Saturday, 22 December 2007

Bayram Şekeri :)











Bugün Southend'e gittik ancak fotoğraf makinasının hafıza kartını bilgisayara takılı unutmuşum, makinayı götürmemize rağmen kullanamadık :( Manzara o kadar güzeldi ki, çok üzüldük ama yapacak bir şey yoktu. Telefonlarla çektik ancak ne yazık ki manzaranın o etkisini yansıtamıyorlar :(

Tam güneş batmak üzereydi, hafif sis ve bulut vardı... Okyanus kilometrelerce çekilmiş/çekilmekteydi.

Önümüzdeki haftalarda yine gitmeyi düşünüyoruz, umarım aynı manzarayı yakalayabiliriz. Tabii bu sefer fotoğraf makinamız ve hafıza kartı ile :))















Bu fotoğrafta, kilometrelerce çekilmiş olan okyanusun arkasında kalan çamuru görebilirsiniz.

Fotoğraf makinama extra zoom almak istiyorum. Çok istiyorum. O kadar çok istiyorum ki, Noel'i kutluyor olsaydık bana hediye alacak herkese, tek tek hediye almalarındansa toplanıp bir tek zoom almalarını söylerdim :)

Zoom fiyatları £50 ile £1500 arasında değişiyor. (£1=2.5 YTL) £1500 ne ediyor varın siz hesap edin. £1500'e 4 tane laptop alabilirim mesela :P Ya da iyi 1 tane, kötü 2 tane araba. İkinci el tabii.

Eşimle ellerimize kına yakıyoruz bugünlerde. Benimkiler dallı-güllü, eşiminkiler geometrik desenli.

Blogla ilgili hoş bir şey yaptım ama zaman ayırıp ilgilenmem lazım. Belki 2-3 akşamı full bilgisayar karşısında geçirirsem halledebilirim. Ancak kendimi kaptırıp sabahlamam işten değil. (1 kere oturdum başına, sabaha doğru kalktım:)) Tüm düzenim-dengem alt üst oluyor. Hem sabırsızlanıyorum, hem de başına oturunca kalkmadığımdan uzak duruyorum :)) Sanırım tek çare kendimi kontol edip, her akşam 2-3 saatimi vererek halletmek.

13 comments:

sühendan said...

Cep telefonuyla bile manzara güzel çıkmış.İkinci manzara resminde de bulutlar kalp oluşturmuş sizin için:)))Dikkatini çekti mi bilmem.

Bayram şekerinin resimleri yine bir harika.Bir resimde gözlerinin rengi tam belli oluyor.Yerim ben manalı bakışlı bebişi:)

Yapacağın yeniliği merak ettim.Sabırsızlıkla bekliyorum.

KeLeBeK said...

bayram sekerınızden ıkram edersenız yemek ısterım :))

hafıza kartını laptopta unutmak benim cok sık yaptıgım bır ıstır her seferınde aklımda aklımda dıyerek takarım bılgısayara, ama cıkarmayı hep unuturum, gercekten kotu duygu gıttıgın yerde heyecanla makınene sarılıp kartının olmadıgını farketmek... :)

Bir Hoş Seda imiş... said...

Duydum ki bayram şekeri ikramı varmış bende istiyorum bu şekerden:)ilk resmine bayıldım hatta öyle sevmek istedim ki anlatamam.Ben hayatım da böyle sevimli yakışıklı bir şeker daha görmedim iyiki yakın değilsiniz:)))sizden çıkmazdım herhalde:))))

meltem said...

esroscugum vallahi kakancık tam bir bayram sekeri..

ya bu sekerlik boyle..ah bie elime gecirsem yiyip bitircem onu ben:)))

41 kere masallah canım arkadasim...cok ama cok tatli..allah nazarlardan saklasın canım...

bu arada sana ve yesime cep telimden bayram msjı attım ama benim tel nom degismisti ben tabi kendimi tanıtmayi unutmusum:)))

yeni numaramı da veriyorum bu arada...

0533 270 95 29

kakan bebis babaane ve dedeyle cok mutlu gorunuyor masallah:)))

yasemin said...

Resimler cok hos gercekten:-)))
Hele hele bayram sekeri cok ,cok tatli masallah...

tuna said...

cok tatli masallah insanin yuzunu gulduren minik bayram sekeri

SENABERA said...

Böyle bir bayram şekerini kimsecikler geri çeviremez:))

firdevs said...

yaa masaallah m.kaan'in yuzu cok tatli:)hakikaten bayram sekeri:)) ayrica yazmadan gecemiycem:p m.k 'nin yuzu cok orjinal:)))) nasil yani dedigini duyar gibiyim ama dusuncemi ifade edemiyorum Allah'im:)))iyi bayramlar:)
http://tatli@minnoslar.blogspot.com/

Açalya said...

Adam olmus bu adam! o ne gulumseme oyle! :)
Yeniligi merakla bekliyoruz.

Anonymous said...

pijamali bayram sekerimizi yeriz biz :) cok sirin guluyor masallah,esra senin ve babanin kopyasi olacak kaan burun hele ayni :)

meltoscum uzulme biz anladik sen oldugunu :) baska kim take care der ki :)

herkese mutlu guzel bayramlar :)

yesim

ela selin said...

cok seker bir bayram sekeri olmus bu:) ilk fotoya bayildim dogrusu. o ne capkin bir sirinlik abidesi öyle o... iyi yillar hepinize..

Salincakta Iki Kisi said...

Bayram sekeri tam isirmalik, gulunce gozlerinin ici guluyor.. benim yerim op bir kerecik...

ceren said...

Merhaba,blogunuzu sürekli takip ediyorum.Mehmet Kaanı da çok seviyorum :) Bu kadar tatlı bi çocuk olamaz.Allah bağışlasın.Tekrar görüşmek üzere,hoşçakalın..

x