Monday, 24 December 2007


Dün aşağıdaki postu yazdım, henüz tamamlamamıştım, bir kaç foto daha ekleyecektim ki MK'nın ağlama sesi geldi içerden. Bilgisayarı kapatıp yanına gittim. O andan, öğlen 15.30'a kadar ateşi düşmedi. Calpol verdik, elini-yüzünü soğuk su ile sildik ama ateşi bir miktar düşse de yeniden yükseliyordu. Sabah 4-7 arası, MK ayağımda yatarken, oturur vaziyette uyumaya çalıştım. Çünkü ayağımdan indirdiğim anda ağlamaya başlıyordu.

Gün içinde o biraz kestirdikçe ben de uyumaya çalıştım. Uyandığı zamanlarda ise durmaksızın ağlıyordu. En sonunda acile götürdük. Burda da eğer bilincinizi kaybetmediyseniz acilde bile sıra bekliyorsunuz. 15.30'da gittik, 18.00'da acilden çıktık :)

İlk gittiğimizde ateşi 39 olduğu için ibuprofen verdi hemşire hemen. Kısa sürede düştü çok şükür ateşi.

Boğaz enfeksiyonu dedi doktor. Bu aralar her yerde salgın maalesef. Tahmin ettiğim gibi Calpol'a devam, ateşi bir kaç güne düşmezse ya da kusmaya başlarsa vs. geri getirin dedi. Bir de Nurofen verebileceğimizi söyledi.

Babası ve dedesi bizi eve bırakınca eczaneden nurofen, bir de kabızlığı için fitil aldılar.

Şimdilik çok şükür sabaha göre iyi görünüyor. Ateşi yok. Arada uyansa da şimdilik uyuyor ama tabii gece ne olur bilinmez.

Planımız, yarın sabah İngiltere'ye inecek olan ABD'den gelen halasını havaalanında karşılamaktı ama ne yapalım, biz de evde bekleriz artık. Yeter ki o iyi olsun.

Kimse hasta olmasa, hele bebişler hem mutlu ve sağlıklı olsalar...

19 comments:

Minik meleğin annesi.. said...

Küçücük tatlı bayram şekerime çok ama çok geçmiş olsun.. Aşağıdaki fotoğraflarına kardeşlerim de dahil hepimiz bayıldık Esracım, maşaallah bebişimize..

yasemin said...

cok gecmis olsun canim yaa.. gec oldugu icin arayamadim. ins hemen iyilesir...

Pratik Anne said...

Canim,
Cok gecmis olsun. Melul melul bakmis kameraya garibim. Acil sifalar diliyorum.

Köşenin Delisi said...

çok geçmiş olsun esracım..nasıl içi gidiyo insanın ya :(

Pıtırcık said...

Mehmed Kaan'nın fotoğraflarına bakarken hep maşallah diyorum ama nazarım deymiş olabilir bu fotojenik yakışıklıya :)

çook geçmiş olsun,umarım çok çabuk iyileşir

sevgiler

neseli saatler said...

merhaba,
bebeişinizi çok güzel maşallah. Allah nazarlardan saklısın. acil şifalar dilerim.
Geçmiş bayramınız kutlu olsun.

Tonguç said...

Rabbim tez zamanda acil şifalar versin.. Gülen yüzü hiç solmasın

Banu said...

Umarım biran önce iyileşir. Çok çok geçmiş olsun. O hiç hasta olmasa da onun yerine acısını ben çeksem, duygusunu herhalde ancak bu durumda hissederiz.

meltem said...

esracıgım canım cok cok gecmısler olsun...

allah insallah acil sifalar nasip etsin benim tontonuma...

irem said...

MK (Minik Kuzu :) )'ya çokk geçmiş olsun, acil şifalar dileriz.
Umarız şimdi daha iyidir?

Ahu-Göksu said...

sanırım en kötü hastalık, ne kadar hafif ya da önemsiz olsada kuzunun hastalığıdır..umarım çabucak iyileşir ve fotoğraflarda muzur muzur bakan MK olur..Çok geçmiş olsun hepinize..

SENABERA said...

Son fotoğrafına içim gitti.. Çook geçmiş olsun tatlişime!! Allah acil şifalar versin... Evet hiçbir yavru hasta olmasın, heepp gülsün yüzleri....

Minik Patikler said...

Ah canıımmm ilk fotoğrafta anladım, yazık yavrunun gözlerinin içi solmuş, kıyamam ben ona. Allah acil ve hayırlı şifa versin.

tuna said...

gecmis olsun bir an once duzelsin mk...

ASYA said...

çoooook geçmiş olsun Esra...Kıyamam ben ona...

Bir Hoş Seda imiş... said...

Bayram şekerine çok geçmiş olsun

Ceylin Naz said...

Ah kıyamam ben ona!
Daha iyi olduğuna çok sevindim.
Yakışıklının gülücüklü fotolarını bekliyoruz en kısa zamanda.

Sevgiler
Gülfer

adam brown said...

Hi, this is not so related to your page, but it is the site you asked me 1 month ago about the abs diet. I tried it, worked well. Well here is the site

buyulubahce said...

Rüzgarda kalmış gelincikler gibi büküveriyorlar boyunlarını. Ah o ateş, 2 gündür biz de çekiyoruz. Umarım çabucak iyileşir kuzular.

x