Friday, 14 December 2007

MK'nın Halleri...

Perşembe:











Cuma:










8 comments:

KIZIMIN CİCİLERİ said...

Her halleri ayrı güzel, büyümesinler derken meğer büyüdükçe daha tatlı oluyorlarmış.Şimdi fotoğraflara bakıp bakıp inşallah Elif' im de böyle olacak diyorum. Maşallah...

sühendan said...

Turuncu tişörtle ve gömlekli süveterli resimleri çok hoşuma gitti.Yakışmış kerataya:)))Yakışıklıya ne yakışmaz ki:)))

Duru said...

yicez herşeyi yicez,mandal,çorap,el,avuç,havuç...ne varsa getirin...hımm şimdi de canım gazete çekti,biraz da ondan atıştırayım.:)))

KeLeBeK said...

merhaba sitenizi hamileliğinizden beri takip ediyorum ama hiç yorum yazmamıştım oğlunuz gerçekten çok tatlı maşaAllah, hele gülümsediği pozlar çok şeker, Allah bağışlasın, hayırlı evlat eylesin
sevgiler

gül said...

Bu oglan murat amcasını çok seviyor belli, nasıl pür dikkat onu dinliyor:)) masallah subhanallah

SENABERA said...

Hımm Mk mız kucaktan inmiyordur hiçç.. Babanne-dede sefası sürüyor maşAllah. böyle torun da dostler başına yani....!!

sumuklubocek said...

Masallah ne kadar mutlusun MKcigim...
Buyukanneler, buyukbabalar iyi geliyor degil mi?

buyulubahce said...

Ay canım yaaa, bayıldım o süveterli resmine. Bu arada MK'yı nasıl o kadar çıplak tutabiliyorsun? Valla takdir ediyorum...

x