Tuesday, 13 November 2007






19 comments:

Açalya said...

Yarılamış yaşını bizim minik kaşif!

Nice nice 6 aylara :)) İyi ki doğdun MK!

Artık annesi ona ne katılar verecek, neler neler oh oh ham hum şaralop.

Köşenin Delisi said...

kutlu olsun 6. ayınıııııızz!! nicelerine, sağlıkla..

türkiyeye gelişinizin iptal olmasına üzüldüm ama ben her işte hayır var lafına inanaanlardanım :)

Anonymous said...

valla oğluşun çok güzel çok tatlı maşallah. nasıl nazar değecek diye korkmadan koyabiliyosun bu güzelin resmini. allah nazardan saklasın. amin. sevgiler.

Anonymous said...

Esracım gelememenize çooook üzüldüm diyeceğim ama sen daha çok üzülürsün diye demiyorum :(( İnşaallah en kısa zamanda nasip olur da gelirsiniz..

Aşağıdaki Hint paşası var ya.. Dakikalarca bakılmalık bir poz olmuş.. 6 aylık kocaman bebişimizi öperiz.. Yeni otantik kıyafet denemeleri bekleriz :))

Kuaybe ( accountta bir sorun var )

Kirpikteki Gözyaşı said...

Demek 6 ay geçti Esra! Dile kolay! Sanki Memo yeni doğdu:) Çok tatlı ama Esra ya! Maşallah! Bayılıyorum onun fotolarına bakmaya:) Nice sağlıklı, mutlu ayları, yılları olsun inşallah! Tatilin iptal olmasına üzüldüm. İnşallah en kısa zamanda planlarınızı gerçekleştirirsiniz. İStanbul'dan Memoya ve annesine kocaman öpücükler:)

Anonymous said...

daha nice gunlerde huzurlu mutlu ailesiyle birlikte olsun mehmed kaan insallah :)

yesim

AycA said...

oppss.. bana hata veroyr blogun:((
oysaki senin yarım seneni ve de MK'nın yarım yaşını kutlamaktan başka bir amacım yoktu ..
bir daha deneyelim bakalım..

mesecina said...

Daha nice aylara, yıllara MKcım!
Dilerim ki hiç ağlamasın, poosu hep kolay olsun, amaaa ağlarken bile tatlı çıkmış adam yaa. MAŞALLAH!

meralsaatli said...

canimmmm minik kusummm ciddi suratli minnosum...nice mutlu uzun aylara senelere bebegim..anneciginle babaciginla saglikli ve huzurlu nice yillara..
Love you:))

CEREN GULER said...

Scrapbooking is an addiction! Demişsin .Cidden de öyle. Bu çok güzel olmuş.Ben de girişeyim dedim ama yokkk..Beceremedim:)Denemeler devam ediyor:(

6,Ayı kutlu olsun MK'nın. Nice 6 aylara ve yıllara inşallah.

CEREN GULER said...

Söylemeden edemedim. Sayfasının şeklini en çok değiştiren zaat olmama rağmen seninkine alışamadım bir türlü, Bazen afallıyorum bu Esra'nın sayfaydı di mi diye:):)

minik talhanın annesi said...

6. ay kutlu olsun...
nicelerini görmek nasip olsun. âmin...
umarım türkiye'ye gelişiniz en kısa zamanda hayırla olur. âminnnnnnnn... hintli hâli de birbaşka güzel :D

Ceylin Naz said...

Yarı yaşı kutlu olsun Mehmed Kaan'ın. Nice 6 aylara sağlıkla girer inşallah.
Türkiye'ye gelememenize çok üzüldüm gerçekten de! Neyseki aile orda toplanıyormuş. Umarım keyifli vakit geçirirsiniz.

Sevgiler
Gülfer

ela selin said...

Yarı yaşınız kutlu olsun!
Siz şimdi katılara geçmişken bu Hint rajasına curry felan denetin de değsin bari...:)
sevgiler

hayal said...

Ay massallah ne kadar buyumus bucuruk
Adam olmus yahu

betül said...

uzun süredir(sanırım yeni doğum yaptığınız zamandan beri :) ) ara sırada olsa uzaktan sizi izliyorum MK çok şeker maşAllah.rüyamda gördüm onu :) bi yorum yazim dedim:)nice 6 aylara..

sevgilerimle..

meltem said...

kaancığım meltem teyzesinin yakısıklısı:)))

allah insallah annecigin ve babacıgınla saglılkı mutlu uzun uzun seneler nasip etsin...

pasamız pek ciddi canım:))

AYSUN said...

Nice 6 aylara efenim:)

Anonymous said...

merhabalar..
blogunuzu tesadufen buldum ve biraz inceledim.
Allah bebeginizi hayirlarla buyutmenizi nasip etsin.
bir sorum olacak.blogla ilgili tabii.
resimleri eklerken kullandiginiz bu guzel cerceveler tamamen sizin kendi calismaniz mi,biyerden alinti mi, yoksa blogger'in bi ozelligimi ?
bende yeni yeni ogreniyorum bu blog olayini, oyuzden sormak istedim.
cevaplarsaniz memnun olurum.

x