Saturday, 3 November 2007

Dün neden kopkoyu gri bir dünmüş akşam belli oldu. Aslında gün gri değilmiş, bana öyle görünüyormuş :)

Bugün bir ara kahvaltı için kalktım, MK'yı eşime bırakıp, ağrı kesicimi alıp yine yattım. Öğleden sonra MK'yı emzirirken uyudu, hemen akabinde ben de tabii :) 2.5 saat kadar uyumuşuz. Akşamüzeri kalktık.

Şimdi Özlem bizde. Bugün PFC ve eşi Bath'e gittiler, kabilenin geri kalanı da, Meraller, Yeşimler, biz de yarın onlara katılacağız.

Son anda program degisti, kabilenin geri kalani London Jungle'inda kalmaya karar verdi:)

Herkese bol pembeli günler :)

3 comments:

sühendan said...

MK.lı kartpostalınız çok güzel olmuş:)
Pembe günlere döndüş yaptığın için sevindim:)))

sumuklubocek said...

Bath'e niye gidiyorsunuz biliyorum :)))
orada uc ay kalmisligim vardir cok severim; umarim siz de begenmissinizdir...

Enise said...

Esra, saat 1 oldu hala uyuyor musun?
Hadi uyan ve bu post'u guncelle artik:)

x