Monday, 19 November 2007

The Carrot Day!

Bugün ince ince doğranıp az suda yumuşatılmış, sonra da süzgeçten geçirilmiş havuç yedi MK.


En sevdiği oyuncağı, jaluzilerle oynadı. Evin neresine koyarsak koyalım sürünerek, dönerek o jaluzilere ulaşıyor :)

The Cable Guy!

Akşama doğru iyice canı sıkılınca kablolara el attı.

Babasıyla iş çıkışı süpermarket alışverişine çıktı.

Katı gıdalara geçtiğine göre bir dış macununa ihtiyacı olacak değil mi ya? :)

Bebekler için özel hazırlanmış diş macunları var ama kullanmayı düşünmüyorum şu an için. Ancak diş fırçasını kullanmaya başlamalı artık.

Bugünkü müdahaleye rağmen yine kakasını yapamayınca eczaneden şurup aldım. Yarın da onu deneyeceğim. Bakalım...

Bu akşam, 4.5 saat içinde sanırım 8. kez falan kalktı az önce. Kakasını yapamadığı için gazı mı var, başka bir şey mi var bilemiyoruz. En iyisi yatıp uyumalı, gecenin nasıl geçeceği belli değil.

8 comments:

archisugar said...

Erik ve kayisi vermeyi denedin mi? Uzerine de su icir. Zor is kabizlik... hem bebek hem senin icin yipratici. Lifli yiyecekler vermeye calis. Sen biliyorsundur ama hatirlatayim dedim. Vucudu yeni besinlere alismaya calisiyor, yazik ona ya... :-(

ela selin said...

selam esra,
bir süre havuç verme istersen. kabızlığı körükler diye okudum.
bizimki eskiden beri 2-3 günde bir yapıyor kakasını. 4. güne ulaştığımızda ıkınma sesleri ve huzursuzluğu çok artıyor. ama anne sütü aldığı sürece kabızlık çok büyük bir probleme dönüşmese gerek.
kolay gelsin.
bu arada ne kadar uzamış boyu öyle???!!

Anne ve Bebisi said...

Esracim, dogal urunler satan dukkandan dogal kurutulmus erik alacagim yarin (unutmazsam tabii:)) Kayisiyi da kukurtle kurutuyorlar diye vermek istemedim. Gunkurusu bulursam onu da deneyecegim. Gerci bugun surup verdim, 15 dakika sonra tesrif etti poo:)) Zamanla alisacaktir umarim:) Tesekkurler:)

Ela Selincigin annesi:) Evet havucu annem soyledi ama oyle de kabiz, boyle de kabiz diyerek verdim dun:)

Anne sutu alirken hic kabizlik yasamamisti MK, kayinvalidem 6. aydan sonra sadece anne sutu alsa da bebeklerin kabiz olabilecegini soyledi gecen gun. Tecrubeye istinaden:)

Umarim Ela Selin yasamaz boyle bir sorun, zavalli bebecikler bos bos ikiniyorlar.

Ben de ana kucaginda oturdugu fotosunda fark ettim boyunun uzadigini:)) 1 yasina kadar olcmuyorlardi kontrol icin goturdugum health center'da. O yuzden hic bilmiyoruz boyu kac:) Ama babasi 1.90 oldugu icin uzun olmasini bekliyorduk. Bakalim, zamanla nasil devam edecek:))

sühendan said...

Ben Enes de çok çektim kabızlıktan:( 4-5 gün yapmadığı oluyordu.Bir fitil vardı onu verince yapıyordu.Ben de fitil vermek istemiyordum her yapmadığında.Zor zor.
Bana da MK. nın boyu bayağı uzamış geldi.Maşallah

Anonymous said...

Üfffffff hâla mı kabız canım yaa:(
Zeytinyağına yatırılmış incir yese diyecem ama daha bebek ayol.
Liften vazgeçme tabii:)

Kolay gelsin bakalım.
Biyonikkedi

DERYA said...

esracım sen havucu vererek cocugu daha cok körüklemişsin havuç ve patates"i isal olunca ve artık kakaya müdaheleye başlayınca verirsen daha iyi olur dişler kesinlikle fırcalanmalı ama omıyanlar nasıl olacak:))) hoşçakal.

Açalya said...

Sen yorumlari okumuyorsun kesin! yahu prune dedik...bir de avokado super bagirsak hareketlendirici(kendi basina da olur, ama prune puresi yada hani yag armudu derler ya ondan kat icine tam olsun) dakik Dante'nin ne zaman kakalari gecikse, ikinip ikinip yapamasa, hemen bunlardan veriyorum, bir ki saat icerisinde diaper dolup tasiyor.

Açalya said...

ha alacakmissin erik kurusu, okey...kayisi cok gaz yapar aman diyim. Muz da kabizlik ve gaz yapar...

x