Sunday, 25 November 2007

Meral ve Yeşim geldi:) Badem şekerimi de getirmiş Meralcim sağolsun:) Yeşim de güllü lokumumu:)

MPcim:) Badem şekeri dışı beyaz kaplı olan, Bebek badem şekeri nasıl bir şey?

Sonraa.. Çukulatalı drajelerimi de getirmiş Meral:) Bir de Meral&Meltem MK için çok güzel kıyafetler almışlar:) Bir gömlek-pantolon var ki, delikanlı olacak oğlum :))

Bu fotoğraflar çocuklarla buluşmadan önce girdiğimiz süpermarketten.

Fotoğraf makinasını çocuklarda unutmuşum :(( Telefonla çekeceğim bir kaç gün. En kısa zamanda gidip almalı.

17 comments:

Minik Patikler said...

Bebekcim çok şekersin :)

Bu arada ben badem ezmesinden yapılan şeker sanmıştım meşhur Bebek Badem Ezmecisi'nin olan.


Hımmmm benim bildiğim kadarıyla dünyada en çok mikrop barındıran yerler market arabaları, menenjit mikrobu bile olabiliyormuş, hatta daha adam bebek doğmadan bu ürünü http://www.shoppingcartcoverstore.com/ görmüştüm de aman canım insanlar ne pimpirikli demiştim, değillermiş meğer.. Elleri sabunla yıkamak bu mikroplardan temizliyormuş. Ben burda öyle cover mover olmadığı için adam bebek küçükken içim rahatlasın diye kolonyaya boğardım market arabasını :) Aklında bulunsun canım.

Köşenin Delisi said...

Hehehe ne eğlenmiştir ama o alışveriş arabasının içinde :)

Anonymous said...

bebek şekeri şöyle birşey
http://bebeksekerim.com/default.asp?git=9&urun=276715
içinde yine badem şekeri var bebek yeni doğduğunda ziyerete gelenlere verilir nikah şekerinin bebek için yapılan versiyonu

Banu said...

MK inanılmaz tatlı bir bebek oldu.

erenderin said...

MK hic de 6 aylik gibi görünmüyor. Sanki 1 yasinda :) Büyümüs de kücülmüs. Aman nazar degmesin!!

Anne ve Bebisi said...

MPcim, hic aklima gelmemisti ama haklisin, cok mikrop barindiriyordur. Dikkat etmek lazim.

Sorma Elifcim:)) Pa$a gibi kuruldu:))

Tesekkurler sevgili anonymous, bu arada 3.5 tl mi o seker ya? Bu ise girismeli:))

Tesekkurler banucum:) Buyuyor iste yavas yavas cok sukur:))

Yok sevgili Meltem, cok yakindan - zoomlayarak falan cekiyoruz fotolari, o yuzden oyle gorunuyor:) Yoksa siska bir oglan:)

Anonymous said...

hosbulduuukkk :)
kaan dun dil cikarip puurrppp yapiyordu nihat ve murat amcalari ogrete ogrete bebise bunu ogretmis :)
esracim yakinda cekiyorsun kocaman cikiyor oglan ,nazar degecek ,kumkucucuk bisey oysa :) aman da aman yesin de buyusun bakiyorum bissuru yeni gidalar denemissiniz :)
yesim

Anonymous said...

bebek şekerleri 5 liraya kadar çıkıyor. diğer isimsiz yorumda bana ait
sevgiler&melike

sumuklubocek said...

Esracigim senin badem sekerin yaninda zaten ;)!

ela selin said...

eee bu koca adam olmus yaa. maasallah. yiyecek onu babaannesi ve dedesi geldiklerinde. bence simdiden plan yap yapmak istedigin seyler icin. kayinvalidenler geldiginde biraz kacamak yap enerji topla. esinle filan disari cikin cok iyi geliyor. annem bizi zorla disari atti, birlikte romantik yemek yedik. valla cift oldugumuzu anladik yeniden.
opuyoruz

AycA said...

sracım ben MK'nın market arabası fotoğraflarına ölüyorum:)) Bende arabaya koyuyorum ama hiç düşünmemiştim b umikrop olayını .. bir silmek lazım yine de galiba..:)

New York'tan said...

Esra'cim cok guzel bakmis ilk fotografta, masallah :)

minik talhanın annesi said...

nerede oturacağını biliyor bu çocuk... maşaallah barekallah...
badem şekerleri afiyetle yenmiştir herhalde...

david santos said...

Very nice posting, thank you and have a good day.

They ask for justice for this Brazilian girl.

Ceylin Naz said...

Hangi reyondan aldınız bu tatlıyı hanfendi? :-)

sühendan said...

Yabancı yorum yazan bay ı tanıyor musun
Bir de sana ne yazdığını merak ettim
Bana da yazmış ama ben reddettim.Zaten ne dediğini anlamadım:(

sedaydin said...

merhabalar,
hamileligimin basidan beri sitenizi takip ediyorum, normal dogum yapmak istedigim icin dogum hikayeniz benim icin cok egitici ve siteniz de oyle...siz de due date i gecmissiniz benimki de 27 kasimdi. doktorum pazartesiye kadar beklmeyi kabul etti. 2 gunde bir NST'ye giriyoruz, amniyon volume iyi, ama meconium riskine karsi pazartesi sezaryan olmak zorundayim. her gun 50dk yuruyorum, hurma yiyorum raspberry leaf tea turkiyede bulamadim. baska ne yapabilirim?Normal dogum istiyoruuuuum:(

x