Sunday, 9 September 2007

Niye süt gelmiyor ki bundan?



Dışarıya çıkarken yanıma aldığım 6 şey:

  1. Oğlum:)
  2. Kendim :P
Eğer 1-2 saatliğine çıkıyorsam ve yalnızsam, oğlumu slingine koyup, evin anahtarlarını bir cebime, telefonumu diğer cebime, alışveriş yapacaksam kredi kartını da bir cebime atıp çıkıyorum.

Alışveriş yapmaycaksam kartı almıyorum. Eşimle çıkıyorsak kartımı ve bazen telefonumu da almıyorum, tek anahtar kullandığımız için onu da eşim alıyor, oğlum slinginde rahat rahat, boş boş geziyorum:)

MK doğdu doğalı cepsiz bir şey giymediğim çanta taşımıyorum. Cepsiz bir şey giyersem MK'nın eşya torbasını kullanacağım:)

Daha uzun saatler için çıkıyorsak, telefon ve anahtara ek olarak bir de yukardaki torbamızı alıyorum. İşte içinden çıkanlar:


  • 3 hazır bez çıktı ama onlar normalde 5 tane oluyor. Daha fazlasını, o kadar lazım olursa dükkandan 1 paket alırız diye taşımıyorum.
  • 2 önlük+1 pamuklu bez çıktı:) Ortalıktan kalksın diye çantaya tıkmışım:) Artık ağzının suyu eskisi kadar akmadığı için onlara ihtiyaç yok, bugün sadece 1 tanesini bıraktım, gerisini çıkardım.
  • Islak mendilin normalde bitmeye yakın olanını alıyorum, ağır olanını taşımamak için:)
  • 1 değil, 2 body alıyorum normalde. Yedektekini kullanmışız, takviye yapmalı:)
  • 1 tane yeşil kirli hazır bez torbası çıktı ama doğal olarak ondan da 3-5 tane alıyorum.
  • Bazen penye bir battaniye alıyorum, bazen de sadece slingin bezlerini battaniye olarak kullanıyorum.
  • Tabi bir de fotoğrafı çektiğim fotoğraf makinası bu torbanın içinde oluyor her daim:)


Ben de Yeliz'i, Zeynebi ve Elif'i sobeliyorum, eğer katılmak isterlerse.

Not: Uyku konusundaki tavsiyeleri yan tarafa, linklerin üzerine koydum, oradan ulaşabilirsiniz. Herkese iyi uykular!
:))

13 comments:

zeynep said...

blogunun hemen altın 4-6 mm olan bi şey var.o ne anlayamadım?????

Köşenin Delisi said...

Aaa gerçekten...şaka di mi :)))))

püstüklü mama said...

Aaaaa! Yoksa ??? :)))

Anne ve Bebisi said...

haha yok yok:)) Onu Kaan icin koymustum, kaldirmadigim icin basa sardi:) Ama aslinda olsa nasil olur diye dusunmuyor da degilim dermisim:P

Köşenin Delisi said...

ben de "bugün ben de aynı şeyi düşündüm" deeermşim Barış da beni boğarmış!! hahahaha

Ben Ona Resmen Asigim said...

Ya acaba senin kitapta 2 yaşına kadar uyku düzeni olan fakat yaz tatilinde bozulmuş çocuklara tavsiyeler varmı? Bizim oğlan uyumamakta ve düzene girmemekte ısrarlı Arkadaşlar 2 yaştan sonrası için ne önerirsiniz.

Anne ve Bebisi said...

Sevgili Bora'nin annesi, kitapta 2 yasindan biraz buyuk cocuklara da bunlarin uygulanabilecegi yaziyordu. Yani tam 2 yas sINIR degil.. Bir deneyin istersen.

Minik meleğin annesi.. said...

Yok hayal kırıklığına uğramadım bu sefer :)) Bir an bez bile almadan gidiyorsun sandım öyle yazınca ama değilmiş, iyi :))

Anonymous said...

Sevgili anne(ve bebişi),

Bu sling konusu önemli cidden.Siz neden slinginizi tavsiye etmiyorsunuz?

Başkalarında görüp de çok kullanışlı dediğiniz, önerdiğiniz bir model var mı?

Bu tip bir ürünü Türkiyede olmasa da internet üzerinden alabiliriz.Di mi?

Sevgiler.

New York'tan said...

Siz bebisli oldugunuzdan cantanizda cok esyaniz var :) ben cuzdanimi, anahtarimi tlfi alip cikiyorum :)
optum sizi..

yeliz.. said...

gitgide daha yakisikli oluyor bu,masallah,buyuyunce cok canlar yakar:)ahmet kaanda kendine dogru gelen her karartiyi meme zannedip direk yalaniyo sapsup:)sobe icin tesekkurler,minik kaan firsat verdigi ilk anda yazcam ins...

sympatique said...

Merhaba, ben de 20 haftalik hamileyim. Blogunu uzun zamandir takip ederek hem keyif aliyorum,hem de bir seyler ogrenmeye calisiyorum:) sling de bu ogrendiklerimden biri oldu. Okuyunca "bu neymis acep" diyerek nette baya bi arastirdim ve cok da hosuma gitti. Ancak bir kac sorum var, hangi markayi tavsiye edersin? premaxx mi yoksa kumas slingler mi ve en onemlisi de yeni dogmus bebegi sirti yumusak yerde tasimak dogru mu acaba?

irem said...

Merhabalar,
uzun zamandır blogunuzu takip ediyorum ama ilk defa yorum yazıyorum, yazılarınızı ve anlatma tarzınızı çok seviyorum, insanı korkutmuyor çocuk büyütmekten. :) Bende taze annelerdenim :))

x