Friday, 16 November 2007

*Son Gelişme*: 01.20 gibi, yarım saatlik emzir-salla-olmadı bi daha emzir- döngüsünden sonra uyudu.
Pazardan bu yana poo'sunu yapamadığını yazmış mıydım? 4. gün bitti hala bir şey yok. Bu sefer zeytinyağlı müdahale de işe yaramadı:( Şurup alacağım sanırım...


Bahçeli bir evim olsa.
MK uyumadığında koysam arabasına.
Bahçede döndürsem,dolaştırsam.
Açık havada uyusa.

Saat 00:19
Hep birlikte oturuyoruz:)

23.30 gibi uyandı, bakalım ne zaman uyuyacak?

İki gündür dişleri yüzünden ağlıyor. Hala ortada diş yok ama feci halde sancısı var. Dudaklarını içeriye doğru kıvırıp (dişsiz yaşlılar gibi :)) ''hmmmmm'' diye bir ağlayışı var ki.. Yazık ya. Ne sancılı bir süreçmiş şu diş çıkarma süreci.

Saat 00:41 oldu, babasının kucağında, baygın gözlerle beni izliyor.

13 comments:

SENABERA said...

Dilerim uyumuştur artık ve deliksiz uyur..:)

Rana Eslem GULMEZ said...

SIMDI MISIL MISIL UYUYORDUR INSAALLAH.GENELDE DIS ONCESI ISHAL OLUR COCUKLAR MK DA TERS OLMUS.RANAYA ZEYTINYAGI BIRDE HAZIR MEYVE PURELERI VARYA ONLARIN ARMUTLU OLANINI YEDIKTEN SONRA HEMEN KAKISINI YAPAR)))RABBIM ACIL SIFASINI VERIR INSAALLAH SEVGILER..

Köşenin Delisi said...

ah canım kıyamam ben ona..

esracım iki sene kadar önce kuzenimin kızı da kabızlık çekip günlerce kakaya çıkamadığında, annem bir sabundan incecik bir şerit kesip zeytinyağına bulayıp popoya yollamıştı ve birkaç dakika sonra hooop ortalık mis gibi kokmuştu :) Tabii sabun ilk girdiğinde çok ağlamıştı bebiş, eh bağırsaklar da aynı anda hareketlenince tabii..ama sonra çok rahatlamıştı...hani sadece fikir olsun diye...

ENERJİ said...

Bilirim bu zamanları...Allah yardımcın olsun...Umarım en kısa zamanda düzelir.Sevgiler:))

Minik meleğin annesi.. said...

Sümüklücüm bana yazmıştı ya, ben de sana yazayım.. "WELCOME TO THE CLUB.." Allah yardımcın olsun..

mesecina said...

dişleri için: Açalya bir ara dante'ye steril sargı bezini parmağına sararak masaj yapmıştı. videosunda dantenin keyfine diyecek yoktu, kesin işe yarıyordur. (açalya arşivinde ağustosda). poo için de bildiğim tek yöntem zaten uyguladıkların:( Allah yardımcınız olsun...

Anonymous said...

allah yardimcin olsun, zeytinyagindan icirmeyi denesin bir tatli kasigi mesela. yardimci olur mu ki...
canimin ici, insallah poo sunu yapip rahatlamistir,
duygu

AycA said...

artık 6. ayına girdiniz ya. mesela kuru kayızı bir tane kaynatsan .. püre yapıp denesen hem meyvayı denemiş olursunuz hem belki bağırsaklarına iyi gelir .. olmaz mı acaba ??
dişi için ise ..:( allah yardımcısı/nız olsun.. ama çıkınca çokkk tatlı oluyor...:)

Anonymous said...

esra biz aksam kaan i elden ele dolastirir her zamanki gibi mincik mincik eder icini disina cikaririz sen merak etme :)
gerekirse meralle murat ona Ta-Ta-Ta-Taaa yaptirirlar :)))
yesim

Anne ve Bebisi said...

Sevgili senabera, gece 3 gibi bir daha uyandi ama sonrasinda uyudu cok sukur:)

Sevgili REG, umarim disi cikinca biter bu kabizlik meselesi:) Ben de bugun armut vermeyi deneyeyim bakalim:) Saolasin tavsiye icin.

Elifcim, sabunu hep diyorlar da, ben kendi basima cesaret edemiyorum:( Bugun bir kabizlik surubu alacagim sanirim.

Cok tesekkurler enerji:)

MMAcim, cikis kapisi nerde bu club'un aciiilllll :)))

Mesecinacim, soguk bezle falan deniyorum ama pek hoslanmiyor:( O zaman da denemistim pek elletmemisti:(

Duygucum, gecen sefer icirmistim, bu sefer vermedim. Agir falan gelmesin bagirsaklarina diye.

pınar said...

kıyamam ya çok zor olduğunu biliyorum. çünkü yağmur 6 aylık olduğundan beri kabız. devamlı şurup içmek zorunda ve psikolojisi bozuldu yapamamaktan.
mk çabuk iyileşir inşallah.

sumuklubocek said...

Esracigim dogal bir yontem olarak burada erik suyu icirmemizi onermisti bir keresinde doktor bize. orada var mi bilmiyorum ama cidden etkili bir yontem.

Açalya said...

Canım benim ya, yazık valla.

x