Wednesday, 26 December 2007

MK, halasının getirdiği oyuncağını incelerken.

MK halasını incelerken :)







MK dün gece canımıza okudu! Son günlerde akşamları onu uyutmak zor oluyor. Bir de gecenin bir yarısı uyanıp, uykusu olduğu halde uyuyamayıp, uyuyamadığı için ağlayıp, üstüne uykusu açılıp, ondan sonra da oturup oyun oynama huyu geliştirdi :)

Dün gece yarısı uyandı, ben, babası ve babaannesi saatlerce uğraşıp uyutmaya çalıştık ama namümkün :)

Ben uyurken gün aydınlanıyordu ki bu aralar burada güneş 8'de doğduğu için 7 civarı gün aydınlanıyor. O saate kadar ayaktaydık.

Bu aralar developmental milestone/gelişim atağı yaşıyor sanırım. Dizleri üzerinde emeklemeye başladı çünkü maşallah. Bir de üzerine kabaran ama bir türlü patlamayan dişler tuz biber oluyor.

İyi ki misafirlerimiz bizimle, çok yardımları oluyor sağolsunlar. Umarım onlar gitmeden şu dişleri çıkar :)

12 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

misafirlerin hosgelmis guzel vakitler gecirirsiniz insaallah.seni uzmek istemem ama bu disler iki yasina kadar tum disler cikana kadar bizleri yoracaklar(rana esleminde azi disleri cikiyor cok fena bi halimiz var(((rabbim herkese kolayliklar versin sevgiler...

ela selin said...

uyku konusundan biz de müzdaribiz bugünlerde. al benden de o kadar diyecegim. 1 haftadir sabahin 7sinde dikiyor beni kuzu, geceleri de sikca uyanip oynamak istiyor. ben de gelisim patlamasina bagliyorum bu aralar, umarim degisir yakinda.
iyilesmis oglus bakiyorum. tekrar gecmis olsun..

Açalya said...

uyku konusunda kolayliklar.
Esra'cigim buradaki doktorlar 9-10. aylardan once kesinlikle ibuprofen vermiyorlar bebeklere. Nedeni ise bebeklerin bu yaslara kadar ibuprofenin bobreklerine agir gelecegi. Henuz ibuprofeni suzecek gelisime erismedikleri. Bizim gitmis oldugumuz iki doktor da kesinlikle vermeyin dedi. Uyarmak istedim,lutfen dikkat.

Açalya said...

onun yerine acetaminophen oneriliyor burada. Tylenol yani.

AYSUN said...

ooo misafirler ne iyi gelmiş mk.ya:) İnşallah uykusu düzene girer de sen de rahatlarsın.

minik talhanın annesi said...

misafirler hem mk ya hem sana iyi gelmiştir... inşaallah uykusu da düzene girer dişlerde acısız bir şekilde gelir de rahatlarsınız...

Anne ve Bebisi said...

oof ooof then Eminecigim :))) Her dis cikarmada yardimci kuvvet ekibi cagirmaliyiz :P

Tesekkurler Ela Selin'in annecigi:) Size de kolay gelsin diyeyim o vakit :)

Saolasin Acalyacim. Ibuprofen konusunda hmm diyorum. Bilmiyordum bak. Aklimda bulunsun canim.

Aysuncum, sabah onlar MK ile oynarken ben uyuyorum ;)) Ama gece yarisi uyanip 2-3 saat uyumayinca zor oluyor :(

Tesekkurler MTAcim:))

ASYA said...

geceleri bizimde zor geçiyor..geceleri uyanıp,esneyip ,gözlerinden uyku akıp uyuMUyor bazen Efe ..bende çıldırıyorum o zaman gözüm dönüyor:))savaşıyoruz biraz uymamak-MAmak için ..ben kazanıyorum ama :))

Anonymous said...

MK ya gecmis olsun , Allah miniklere hep saglikli bol gulucuklu gunler versin :)
inceleyen ve ciddi ciddi minik adam bakislarini atmis bizim MK :)

yesim

zeynep said...

esracım calpol ver ya da dişe sürülen şu jellerden dişlerine sür. bizimkide çok zorluyo bu aralar. gerçi 2 dişi çıktı ama üstler çıkmadığı için çok kaşınıyo..ben ahmede calpol verince ve inatla ayağımda sallayınca ninniyle 15 dakika olmadan sakinleşiyo ve uyuyo.

AycA said...

Esracım .. çok geçmiş olsun benim bağlantım olmadığı için ancak okudum .. Allah yardımcını zolsun .. ama o incileri bir çıksın bak nasılda rahatlayacaksınız.. emeklemeye de başlamış :)) eheh cidden kolay gelsin:))

hayal said...

ya bu kucuk bey de iyiden iyiye yakisikli olmaya basladi massallah! :))

x