Monday, 22 October 2007

MK'nın Pazartesi Sendromu

MK'nın arabasını ve slingi eşimin arabasının bagajında unutunca bugün dışarıya çıkaramadım. Akşamüzeri ağlama krizine girdi. Çocuk haftasonu gezmeye, insana çok alışıyor, pazartesi olunca ortamı tamamen değişiyor.

18.00 gibi aldım kucağıma indim aşağıya. Daha apartmanın kapısından adımımı attım, sustum!

18.30-19.00 arası ikimiz de uyumuştuk. 22.00'da uyandım:)

Pazar günü arkadaşlarımız geldi. Meraller, Yeşimler ve perfumefanclub blogunun yazarı sevgili Elle ve eşi:) Sevdiğimiz bir Hint restaurantına 10. yıl kutlamasına yemeğe gittik. MK'nın gece uykusu başlamadan evde olmamız gerektiği için 16.00 gibi restauranttaydık. MK öğleden sonra uykusunu yapmadığı için, -evde kendisiyle ilgilenen o kadar insan varken yapar mı? :) - uykusuzluğun başına vurma ihtimali vardı. Aslında istediğim, yemeğe gitmeden önce uyumuş olsun, yemekte bizimle oturması idi.

Restaurantta siparişlerimizi beklerken MK'yı önce babası ev Nihat amcası kaldırımda arabasıyla gezdirdi, sonra da ben ve Meral. Siparişler gelmeden uyumuştu :) Yemek bitince de uyandı.

9 comments:

Sanem said...

Böyle uyku sorunu olmayan, gittiği yerde de uyuyabilen çocuklara bayılıyorum. Maaşallah diyeyim. Şanslısınız bu yönden :))
Sevgiler...

Minik meleğin annesi.. said...

Hımm, 19:00'da bebişle uyuma, 22:00'da uyanma ( kesintisiz üç saat uyku demek buuuu!! ), yemeğe gidince arabasında uyuyan bebiş, rahar rahat yenen yemekler..

Doğru söyle.. Bunları bana nisbet yapmak için yazdın di mi :P

Minik Patikler said...

:) canım tekrar hayırlı olsun nice senelere.


ayrıca hint yemeklerine bayılan bir hamile var burda :) curry tavuk pişireyim bari akşama. hatta geçen gelişimizde La Porte Des Indes'e gidememiştik içimde kaldı zaten. Yoksa orası mı severek gittiğiniz lokanta söyle :)

sühendan said...

10. yılınız hayırlı olsun.İlginç hediye fikrinden bahsetmiştin ya...Ben de hediyeni merak ettim açıkçası:)Sevgiler

SENABERA said...

Nice nice mutlu 10 yıllar dilerim..

Anonymous said...

nice nice 10 lu yillar ,50. yilinizi da goruruz insallah :)

esracim ne kadar da iyimsersin :)) goren de mk i hep uyuyor sanicak :)oncesini anlatmiyorsun tabii :)

bu arada yazinin sonunda kaani herkesin gezdirdigi ve hemsomla benim de oturdugumuz yerden hic kalkmadigimiz rahatca anlasilabiliyor :)e ne de olsa biz iste cok yoruluyoruz :))

super bi gundu,daha nice guzel gunlere hep beraber insallah.

bu arada bebisimiz icin bizi tebrik eden tum arkdaslara tesekkurler, darisi tum isteyenlerin basina,harika bi mutluluk :)14 haftalik oldu bile minik ;)

yesim

Rana Eslem GULMEZ said...

esracim insaallah hep boyle mutlu neseli saglili bir birliktelik gecirirsiniz ailecek..sevgiler..

Anonymous said...

10.yilinizi ben de en iyi dileklerimle kutluyorum esaracim...

Su anki hislerimi ve duyarliligimi paylasmak adina, sehitlerimize rahmet,ailelerine sabir ,yarali askerlerimize acil sifalar dilerken kayip askerlerimize en yakin zamanda kavusmanin ozlemini yasadigimizi belirtmek istiyorum.

demet

ela selin said...

Nice 1o yillara diliyorum size.
Pek güzel uyumus aferin ona. Bebek var diye hicbir yere cikmayan anne-babalarin biraz rahat olmalarinda fayda var bence. Tabii belirli bir düzen dahilinde olmak üzere onlari yeni ortamlara alistirmak hem anne-babanin ara sira nefes almasina yariyor hem de bebislerin hayati daha esnek görmelerine ve ileride daha acik görüslü bireyler olarak yetismelerini sagliyor diye düsünüyorum. Cok iyi yapmissiniz MK ile yemege cikmakla. bak o da ne güzel uyumus. Bence anne-baba mutlu ise bebis de mutlu ve dengeli oluyor. Tabii bu benim acizane görüsüm.
Sevgiler..
özlem

x