Thursday, 27 December 2007

Halasından harçlığı kapan MK...

Yatırım planları yapmaya başlar...


Bugün sabah, arpa+kuru kayısı+tahin+pekmez karışımı olan kahvaltısından biraz yedi, bir daha gün boyu bir şey istemedi. Yoğurt ve mandalinaya hayır demezdi, onları bile istemedi. Yine dişlerinden olduğunu düşünüyorum. Bugün bir ara "gördüm! gördüm!" diye çığlıklar attım, hatta eşimi arayıp müjdeyi verdim ama maalesef bir daha bakınca göremedim :) Belki de bir an görünüp geri kaçmıştır minik diş :)

7 comments:

ASYA said...

Şşşşt MK !!
Bölüşelim mi? Planları beraber yaparız:)

archisugar said...

;-) Cikti mi bir daha kacmaz. hehehe... deri yariliyor once, hemen fark edersin. Sonra incecik bembeyaz bir cizgi...

Esra said...

Biz de kızımın dişini merakla beklediğimizde senin gibi yanılgılara düşmüştük :) Özellikle huysuzlukları fazlalaşınca hadi artık çıksın diye bekliyor insan,o yüzden de sürekli yoklama ihtiyacı hissediyor:)İnş.hayırlısıyla biran önce çıkarlar MK nın dişleri, ama iki dişle bitmiyor ki daha çıkacak çook diş var:P Allah yardımcın olsun

AYSUN said...

Bence diş diş görümlüğü istiyor:) Halanın verdiği yetmedi galiba:P

cadı said...

Ay masallah buyudude dis mi cikartiyorrrr!! Palyanco mda dogum yapti gordun mu minik oglunu:))

Canim sana ve ailene hayirli mutlu huzurlu saglikli yillar dilerim, sevgilerimle..

Ayşe said...

hay masallah annesiii sabah ki yediklerinden sonra bende olsam gun boyu bisey istemezdim heralde..sadece heralde ama benimki:P

melike said...

mehmet kaan bu yaşta paradan ne anlar yanlış anlamayın çocuk geleceğini düşündü herhalde

açalya hanımın sitesinden yorum bırakamıyorum burdan sormak istedim daha geçen hafta bile diğer resmi sitenize girebiliyordum ama şimdi blogspota yönlendiriyor bir bilginiz varmı açalya hanım

x