın. Çok tatlı oluyor bu oğluş gün geçtikçe aferin bak herşeyi tatma hevesinde, meraklı kendileri sanırım. İkinizide öpüyorum ama Mkyı bacaklardan malum grip mevsimi.

Minik meleğin annesi.. said...

Allahtan bizim babaannemiz yeni gitti, yoksa benim de canım çekerdi o gözlemelerden.. Kayınvalidem bizdeyken "böyykk" diyene kadar yedirdi sağolsun, uzun süre özlemem artık :))

Yusufcuk o cennet hurmasına bayılıyor(du).. Bir haftadır o da dahil bişey yemediği için şimdi durum ne bilemiyorum :P Ama olgun olması lazım lezzetli olması için yoksa insanın ağzını buruyor çok fena..

Haa bir de.. Bir büyük boy tonbalıklı pizza da bize lütfen :))

tuna said...

ara vermistiniz ozlemisim sizin acik hava yesillikli gezi fotolarinizi :)

nimet said...

ya çocuğu o soğukta dışarı mı çıkarıyon Esra walla delircem ben burda pinpirikli anneler gibiyim ama minicik o daha ya.....

AycA said...

heheh babaneler geldi mi gözlemeler açılıyor de mi ??:)
çok güzel sizin oralar arkadaşım yaa.. bayıldım :) hep koy fotoğrafları böyle :)

gül said...

Esracıgım gözünüz aydın diyeyim ben de. Pizza hut lı fotograf çok hos :))Eger babaanne memleketten tarhana getirdiyse yayla çorbasının içine suda bekletip yumusattıgın birkaç kasık tarhanayı da ilave et hem çok güzel, besleyici oluyor hem de tarhananın agırlıgı hissedilmiyor.
Bir de MK nın poosu için bir arkadas asure tavsiye etmis dogrudur çünkü içindeki bugdayın (yarma) bu konuda bir faydası oluyor, hasladıgın bugdayı aynı yayla çorbası gibi (pirincin yerine) pisirip verebilirsin, belki nedenini bilmedigimiz için rahatsızlıgını gidermeyecektir ama bu konuda onu rahatlatacaktır ona eminim, hem de çook besleyici.
Güzel yazılarını zevkle takip ediyorum ama maalesef her zaman yorum yazmaya fırsat bulamıyorum ve bir gün sen de bu sayfayı sifrelemek istersin diye çooook korkuyorum....

Anne ve Bebisi said...

Acalyacim, portakal suyunu suyla karistirip verin demislerdi eczaneden, kabizlik icin. Portakal olursa mandalina da olur dedim:)) Ama dogrudan dilim mandalina da veriyoruz to be honest:))

Cennet hurmasinin olgununa bir rastlayamadim ya:) Postu esim okurken ayni yerde o da ayni seyi soyledi:)) Olgunu farkliymis ama denk gelmedi bana:))

Bizimki de kagit yediginden beri kabiz :P Ters mi tepti ne :P

**

MPcim, gorusunce bol bol koklarsin MK'yi insallah:)) Gozleme icin sorry:(( Keske yakin olsak da gelip yapsam:((

**

Elifcim:)) Thank you:))))

**

Sevgili Mesecina, o coraplar ayakta hic durmuyor ki:)))

**

Biz de seni ve bebis/i/leri:)) opuyoruz Yaban Erigi teyzemiz:))

**

MTAcim, bazi insanlar hani seftali gibi meyvelere falan dokunamaz, huylanirlar ya, belki Talhacigin da oyle bir durumu vardir.. Disleri kamasiyorsa falan, huylaniyordur.

**

Didemcim, ne diyyyosssuun :)) "merak" MK'nin gobek adi :))

**

MMAcim, hemmen bir ton balikli gonderiyoruz efemm:)) Umarim Minik Melekim bol bol yer:)))

**

Sevgili Tuna, hava yagisli olmazsa su aralar, bol bol koyacagim insallah:))

**

Nimosum:))) Bu havada evin icinde mikroplar cirit atiyor:) Temiz hava, bol oksijen ohh:)) Miss gibi:) Sen gel, seni de gezdireyim $ekerim:))

**

Aycacim, ya bosver, Istanbul gibisi yok:)))) Ama yine de buyrun efenim, misafirimiz olunuz:))

**

Sevgili Gul, tavsiyeler icin coook tesekkurler canim. Aklima notlari aldim hemen:) Yok merak etme, sifrelemeyi dusunmuyorum ama oyle bir durumda seni derhal eklerim ziyaretci listemize, hic merak etme:)))

Sevgiler herkese!

Kirpikteki Gözyaşı said...

Esracım tekrar gözünüz aydın:) Ooh babaanne gelmiş, gözlemeler de yapmış:) Hem de patatesli galiba, ben çok severim:) Memo nun da keyfi yerinde maşallah! Şu posu da düzene girse:) Yetişkinlerde beyaz lahana çok işe yarar, çorba vs. bir şekilde denesen:) Fotolar da çok güzel:) Memoyu ısırasım geliyor:) Öptüm canım:)

AycA said...

Ya orası öyle İstanbul çok güzel ama tatile geldiğinde :) ben buradan kaçmanın sakin küçük bir kasabada yaşamanın hayallerini kuruyorum bir bilsen.. hem de öyle yürekten çağırma sakın bir gün kalkıp geliveririm kapına :)))

Biyonikkedi said...

Esra gözünüz aydın torun sevmeye gelmişler:)
Bu arada sizi de beslemeye:)
Oh oh bizim yerimize de yadin inşallah.Hani arkadaşlar görür,şişer bi yerleri felan düşündün inşallah.

Bide bu MK var ya bu kerata tam reklamlık,dizi filmlik bi bebek,acaip matrak,sevilmelik bişi.Gerçi ben blog annelerinin yavrularını hep böyle görüyorum ama MKda star ışığı var:)

gül said...

Esracıgım tesekkür ederim çok anlayıslısın. Ayrıca bu blog sayfanın yıldönümü dolayısıyla seni tebrik ederim, bütün arsivi okumus biri olarak su 1 yıla ne güzel seyler sıgdırdın ve bizlerle paylasıp çogu zaman güldürdün, bu konuda ana ogul çok basarılısınız :), seneye Yesimin bebegi ve belki de diger arkadaslarının bebekleriyle bu blog senlenecek insaallah. Allah agzınızın tadını bozmasın...

nilly said...

Babaannesinin kucaginda cekilmis olan ilk remine bayidim. O ne gul bir ifade oyle. Cok memnun hayatindan :) Gozlemeler harika gorunuyor. Ya senin kayinvalini bir de buraya yollasana :)))

Anonymous said...

bu aşıklar parkı dediğiniz yer nerede

x