Friday, 28 December 2007

Dedesinin çektiği bu fotoğrafa bakıp aldanmayın :) Bugün bir kaç yudum mandalina suyundan başka bir şey koymadı ağzına yiyecek olarak. Anne sütü hariç tabi.

Yine bugün, yazın annemlerle de gittiğimiz, 0 -sıfır- meridyeninin geçtiği Greenwich'e gittik.





















Parkın içindeki kafede MK ilk kez mama sandalyesine oturdu :) Eve hala bir sandalye almadık ama alsak iyi olacak sanırım :)



Greenwich'ten sonra gittiğimiz alışveriş merkezindeki mini lunaparaktaki oyuncaklara hayran kalan MK :))

7 comments:

sühendan said...

Maşallah geziyorsunuz yine Esracım:)))
Bizde evden sizi takipteyiz:)

sumuklubocek said...

masallah annesi... goreceksiniz, cok yakinda minik MK yalnizca bakmakla kalmayacak o oyuncaklara binecek ve inmek istemeyip "noo, noo" diyerek sizi pesinden kosturacaktir..
uzak degil, cok yakinda ;)

minik talhanın annesi said...

maşaallah gezin bol bol... okudukça gezmiş kadar oluyorum.
mk yakında o oyuncaklara binecek ve inmek istemeyecek. biz kopararak alıyoruz malesef :(

Aylin'nin Büyülü Bahçesi said...

merhabalar
nerdeyse hergün minik MK nın maceralarını okuyorum.Hatta daha hamilelik döneminizdeki yazılarınızdan aldığım notlar var.(Bende 17 haftalık hamileyim.)Minik bebeğinizin nasıl adım adım buyuduğunu görmek beni çok heyecanlandırıyor.
Mk ya 41 değil 1001 kere maşallah diyorum her seferinde.
Eşinizle ve minik adam MK ile mutlu bir yeni yıl diliyorum.Herşey gönlünüzce olsun

tuna said...

bayildim, o kocaman agactan ben de istiyorum :)

eren derin said...

Size Mutlu Yıllar, İyi Seneler Diliyoruz Ailecek :)

Bir Hoş Seda imiş... said...

İyi seneler.MK paşamızla nice sağlıklı huzurlu mutlu seneler.

x