Saturday, 8 December 2007

Cuma:

İşte yeni nevresim takımım+şekerparem :)

Yorumsuz!

Dede/Büyükbaba ile ilk karşılaşma.

Babaanne ile ilk karşılaşma.

Cuma gecesi 10.30 gibi Londra'ya indi misafirlerimiz. Eve geldiklerinde saat 12.30 idi. MK da o aralar uyanınca, babaanne ve dedesi ile tanışsın hemen diye uykusunu az açtık :) Tabii uykulu uykulu pek sıcakkanlı değildi ama ertesi sabah telafi etti :)

Cumartesi:

ooof oooff! Efkar bastı bak şimdi :))

Hırka dedesinin hediyesi :) Gerçi 1-2 yaş için ama olsun, şimdiden giydirmeye başladık :)

Alışveriş sırasında dişleri kaşınmaya başlayınca ve dişlerini günkurusu kayısının poşeti ile kaşıyınca, bari kayısının kendisini verelim, bir taşla iki kuş vuralım dedik :)

Ama değişen bir şey olmadı :(

Babaanne kucağında keyif :)

Babası dişlerini kaşırken.

Babaanne ile yemek saati...

Dede ile oyun saati.

Gel bakiim sen buraya :)

Hamm humm şarloppp :)

Bir de şunun tadına bakalım :)

Efendim babacığım?

mmmm armut da pek tatlıymış, yerli mi bu babaaannee?


MK annesi ile değil de, kendi yatağında yatmakta pek memnun değil :)

Babaanne ve dede ilgisine maruz kalmaktan pek memnun :)

Dişler arada biraz arıza çıkarıyor ama o da artık işin tuzu biber :)

PS: Öncelikle Yaban Eriği'nin tarifini denedim :) Hamile ya, ona öncelik verdim;) Konya yöresi yoğurt çorbasını bulgurla yaptım. Süzme yoğurt da vardı:) Çok güzel oldu. Hepinize çok teşekkür ederim tarifler için. Sırada arpa şehriyeli yayla ve domates sulu domates çorba var :))
Bizden ayrılmayın ;))




14 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

resimler cok guzel ne guzel gelmisler.insaallah rananin babaannesi ve dedeside gelir...
oglusunun disleri icin taze soganin beyaz kismini eline ver icindeki bir madde dis etini uyusturuyor ve daha kolay disin cikmasini sagliyor.ben denedim faydasini gordum canim.cokda kokmuyor sogan)))ayran corbasini bugdayli dene cok lezzetli oluyor.sevgiler size..

mesecina said...

Valla babanne ile dedenin mutluluklarina diyecek yok:) Mehmed için süper günler başladı demek. Umarim onlar döndüğünde MK boşluk yaşamaz, yoksa işin zor. Bazı fotograflardaki küçük ayrıntıyı da çok seviyorum: MK'nın ayağından kaymış çorapları:)) Böyle bir poza denk geldiğimde "Pırtık" diye seviyorum oğlunu :)))

sumuklubocek said...

Gozunuz aydin misafirleriniz gelmis! dede ve babaanne keyfi bir ayri olmustur artik MK beyimiz icin.
Yalniz babaanne ve dedeniz ayri bir mutlu gorunuyorlar -torun baska tabii- , gozumden kacmadi.
Keyfini cikarin....

AycA said...

Gözünaydın Esracımmm..:) MK artık mutlu mesut senin zaman zaman anlattığının tam tersi vakit geçirecek babaanne ve dedeyle :) sende " yaa ama bu çocuk gerçekten uyumuyordu yaaaa" diye yanakların kızarark cevap vereceksin:P iyi vakit geçirirsiniz umarım ..
Sevgiler..

sühendan said...

Eviniz pek bi şenlenmiş:)))MK. güzel pozlar vermeye devam etmiş.Bizi de sizin takipçiniz haline getirmiş:)

Açalya said...

Gözünüz aydın, ne guzel degil mi yaslilarin sevgisi? bir baska oluyor...

SENABERA said...

Nevresimin aynısından ben de almıştım, güle güle kullan:)
Babaanne ve dedesine kavuşan tatlı şekerpareni benim yerime de ye! Yeni hırkası da çook yakışmış,güle güle giysin
Mk...

funda said...

mk çok mutlu gözüküyor...

meltem said...

esroscugum yeni nevresim takımların hayırlı olsun..
iyi gunlerde kullanın insallah...

bu arada gozunuz aydin dedeniz babaanneniz gelmis..

artık kaancıgın keyfine diycek yoktur:)))

tuna said...

hosgelmis mk nin buyuk arkadaslari, gozunuz aydin :)

Gonca Arın said...

selam sevgili Esra çok güzel bir kavuşma olmuş tadını çıkarın. arşivinde MKya aldığın kolyeyi araken baktımda maşallah kocaman olmus MK hergün görünce farkedilmiyor nasıl büyüdüğü:)
bu arada hamileyim ben hani senin aldığın kolye varya o ne taşıydı onu arıyoum bulamıyorum:)yardımcı olursan sevinirim.

ASYA said...

ne güzel yaa...MK artık zevkten dört köşe olur :))sende biraz keyif yaparsın..bize ne zmn biri gelse Efe'yi hemen kucalarına veriyorum ben dinleniyorum:)))

Bide bişi sorcam Esra,sen de çamaşırlarını evde kurutuyor gibisin:)))Çok açıkça belli oluyo da..
ben korkuyorum deterjanı ayrı ,yumuşatıcısı ayrı kokuyo ,sen nasıl yapıyosun??
Efe'nin çamaşırlarını doğal sabunla yıkıyorum onlarda sorun yok ama diğerleri nolllcek diye düşünüp duruyorum kışın:((

süpürgesizcadi said...

Gözünüz Aydin, Babaanne ve dede gelmis :)))

Bu cok seker ya, bakislari pozlari bi harika, yemelik tam yemelik :)))

beyza said...

Yaa şu çocuğun fotoğraflarını koyarken bir dua okuyun bi maşşalah deyin:)
ben baktıkça maşallah dıyorum.
hele o nevresım takımının ustundekı bakıs nasıl yaa:)
maşallah maşallah
nazarlardan korusun rabbim.
ülkesine , ailesine hayırlı bir evlat eylesin inşallah.amin

x