Thursday, 4 October 2007

Sabah güneşi sidikliye...

Akşam güneşi güzele...
:)

Öğle uykusundan sonra MK giyindi, süslendi...

Sonbahar havası almaya çıktı.

Eşimin iş çıkışına yakın, MK arabasında, ben yürüyerek, alışveriş merkezine gittik. Yol biraz uzun olduğu için MK'yı arabasında götürdüm ancak merkeze varınca slingine koydum.

Farkettim ki benim çevremde sling kullanan hiç kimse yok :) Dün insanların bize meraklı bakışlarından da durum anlaşılıyordu zaten :)

İş çıkışı eşim de bize katıldı :)

Baba-oğul, rafların arasında...

Bringing Up Baby programında bahsi geçen Continuum Concept isimli kitabı aradım ancak bulamadım. Programdan sonra ön raflara koymalarını, promosyon falan yapmalarını beklerdim:) Eminim benden başkaları da merak etmiştir.

Neyse, kitabı internetten ısmarladım bu akşam.

Dün, Işıl'ın blogunda düzenlediği 'teething necklace' çekilişini kazanamayınca kolyenin satıldığı siteden ısmarlamıştım: Little Sun Flowers. Bu sabah paketimiz gelmiş, bu kadar çabuk beklemiyordum :)

Amber yani kehribar taşı, bağışıklık sistemini güçlendiren succinic asit içeriyorumuş. Özellikle Baltık Ülkelerinde yüzyıllardır kullanılmaktaymış.

Bebekler için özel hazırlanan bu kolye sürekli bebeğin tenine temas ediyor, sonucunda da diş çıkarma aşamasında yaşanan klasik rahatsızlıklar ortadan kalkıyor.

Işıl, kızının bu kolyeyi taktığından beri diş sebebiyle hiç ilaç kullanmak zorunda kalmadığını yazmış. İlgilenen olursa, kolyeyi satan şirket, hangi ülkeden ısmarlamış olursanız olun, postalama-gönderim ücreti almıyor.


Hey gidinin ormanlar kralı heeeey :)

Artık MK'yı kemerini bağlamadan bırakmamak lazım ana kucağında. Kendisini hoplata zıplata aşağıya kaydırıyor.


Kaktüsüm çiçek açmış, bu sabah bana güzel bir sürpriz oldu :) Küçücük bir çiçek bile insanı mutlu edebiliyor.

18 comments:

archisugar said...

Tek basina fotografina bakinca cok buyuk gorunuyor bebisin. Ama babasinin kucaginda ne kadar da kucuk gorunuyor. :-)
Cok tatli masallah. :-))))

Minik Patikler said...

MaşaAllah çok şeker bu oğlan ya :) başka şeylerı yazmayı bırakıyorum hep aynı şeyi tekrarlamış oluyorum ama ne yapayım. Çok tatlıı...

yaban eriği said...

yerim ben onun gıdısını ..ne kadar yakışmış o kolye öyle.. umarım faydalı olur..MaşaAllah kuzucuğa.

Mücevher Kutusu said...

Kafayı kaldırıp bakmanı yerim ben senin.

Hep baba-oğul fotoları cici annemizi ne zaman görebileceğiz ??

irem said...

Maşallah maşallah çok tatlısınız. Bende istiyorum o kolyeden alalım bari :)) hazır anneme gelmişken sling diktireyim annecime diyorum bende

Ben Ona Resmen Asigim said...

MK hızla büyüyor esracığım. giderekte babaya mı benziyor ne? Çok tatlı hele beresiyle sonbahar havası alırken maşallah canım :)

Minik meleğin annesi.. said...

Aaa evet piştiii :))

Kitap fonlu bebişler ortak noktamız olmuş bu hafta..

Ben şeyi merak ettim bu arada.. Bu kolye bizim de işimize yarar mı? Geç mi kaldık yoksa.. Daha iki dişimiz var, gerisi gelecek inşaallah ama yaş oldu bir :P Alsak mı dersin?

AycA said...

ama bu MK süper yaa:) bayılıyorum mimiklerine ve de senin iç ses yazılarına:))
bu kolye çok iyiymiş.. hemen bakıyorum siteye.. hazır dişde çıkartırken ..inşallah çıkarlarsa..:))
sling burada hiç kullanan yok :)) bende uzaydan gelmişim gibi bakışlara maruz kalıyorum hatta yabancı zannedip yanımda hakkımad konuşuyorlar bile :P hehehe
bende sevimli sevimli gülümsüyorum :P

CEREN GULER said...

Esracım MK ya kolye çok yakışmış. Cool olmuş bebişin:) Sitene girişlerimde yeni yazılar görünce seviniyorum resmen. MK'nın da büyüyüşünü görüyoruz burdan. Her yeni resmini gördüğümde sağlık dualarım ekleniyor ardı ardına. Mücevher Kutusu'na da katılmamak elde değil. Ne zaman göreceğiz senin resimlerini? Kendinize çok iyi bakın.

Isil Simsek said...

hayirli olsun kolyeniz ;)
Continuum Concept cok cok güzel bir kitap; yazari Mart'ta İngiltere'Ye geliyor, firsat olursa söylesilerine gitmeyi cok istiyorum.

meralsaatli said...

kolye cok yakismis kaanciga.ee artik bir mucevher kutusu alirsin ogluna takilarini koymak icin:)))

Anonymous said...

sekerim bu kolyenin takimini yaptirtayim mi kaan a hediye :))
saka bi yana bizimkilere soyliyim de kizlari degil bebekleri kullansinlar taki reklamlarinda :) cok sirin masallah ,hele de yatakta beziyle poz vermis ya cibil cibil :) yerim onu

yesim

minik talhanın annesi said...

maşaallah m.k.a.
takısı hayırlı olsun:D umarım işe yarar.
hey gidinin orman kralı :D ))

DERYA said...

KOCA BIR ADAMMI OLDU NE BUYUDU BU BU COCUK İNSAN BIR TUHAF OLUYOR,NE CABUK ZAMAN GECIYOR DIYE MINICIK BIR BEBISTI ANNESI BIR FOTO BEKLIYORUZ BIRLIKTE OKUDUGUMUZ KISIYI GORMEK ISTIYORUZ OLMUYOR BOYLE,HOŞCAKAL.

^-^ yüKSeLeNbaŞaK ^-^ said...

Allah hiçbirinizin mutluluğunu bozmasın inşallah =)

Duru said...

Sitenizi sürekli takip eder olduk annesi ve bebisi..çok tatlısınız maaşallah.cicilerinize bayılıyorum,minik jeanler,süveterler,bir de kolye eklendi şimdi...bu arada biz size sitemizde link verdik,sizinde bizi ekleminizi bekliyoruz...

SELIN said...

cok sikiz yine yakiyoruz valla bu arada kolye maselesini ilk defa duydum ok ilginc

rumma said...

Çok şeker maşallah..:)

sevgiler

x