Tuesday, 2 October 2007

Mehmed Kaan Firarda :)

Temiz Aile Çocuğu

Araba Sevdası :)


Cumartesi Meral teyzedeydik. Gitmeden önce Mothercare'e uğradık ve MK'ya hem su içmesi, hem alışsın oyalansın diye küçük bir bardak aldık. Bir de şu şirin pijamaları:


Cumartesi akşamı ilk suyunu Meral teyzesinin elinden içti :)

Pek vermiyorum suyu, çok seyrek, tadımlık.

Pazar günü, oğulları E, MK'dan 13 gün küçük olan arkadaşlardaydık. Nasıl mı geçti? Biri ağlıyor, öbürü de başlıyor:) Tam birini susturuyoruz, diğeri daha büyük perdeden bağırıyor:P İkisini ayrı odalara koymak suretiyle ortalığı yatıştırdık :)

MK normalde Meral ve Yeşimlerle birlikteyken sorunsuz bir çocuk ama neden bilmiyorum, ne zaman bu arkadaşlar, minik E ve ailesi, gelse ya da biz onlara gitsek MK böyle yapıyor, ortalığı birbirine katıyor. Neyse, büyüdükçe alışır, değişir herhalde:)

Yavaş yavaş mama sandalyelerine bakmaya başladım. Klasik sandalyelere alternatif arıyorum aslında. Kocaman bir sandalyeyi salonun ortasında pek de istemiyorum. Bir de haftasonlarımızı bizde olduğu kadar arkadaşlarımızda da geçiriyoruz. O yüzden küçük ve taşınabilir şöyle bir şey daha iyi olur sanırım.

Tavsiyeleriniz nedir bu konuda?

Havalar iyice karardı burda, kışı özlemişim:)

MK'nın bir türlü düzene koyamadığım gündüz uykuları ile ilgili bir sürü araştırma yaptım, yazmak istediğim şeyler var ama MK kucağımda, tek elle bu kadar oluyor :)

12 comments:

New York'tan said...

Esra`cim ben Mirzahan`da mama sandalyesi kullandim ama dedigin gibi evler kucuk olunca ortada kaliyor, kullandim ama ilerde alirsam senin dedigin modellerden almayi dusunurum daha kullanisli.Bir de ayni masada olmak daha iyi, daha samimi, mama sandelyesini masaya cok yaklastiramiyorsun:)
optum Mk `yi :)

sumuklubocek said...

Esracigim hemen mama sandalyesiyle baslayayim, sakin o modelden alma. Cunku bizim model afacanlar oyle masum masum durmuyorlar o koltuklarda. Ayaklariyla masayi itip o sandalyeyi devirmeyi bile beceriyorlar. Icinizin rahat olmasi icin her ne kadar yer kaplasa da ayaklari dusmeyecek sekilde dizayn edilmis buyuk mama sandalyelerinden almanizi oneririm. Bazilari katlanabilir oluyor onlarin, bizimki oyleydi ama hic katlamadik ortaliklarda durdu oyle :)))
Her neyse hemen bunu soyleyeyim dedim.
***
pijamalari cok tatli, kucuk adam modelinde :)
***
araba sevdasi bunlarin genlerinde var diye dusunuyorum. birkac ay once masum masum selim direksiyonla oynarken arabayi calistirdi ya, pes yani dedik. aman dikkat MK da yakinda "anne bu aksam arabayi aliyorum ben arkadaslarla sut icmege gidecegiz" derse hic sasirma :))).
***
gozunuz aydin bu arada, bakiyorum da MK baya canlandi, eglenceli gunler basliyor, hazir olun ;)
***
Opuyorum MKyi ve seni!

Anonymous said...

esracim mehmed kaan bizim yanimizda tabii sorunsuz sessiz olcak birincisi ben okuyup ufluyorum :) ikincisi de benim de meral teyzesinin de gozunu korkutmak istemiyor :))
ama cocuklu arkadaslarin yaninda yaw bunlar bizim ne oldugumuzu bilir zaten deyip basiyor yaygarayi :))

operim kucuk adami pijamalarini giydirip resimlerini cek lutfen annesi,ama buraya koyma :)

yesim

Minik Patikler said...

http://www.e-bebek.com/Product_Detail.aspx?ProdID=17487 bundan kullandım gezmelerde falan ama sumuklubocegım yazınca hatırladım, hakikaten kaydıgı oluyordu, ev için en kullanışlısı ikeanın antilop modeli bence, biraz zorlarsan portatif olabilir :)


kocaman oldu MK yaaa :) maşaAllah..

ASYA said...

ben mama sandalyesi almicam..
en azından şu anda öyle düşünüyorum..ilerde naparım belli olmaz bür sürü yapmicam dediğim şeyi yaptırdı bana Efe o ayrı..

picamalarına bayıldım..küçük adam pijaması:)))
ve Esra ne güzel hep yerlerde ,halıfleksin avantajı sanırım..ben düşündümde böhyle görünce bizim genişçe bi yer minderi yaptırmamız lazım çünkü evdeki halılarımız tüylü tüylü böyle rahat rahat bırakıp hadi oyna oğlum diyemicez..

alakasız oldu ama napim resmi görünce aklıma geldi:)

Mücevher Kutusu said...

Esracım, cidden ayağıyla iterek bizim masayı deviriyord neredeyse :) Hem onda pek doğru düzgün oturmuyorlar arkaya öne ayakta :) Bizimkilerde sağlam birşey alıp zor olsa da arabanın arkasında gittikleri yere götürdüler. Efe çok uzun süredir kendi başına yemek yiyebiliyor. Şimdilerde ise sadece sandalye istiyor. Güzel katlanan birşey alsan ikinci bebeğe de kullanabilirsin.

Yeşim teyzesi pijamalı fotoyu koysun annesi bizde görelim :)

elimkolum said...

maşallah araba sevdasına bayıldım cok dikkatli inceliyor öyle görünüyorki onu evde tutmak zor olacak büyüdüğünde :)

Rana Eslem GULMEZ said...

merhaba esracim bende mama sandalyesi kullaniyorum yemek icinde yemiyor ama en azindan toz alirken ,dus alirken icine koyuyorum guvenli bir sekilde oturuyor))baktigin modelden dusebilir bencede,rana eslem mama sandalyesinden sikilinca acaip hareketler yapiyor))baktigin modelin masaya kilitlenen olanlardan var guvenligi daha kolaydir herhalde masayla dusemez herhalde he hee)))sevgiler..

Mutluveumutlu said...

Esra'cım, Kaan'ın doğumundan beri bloğunun takipçisiyim. Kırkbinkere maşallah Kaan'a :)
Pijamalara bayıldım :)
Sevgiler...

Isil Simsek said...

ben de bu mama sandalyelerinden almayi düsünmüstüm ama sonra vazgectim,İrem'in yazdiklarina benzer seyler okuyunca.
Mothercare'in Atlanta sandalyesini aldik.Mama sandalyesi sadece yemek yerken degil, bebegi biraz yalniz birakman gerektiginde (dus almak vs. gibi) de cok kullanisli oluyor.
Bir de söyle bir sey aldik:gezmeler icin:
http://www.bloomingmarvellous.co.uk/product.aspx?CategoryID=n-practical-products&ProductID=6144&language=en-GB
bu biraz pahali,10 pound civarinda da vardi baska bir markanin, onu bulamadim simdi.

meltem said...

esroscugum canım kaanmızı ne kadar degıstı masallah..resmen buyudu..hele dıreksıyon basında tam bır delıkanlı:)))

pıjamalarınız da cok guzel masallah..gule gule kullanın ınsallah...

mama sandalyesı gercekten cok pratık gorunuyor..ama tabı her sandelyeyye kolay monta edılebılır mı ya da cocugun kılosu artınca kendını oynatıp dusmesıne neden olabılır mı bılmıyorum:((

eger o gıbı sıkıntısı olmazsa vallahı cok super...hele sızın gıbı sık sık gezen bır aıle ıcın bıcılmıs kaftan adeta:)))

Anonymous said...

Kirazbaby.com da mama sandalyeleri diye bakın. Masaya monte giordani bence tam aradığınız şey.

x