Sunday, 30 December 2007

Dün (cumartesi) ve bugün (pazar) Londra'nın merkezine gittik. Birer turist olarak kalabalığın arasına karıştık.

Cumartesi:

Parlamento Binası






Thames Nehri kıyısından manzaralar...

London Eye





Pazar:
Bugün -yine- kameranın hafıza kartını bilgisayarda unutmuşuz. Geçen sefer benim unutkanlığımdı, bu sefer eşimin :) Fotoğraflar cep telefonları ile, olduğu kadar...

Tower Bridge, MK, Babaannesi





Londra Belediye Binası

Tower Bridge

Tower of London'dan bir kesit.


Bu aralar vaktim olmadığı için blog foto bloga dönüştü ama bir süre böyle idare edeceğiz :)

MK bugün biraz mandalina ile çok az yoğurt yedi. Yedi bile sayılmaz aslında, parmak ucu ile tadına baktı. Daha önce iyi kötü yerdi, hastalıktan sonra birden bire bıraktı yemeyi. Hep dişi diye ümit ediyorum, dişi çıkınca iştahı yerine gelir umarım. Biz koskocaman insanlar bile dişimiz azıcık sızlasa yemeden içmeden kesildiğimiz için MK'yı zorlamıyorum. Zorlasam ne olacak, ağzına şırınga ile sıkmadıkça yemesine imkan yok, kaşığı uzattıkça kafasını çeviriyor çünkü. Umarım bu dönemi çabuk atlatırız.

4 comments:

Selen said...

2008’in mutluluk, sağlık, başarı, bol kazanç ve mis kokulu yemekler getirmesi dileğiyle. İyi yıllar...

Anonymous said...

masallah ,gezin guzel guzel ama MK atkisini sapkasini taksin hep :) Tower Bridge onundeki babannesi kucagindaki fotosunu MK nin best seker fotosu seciyorum :)

yesim

Stam House said...

Just want to stop by to wish you Happy new year!!!!!
Renee

SENABERA said...

Umarım dişleri bir an önce, en sıkıntısız şekilde gelir de, iştahına kavuşur MK cık...

x