Monday, 24 September 2007

Cuma'dan bu yana çok yoğun ve güzel zaman geçirdik. Gerçi hep evdeydik ama gelenimiz gidenimiz çoktu sağolsunlar:)

CUMA



Öncelikle cuma günü, blogumuzun sıkı takipçilerinden sevgili Duygu teyzemiz, İzmir'den iş gezisi için İngiltere'ye gelince, onca işinin gücünün arasında, MK'yı öpüp koklamaya uğradı :) Türkiye'ye döndüğünden bu yana, belki 2 seneden fazladır görüşemiyorduk. Çok az kalabildi ama çok güzel vakit geçirdik. Çok teşekkürler canım, hem uğradığın için, hem güzel hediyelerin için.

MK inanılmaz eğlendi Duygu teyzesi ile:) Duygu da MK ile çok güzel vakit geçirdi :)

Duygu teyzesinin getirdiği kıyafetlerle oğlum birden bire büyüdü, delikanlı oldu sanki:)

hmmm.. Bakalım London Stoke Exchange değerleri ne olmuş?

Bu öğleden sonraki tüm toplantılarımı iptal edin lütfen, özel bir misafirim var:)

Cuma akşamı Össlem teyze geldi:) Pazartesi akşamına kadar bizimleydi. Hep bizde kalsın, hiç gitmesin istiyoruz ama olmuyor işte:)

CUMARTESİ


Cumartesi günü MK güzel güzel önce su banyosunu, sonra da güneş banyosunu yaptı...

Ardından babası saçlarını taradı...

Kıyafetlerini giydirdi.

Cumartesi akşamı Meral ve Yeşim teyzeler bizdeydi...

Pazar günü, hem cumartesinin yorgunluğu, hem gece MK'nın sürekli uyanıp beni uykusuz bırakması sonucu sabah onu babasına teslim edip öğlene kadar uyudum:)


Pazar sabahı MK, babasının gözünden...

Güzel ve güneşli bir gündü, bir yerlere çıkalım dedik ama klasik pazar rehaveti bastırdı:) Bilimum dizileri YouTube'den izlemek daha cazip geldi :)


PAZARTESİ





Akşam, beklediğimiz Kilt gelmişti:)






  • Bu akşam, 25.09.2007, saat 21'de, Channel 4'da Bringing up Baby isimli bir program başlıyor. 4 bölümden oluşan programda, 1950'lerin, 60'ların ve 70'lerin çocuk yetiştirme yöntemlerini uygulayan 6 aile ekrana gelecek. İngiltere'de olanların ya da Channel 4 izleyenebilenlerin bilgisine :)
  • Bir arkadaş beni sevdiklerim konusunda sobelemiş, en kısa zamanda diyorum:)

28 comments:

Anonymous said...

yerim ben onu ,kiz da olsa cok guzel olcakmis :)kilt diil etek olmus sekerim kaaninki :)

yesim

Anne ve Bebisi said...

ee şey aceleden bezini çıkaramadık ama bir dahaki sefere bezsiz çekeriz fotoları, etek mi kilt mi belli olur:P

anne said...

MK giderek karizmatik oluyor yav..annesi bi de güneş banyosunda arada cam olmuyo değil mi?direk güneş ışığıyla kaynaşması gerek veletin

Açalya said...

hahaha kilt'e bayildim.bir de bununla soyle ayaga dikilmis fotograf isteruk.

zeynep said...

kiltini sevsinler:))

sabahnur said...

MKcim iyi ki İngilterelerdesin, sen bu ekoseli etekle buralarda gezsennnnnn, OoooOo :))

Rana Eslem GULMEZ said...

ay cok hos olmus yahu)))yerim beni onun kiltini))sevgiler..

Calimero Mutfakta said...

güle güle kullansın kilt ini :) çok yakışmiş :)

Minik meleğin annesi.. said...

Kiltiniz de çok güzel ama ben Duygu teyzesinin getirdiği o çizgili kazağa bayldım.. Koca adam gibi olmuş küçük kedim benim.. Kaşları da çatmış, sanki farkında büründüğü imajın :))

Anonymous said...

esracim boyle de laf yapistirilir yani :)kiltinizi gule gule giyiniz :)
yesim

Kirpikteki Gözyaşı said...

Ben de yemek istiyorum Memonun kiltini ve poposunu:)) Maşallah çok tatlı Esra:) Duygu teyzenin yerinde olmak isterdim. Memoyu ve seni kocaman öptüm:)

Anne ve Bebisi said...

Sevgili anne, arada cam var:) Havalar serinledi o yuzden asil gunes banyosunu aksam uzeri giyinik halde disari ciktiginda yapiyor.

Hemen Acalyacim:)

Merci Zeynep teyzesi:)

Sabahnurcum, Turkiye icin de bi kispet ariyorum:P Nabza gore serbet olayi malum:D

Tesekkurler REG:)

Tesekkurler CM:)

Sorma MMA'cigim:) Bana da birden cok buyumus geldi:)

Askolsun Yesim teyze yaaa:) Estagfirullah:P

Biz de seni opuyoruz KG:))

Sevgiler

meralsaatli said...

hahahaha koptum yani...superrr olmus yaw..kizim sen mini kilt almissin.camasiri gozukuyo:)))

DERYA said...

kilt de ne yakısmış aman aman yesinler valla cocuk simdiden ingiliz olma yolunda gıbı geldı egılımlı olucak bır buyugunu kullanmayın derım:)o bir türk ırkçılık oldu ama neyse,öp benim yerime küçük adamı tam bir minik adam bu akısları falan tatlış.

AycA said...

meşgul beyimiz bu aralar anladığımız kadarıyla :) ben o güneş banyosu yapan koca adamı öperim birde kiltten çıkan bacakları ısırırım .. olur mu annesi ?? izin var mı??:)

Basak said...

Meltemin bahsettiği kitabı çok güzel özetlemişsiniz, ilginize çok teşekkür ederim. Verdiğiniz öneriler de çok güzel, rezene çayını denicem. Hem blogunuza hem de bebişinize bayıldım. Sağlıklı ve mutlu günler :)

Bilun said...

Yaa maşallah MK'ma benim ya!! Yerim onun totosunu ben!!

archisugar said...
This comment has been removed by the author.
archisugar said...

Ya gercekten bu kilt mini olmus. hehehe... ama cok tatttlliiii....
yerim ben onu.

Serra yiLmaz said...

kiLt`ini yesinner onun ya, ma$allahh

~Serra

irem said...

bayılıyorum ben MK ya çokkk tatlı maşallah. Kiltte pek yakışmış annesi.

ASYA said...

eteğini yesinler :))
ekoseli etek oluyo o kilt bizim buralarda:))
walla ben olsam bi de TR de giydirirdim Esra..tepkiler nasıl olurdu acep:)

MK çok güzel kilo alıyor ve büyüyor görünüyor aylık kilosunu ve boyunu yazsana bi ara canım.Nerdeyse 5 aylık olcak.bi bakalım nasılmış di mi ?

süpürgesizcadi said...

Cok seker olmus bu ya, totonu yesinler senin :))

Anonymous said...

allahim yarabbim yaaa,, guzellige bak... erkegim benim... ozledim kokusunu yaa, geldim geleli dilimden dusmedi kaan sekeri.
kilt maasallah pek bi yakismis erkegimin dotune... Maasallah.
esraaaaa isirsana o bacaklardan benim icin..
operim hepinizi yine.. yakinda gorusmek uzere, ins.bu sefer daha uzun sureye... aa aklimdayken diger resimleri mailler misin?
Teyzos Duygu

elimkolum said...

maşallah allah nazarlardan saklasın. Birden bire farkettim okumaya bi başladım o kadar akıcı ve içten yazmışsınki kaptırmışım kendimi aldım başımı gidiyorum yani technoratide rastladım hemen ekledim sitemdede favorilerime ekliyorum mehmet kaan ın büyümesi ni an ve an izlemek için. Kaan benim yeğenimin ismi cok seviyorum onu cok cok yazdım tamam gidiyorum sıkmayım sizi :) görüşmek üzere

misketlimonu said...

Kilt'e bayıldım. Zaten içindekine uzun zamandır bayılıyorum da artık dayanamadım yorum yazdım. Ne kadar güzel bakan, güzel gülen bir bebek bu. İçim ısınıyor onun resimlerini gördükçe. Allah onu size, sizi de ona bağışlasın. Amin..

sumuklubocek said...

kilti de, kiyafetleri de, kendisi de cok tatli MK beyimizin.
annesi ben ona bezinden dolayi "koca popis" diyorum, oyle seviyorum; haberiniz olsun ;)

Duru said...

süpersiniz annesi,maaşallah çok tatlı bu oğluş.

x