Wednesday, 3 October 2007

Dostlar alışverişte görsün :)

İngiltere'de yılın en yoğun, hareketli ve renkli sezonu başlıyor :) Son yıllarda bizim bayramlar da bu sezona denk geldiği için epey hareketli geçiyor günler.

Açılış 31 ekimdeki Halloween Day, Cadılar Bayramı ile oluyor:) Dün akşam alışverişte yukardaki t-shirt'ü bulunca aldık :) Bizimkisi Küçük Emrah bakışı atmış ama idare edin artık :)

Dün akşam 'Bringing Up Baby' programının 2. bölümü yayınlandı.

Programın sayfasına şurdan ulaşabilirsiniz: Bringing Up Baby

Programdan bazı kısa görüntüler:

Bringing Up Baby 1
Bringing Up Baby 2
Bringing Up Baby 3
Bringing Up Baby 4

Not 1: Mama Sandalyesi tavsiyeleri için çok teşekkürler. Düzgün ve mümkünse az yer kaplayan bir sandalye alacağız sanırım :)

Not 2: Çekilişi kaybettik hüzünlüyüz :P Ancak hemen bir tane sipariş verdim ;))

5 comments:

Anonymous said...

yerim onun halloween kostumunu :)

bayramlik da aldiniz mi bakiim :)biz mendillerin icinde paralari hazirladik el opmeyi ogrensin kerata bayrama kadar :)

yesim

meralsaatli said...

hahhaah ayy alemsin Yesim Teyze yani..Valla bayramda ayagimiza bekleriz..Biz buyuguz di mi Yesim Teyze:))))

Anne ve Bebisi said...

En yaşlımız bizim evde yaşıyor :P Bayramda gelin el öpün de bunalımdan bunalıma girsin :D

Bir Hoş Seda imiş... said...

ben bu çocuğa bayılıyorum.Her hareketeni,her kıyafetini,herşeyini merak ediyorum uzaklarda olsada.öyle güzel bir yüzü ve sevimliliği var ki Rabbim nazarlardan korusun.resimlerine ne zaman baksam maaşallah demeden geçmiyorum dört gözle bekliyorum maceralarını.Ne giyse yakışıyor bizim yakışıklıya:)

meralsaatli said...

hahaahha...Tabi canim.O Allah'in emri.Biz abimizin elini opmeye gelecegiz.Biz saygili GENCLERIZ:)))

x