Monday, 12 November 2007

Cumartesi:

Kuzu postuna bürünmüş Kurt :)

Hatunlar Mantı Evi :)

Cumartesi akşamüzeri Yeşimlere gittik, pazarları buluşunca herkes yoruluyor, haftaya yorgun başlıyor diye. Biz hatunlar mantı yaptık :) Kabilenin hamilesi ayakta artık fazla duramadığı için oturduğu yerden mantı içi yettirme, yerleştirme işinden sorumluydu.

Pazar:

Hint Rajası Mehmedijisavagar Kaanarajpusiviyara

Ne var koççum? Beğenemedin mi?


Kabız olduğu için ağlayan MK!

"pazarları buluşunca herkes yoruluyor, haftaya yorgun başlıyor diye" cumartesi buluşmamıza rağmen bizi kesmedi, pazar günü de hamile kadının başına toplaştık:)

En son çarşamba günü poo poo yapan MK pazar günü poo'sunu yapamadığı için ağlamaya başladı. Cumartesi akşamı çay kaşığı ile saf zeytinyağı verdim. Beğenmeyeceğini düşünmüştüm ama yalana yalana yedi:)

Zeytinyağına rağmen pazar günü hala poo'sunu yapamayınca duruma müdahale ettim :) Bu sefer başka bir yerden yedi zeytinyağını :P Yarım saat kadar sonra da mutlu sona kabilece ulaştık :) Oğlum kaka yaptııı! Oğlum kaka yaptııı! diye sevinç nidaları attım :)

Hepimize dert olmuştu çünkü çok huzursuzdu.

********************************

Pazartesi-Salı günüm telefon ve internet başında geçti. Hiç ayrıntıya girmek istemiyorum, düşünmek istemiyorum çünkü artık ancak Türkiye gezimiz iptal oldu! Biletleri bilinmeyen bir tarihe attık. Kiraladığımız arabayı iptal ettik. Babaanne ve dede başvuracaklar şimdi vizeye, buraya gelmek için. 24 Aralıkta ABD'den oğluşun halası gelecek inşallah. Aynı zamana denk gelirse, küçük hala hariç herkes burada olacak :)

********************************

Salı:

Avocado Day!
mmm yummy!

Türkiye'den Döndükten Sonra.. diye başlayan cümleler kuruyordum sürekli. Şimdi hepsini hayata geçirme zamanı.

Evde, "Acaba neleri atabilirim/satabilirim/verebilirim" diye diye dolaşıyorum.

Mümkün olan en minimalistik şekilde yaşamaya karar verdim. Giymediğim, eskimiş tüm kıyafetler gidecek. Mutfakta, banyoda yer kaplayan tüm kullanılmayan ıvır zıvırlar gidecek...

Oğluş bugün tam 6 aylık (13 Kasım 2007) Bir scrapbook yapıyorum bugünün şerefine :)



.

8 comments:

süpürgesizcadi said...

Esra tamam Alamanya'ya hayirli bi is icin gelebilirsiniz, bu cok yakisikli bir pasa yahu :))

Türkiye gezinizin iptal olmasina üzüldüm ama vardir bunda da bi hayir diye teselli et kendini canim,elden bisi gelmiyorsa baska care yok gibi :)

Bende evdeki fazlaliklari atma cabasindayim, herseyi satasim var :))

Cimcime'nin annesi said...

Merhaba,
Turkiye'ye gitmeye heveslenipte hevesin gursakta kalma durumunu yasayan bir garip olarak size gecmis olsun demek isterim.Bendeki kadar husran olusturdu mu bilemem ama yine de gecmis olsun.
MKnin poo'sunun inat durumunu bilindik bir yontemle cozmussunuz:)Bebeklere boyle durumlarda cok aciyorum.kiyamam.
Hintli haliyle decok yakisikli kucuk bey.Masallah barekallah.

Anonymous said...

canimin ici Esra'm, vardir bir hayir, gec olsun guc olmasin canim. Biliyorum ck istiyorsun gelmeyi ama ha gayret. Olacak nasilsa. Biraz daha sık disini.
Bu arada Kaan MAASALLAH pek bi yakisikli olmus hint kafasiyla. Pek begendim. Cok yakisikli oglus yaa... Kocaman sımsıkı saril ona ve kocaman op tamam mi. Cok ozledim onu cook... Yakinda gelicem tekrar. bu sefer uzuuun uzuuun sıkıstırıcam onu.
duygu

Anonymous said...

ya ben bu bebisi cok seviyorum,vallahi.
insan sever mi hic tanimadigi birini,severmis.
merhabalar,ben sinem sizi taaa hamileyken okumaya baslamistim,sizde hamileydiniz o zaman, halada okuyorum .Bebegim sunanda 7,5 aylik oldu.Hergun bakiyorum ne yapmis MK diye.Allah bebegini sana bagislasin,cok tatli cokk...yazmak geldi bugun icimden dayanamadim:)

Anne ve Bebisi said...

Supurgesizcigim, ilk firsatta Almanya o zaman diyoruz:))

Ben de hayirlisi diyorum:)

Cimcime'nin annesi:) Bizde hem husran hem cepte delik olustu:) Biletleri erteletince ceza yedik:( Hayirlisi olsun diyelim:)

Gecmis olsun dilekleri icin tesekkurler:)

Duyguuuuu:) Bu sefer uzun uzun kalmani hatta yatiya kalmani istiyoruz canim:) Bekliyoruz dort gozle.

Sevgili Sinem, cok tesekkurler:) Insan elbet hic tanimadigi birisini sevebilir:) Ben de senin tatl bebisine opucuklerimi yolluyorum:) Sevgiler.

Anonymous said...

kizdirmayin beniiii :PP hamilenin basina toplandik da bilmem ne de , her zaman bekleriz , ben ayrica mantinin fikir annesi ve de tuz katicisiydim :)) bir de kaanin kafasindaki pembe bandana benim :)
hamilelik insani benmerkezli mi yapiyor esra :))
her iste bir hayir vardir, bir dahakine heeep beraber gideriz insallah :)

yesim

SENABERA said...

Altıncı ayınız hayırlı olsun...
Gelemeyecek olmanıza üzüldüm ama hayırlısı olsun canım...
Yerim ben hintliyi..

sumuklubocek said...

aaaaa uzuldum TR gezinizin iptal olmasina.
MK'nin kafasindaki seyle olan -ne deniyordu ona?- olan fotolari cok tatli, canim benim, ben cok vbegendim!
scrapbooking adresini isteruk!

x