Tuesday, 20 November 2007

What's so funny boy? :)

Şimdi tutucam kulağından...

Annesinin şirin oğlu :)


Üfff dağ gibi çamaşır birikmiş katlanacak...

hehehe:) Ne demiş anneannem; sen işten değil, iş senden korksun :)


The Sweet Potato Day!

Bugün, adı tatlı patates olan ancak tadı bizim kabak tatlısı yaptığımız kabağa benzeyen patatesi soydum, doğradım, az su ile tencerede biraz pişirdim. Çok fazla yemedi ama yine de hiç yoktan iyidir. Bugün tüm gün vız vız vız vızıldadı:) Fotolardan gülerken falan çıkmış ama makina görünce poz vermeyi öğrendi sanırım :)

Diş çıkarma süreci çok sancılı geçiyor. Bir an önce gelse şu dişler de o da, ben de rahatlasam.
Bütün gün 45'er dakikadan 2 sefer uyku yaptı. Akşam da banyo sonrası emzirip uyuttum ama 15 dakika sonra uyanıp ancak saat 10.30'da gece uykusuna geçti.

Elmalı su içerken...
ya da dökerken :)

Pandora'nın Kutusu!

Deli oldu bu kutulara ulaşana kadar, ulaşınca da, kutuların içi boş olduğu için MK tutmaya çalıştıkça kutular kaydı, kutular kaydıkça MK deli oldu :))

Tanıştırayım, yeni oyuncaklarım :)

Yarın hava 10 derece ve güneşli olacak. Kendimi çarşıya atmak istiyorum. Hem ben kafamı dinlerim, hem MK uyur! (Umarım:))


Güzel bir yazı okudum, size de tavsiye ederim:

Çocuğunuza Stresle Yaklaşmayın!


7 comments:

mesecina said...

ufff yaaa canım MK budu çekti:))) tam yemelik oldu bu minik adam. MAŞALLAH!

süpürgesizcadi said...

haahah ay harika bu yakisikli ya :)))

Minik Patikler said...

Canım maşaAllah barekAllah gitgide daha bir şirin oluyor daha bir tatlılaşıyor, o muzip ifade nasıl da yerleşiyor gün gün tanık olduk annesi...

Allah yardımcınIZ olsun hayatcım..

Mücevher Kutusu said...

Genelde atletle görüyorum ve oranın serin olduğunu da yazıyorsun. Oda sıcaklığınız kaç? Üşüyor da karnına gaz doluyor olabilir mi?

Canavar a dönüşmesine az kaldı. Hele bir ayaklansın her şeyi birbirine katacak potansiyel var :)

ASYA said...

Esra yaaa..
ev kaç derece sizin yaa???
donla dolaşıcak nerdeyse bu çocuk :P
nasıl yapıyosun ..ben Efe'ye iç donu bilem giydirmeye başladım..napcamı şaşırdım sizi böyle görünce bende mi problem var sağdan soldan çok mu etkileniyorum diye düşünüyorum :(

sühendan said...

Ben de Asya ya katılıyorum.Tam da nasıl böyle bir bady le gezdiriyosun diyecektim.Benden önce Asya demiş:)
Eviniz çok mu sıcak?Ben Emin e bady hariç 2 kat daha giydiriyorum.Bazen öyle bile üşüyor.Yelek de giydiriyorum.

Kış günü böyle pozlar olmuyor ama kıskanıyoruz:)

sumuklubocek said...

yazi icin tesekkurler!
yalniz cidden MK toplayip katlamis gibi gorunuyor camasirlari :)))

x