Thursday, 8 November 2007

Bu Sabah:
MK'nın arkasındakiler ne?
Uçak biletlerimiz :)


Bu Akşam:

Afacan MK arabada :)

MK Technology Centre'da!

Ankaralı arkadaşlar, hava sıcaklığı nedir şu aralar oralarda?

Ne getireceğimi bilemiyorum. Kalın bir paltom var ama o kadar ağır ki onu taşımak istemiyorum. Deri ceket yetmez belki ama araba kiralayacağız büyük ihtimal, o yüzden kalın kıyafetlere ihtiyacım olmaz diye düşünüyorum. Bilmiyorum.. Sanırım risk alıp deri ceketle geleceğim:)

******************************

MK'nın araba koltuğunu getiriyoruz, elde bavul, sırtta sırt çantası olacak. Buradan bir arkadaş laptop gönderiyor, ya bavulda ya elde olacak. O yüzden MK'nın arabasını getirmeyeceğiz. Ancak arabasız da olmaz, sanırım ordan bir baston puset alacağım. Hem orda bırakırım, her gidişte kullanılır.

******************************

MK'nın nüfus kaydı yapılmış:) İnternetten öğrendik. Cuma günü eşim konsolosluğa gidecek, nüfus cüzdanını çıkartıp MK'yı benim pasaportuma yazdırmak üzere. Ucu ucuna da olsa olacak bu iş galiba :))

17 comments:

Köşenin Delisi said...

Esracım burası yağmurlu birkaç gündür...evdeyim ben o yüzden pek hissetmiyorum ama normalde zor üşüyen eşim bile "soğuk valla" diyo...ha yine de mmont falan giymiyo o ayrı :)) Bi de rüzgar var...böyle :) hadi hoşgelin :)

sühendan said...

Ya olmaz ki!
Ben İstanbul a geleceğinizi sanıyordum:( Çengelköy havasında çay içecektik.

Anonymous said...

esracim ankaranin havasindan daha sert olur sizin gideceginiz yerler bence,bak ne guzel esrarli bi hava kattim gideceginiz yere :)

sen kalin seyler al yanina,ya da hic alma bahaneyle alisveris yapmis olursun :)ya da al yanina eski biseyler ustune de cay dok :))

bath gezimizin en komik kismini anlatmamissin,hayatimda aldigim en tuzlu ayakkabinin sahibi oldum ,termoslardan ayakkabima dokulen cay sayesinde :) ihtiyacim vardi ama ,vesile oldu iste :)

MK nin pasaport islerinin hallolmasina cok sevindim. optum sekercim

yesim

Banu said...

Sevgili MK'nın annesi;
Öncelikle seni tebrik ediyorum. Doğumdan sonraki ilk günlerden itibaren aksatmadan yazabildiğin için. Sayfanı sürekli açıp MK'nın büyüyüşünü izlemek çok keyifli (bu arada MK giderek daha tatlı oluyor). Alttaki postunda yazdıklarından sonra (ev işlerini yürütebilmek) özellikle yazmak ve takdir ettiğimi söylemek istedim. Ben de 6 ay evde kalabildim ama herşeyi yalnız halledemedim, hep yardım aldım. Ayrıca, herşeye olumlu bakan ve yansıtan insanları severim. Şimdiden iyi yolculuklar.

Rana Eslem GULMEZ said...

resracim yznina kalin seyler al ankara beni hic yaniltmamistir havasi soguk cunku.birde arabasini al ucaga girinceye kadar seninle giriste hosteslere veriyosun ozel bir bolume koyuyolar ucaktan inince getiriyolar.yani bagaja vermiyosun ve cok kolay oluyor canim)

minik talhanın annesi said...

ama istanbula gelmeyecekmiydiniz ki...
hayırlısıyla gelirsiniz inşaallah işlemlerin hallolmasına sevindim...

nurbeyaz said...

Sevgili Esra, ben cocugun arabasini Turkiye'deyken bi yerde unutmus ve zor durumda kaldigimdan baston tip lerden almak istemistim, benim bulduklarim oldukca kaba, kullanissiz di, cok aramistim hicbiri de burdakiler gibi hafif, ve semsiye gibi tasinabilecek bi sey degildi. Ankara'da bakmamistim ama genede tecrubemi paylasiyim dedim, belki alir gidersin bi de orda onu aramassin.Ankara'danim bende,gidecegin icin sana nasilda ozendim anlatamam.iyi yolculuklar

SENABERA said...

Bugün sıcalık 7-8 derece canım buralarda.Bir hayli soğuk yani. Eğer çok fazla açık havada bulunmayacaksanız deri ceket yeter.
Alışveriş merkezleri vs. zaten sıcak oluyor.Ben Ankara' da tüm kışı deri ceketle geçiriyorum zaten,ama bana bakma.Ben genelde kışın kapalı ortamları tercih ediyorum.Yanında kalın bir kaç şey bulunmalı bence.Mk için de hem kalın şeyler açık hava için,hem de
daha ince şeyler kapalı ortamlar için alırsan iyi olur.Deri ceket konusunda yine de seni etkilemek istemem ,sonra üşürsen beni sevgiyle? anmanı istemem doğrusu...
Çok uzattım tamam gidiyorum.Bu arada hep Ankara da kalacaksanız ben de beklerimm ..

Isil Simsek said...

hadi gözünüz aydin ;)

nimet said...

Esra Duyguyla konuştuk da bir gün bile İstanbulda kalamz mısınız lütfen lütfen lütfen.......

sumuklubocek said...

heyoo yolculuk var; cok heyecanli...
ilk fotoya bakinca isira isira yemek geldi icimden MKyi ama; isiramam canlari acir diye Selim'i de oyle cok istesem de isiramadim hic, ama sevgi seli bu diyeyim, tobik bacaklar cok tatli grunuyor :)
yalniz ilk resimde biletler stratejik hatali yerde asagidaki kitabin halini dusununce aman MK onlarin da tadina bakmasin sakin ;)

DERYA said...

gözün aydın ailene kavusuyorsun,bence kıslık gıysıler getır cunku artık havalar cooook sogudu,özellıkle mk beyler için,ve bence arabanızı getır ucakta alıyorlar senden rahat edersın ,bos yere araba alıcaksın burda,sen bılırsın ama fıkır ıste
hoscakal,

Minik Patikler said...

:) buraya gelseydiniz ne ana kucagını ne puseti dert etmeniz gerekmeyecekti :P

SENABERA said...

Esra' cığım eşimle konuştum da araba kiralama konusunu.En uygun, hesaplı ve rahat yöntemin,Decar veya Europcar gibi bir şirketin Esenboğa ofisinden kiralamak olduğunu söyledi.Kendisi de 2-3 gün önce Antalya havalimanından 60 Ytl ye araç kiralamış,fiyat konusunda bilgi istersen.Ben Decar' ın internet sitesini inceledim geleceğiniz gün ve saate göre rezervasyon yaptırabilirsiniz..

Anne ve Bebisi said...

Elifcim.. hmmm :) Ben de pek kolay usumem, esin 17 kasıma dogru montu giyecek mi diye bekleyeyim ben:))

sühendancım, inşallah bahara da İstanbul'a gelmek istiyorum:) Hem baharda İstanbul başka güzel olur değil mi? :)

Yeşimim, çok gizemli olmuş :P Senin ayakkabının fotosunu koydum ama sonra belki istemezsin anlatmamı diye sildim:P Ayrıca bir post yazayım onun için :D

Banucum, teşekkür ederim. Yani ben çok ince eleyip sık okumuyorum ev işlerinde :) Eminim sen de benim gibi yalnız olsaydın yapardın, annem burdayken ben de yemek-bulaşık-temizlik yapmıyordum :)

Sevgili mta, sorryyy :( İstanbul yok bu seferlik :(

REGciğim, teşekkürler tavsiye için. Sanırım alıcam puseti yanıma:)

Çok teşekkürler tavsiye için nurbeyaz. Bir baston alıp burdan mı götürüp bıraksam diye düşündüm bak şimdi?

senabera:) Yok yok merak etme, kızmam sana :) Ben de pek üşüyen bir tip değilim, geçen gün dışarda hava 10 derece civarı. Tüm odaların camlarını açtım, hatta salonda balkon kapısı açık, MK ile atletle oturduk saatlerce :) Sanırım ne kadar sıcccaakkkk bir tip olduğum anlaşılmıştır :P

Teşekkürler Işılcım:) Yardımların, tavsiyelerin çok makbule geçti, onlar için ayrıca teşekkürler :)

Nimoşum :( Ağlatma beni :( İstanbul yok maalesef güzergahta, e Avusturya'ya bekliyoruz ama biz sizi :)))

sumuklucugumö ben ve Meral teyzesi acıtmadan ısırıyoruz:) Buyur sen de al, çekinme :))

Tavsiye için teşekkürler deryacım :) Sanırım öyle yapacağız :)

Ah MPcim :)Bilmez miyim :))

Minik meleğin annesi.. said...

Cicikim facebook mesajı geldi mi bilmiyorum ama soğuk buralar.. Ankara havası çarpar adamı :)) Kalın birşey getir sen..

Geliş ayrıntılarını geç de karşılama töreni düzenleyelim size :))

püstüklü mama said...

bi öpebilir miyim en üstteki pozisyondayken :)

x