Tuesday, 4 September 2007

Fairlop Waters


Bugün Gül teyzemiz bizi ziyarete geldi:) Yarından itibaren master tezini bitirmek için kampa girecek, öncesinde bir görüşelim dedik.

Bütün gün Mehmed Kaan kucağından inmedi :O)
Aupair olarak alacağız yanımıza, master tezi bir bitsin :D


Akşamüzeri de yakınlarımızdaki Fairlop Waters'a gittik. Buraya ilk gittiğimizde 8 aylık hamileydim. İkincisinde annemle babamı götürmüştük, Mehmed Kaan uyuduğu için arabadan çıkmamış, içerde oturmuştum. Bu gidişimizde hep birlikte gezebildik:) Umarım bundan sonrakiler de Mehmed emeklerken, yürürken, koşarken vs. olarak kişisel tarihimize geçer:)

Mehmed Kaan yine slinginde, halinden memnundu.

Gündüz hava çok sıcak olmasına rağmen akşam gün batımında inanılmaz soğumuştu. Buralara sonbahar geldi artık.

Mehmed Kaan da bizimle birlikte gölü ve yatları izledi.

13 comments:

Anonymous said...

bu sling ne menem bişey böyle. çok güzelmiş. kangurudan oldum olası nefret ederdim, bunlar pek güzelmiş. bir de maya wrap görmüştüm. o tek omuza takıldığı ve belden geldiği için daha rahatmış gibi gelmişti bana. sizce hangisi daha kullanışlı?
MK ya maşşşalllahhh nazar değmesin:)
sevgiler
kulpsuz

Mücevher Kutusu said...

Ay ben bu MK yı yeri yerim. Bu kadar mı tatlı bakar bir çocuk. Hele o beresi başında olan yanlızca kafası görünen resme bittim.

SELIN said...

MANZARA SUPER MEMOS ONDANDA SUPER... filiz

Minik meleğin annesi.. said...

Ben acilen ama acilen bir sling istiyorummmmmm...

Benim de oğlum onun içinde bu kadar tatlı olacak mı acaba?

Anonymous said...

ya esra, yok gelmek zorunlu oldu vallahi... kiz ne sirin oglusun var maasallah.. bakislari da pek bi anlamli yaa.. Yiyicem onu dayanamicam daha fazla.. bi cocuk bu kadar mi sekercan olur yaa...
yook yokk gelmek zorunlu oldu artik...sen ayni tel.i mi kullaniyon. degistiyse caldirsana benim TR no.sunu. operiiimmm
Duygu

Anne ve Bebisi said...

Sevgili kulpsuz,
maya wrap ya da benzeri tek omuzdan askili singler, agirligi tek omuza verdigi icin tasiyan acisindan, bebek beli bir kiloya gelince zor olacaktir. Bu slingin en guzel yonu agirligi iki omuza paylastirmasi. Ayrica beli de sarip sarmaladigi icin tasiyan cok rahat ediyor.

MK'cim, su an yuzu, kesmeye firsat bulamadigim tirnaklari yuzunden cizik icinde:) Bir de fotolari yakindan cekince cekilen sahsi epey bir odakliyor:) Yoksa uzaktan minicik bir sey bu cocuk:P

Filizcim, tesekkurler:)

MMA'cim, Suphen mi var?:)
Minik Melek her sekilde cok tatli:)

Duygucum, ayni tel sekerim:) Hadi bekliyoruz, hadi hadi hadi:))

Sebnem'den said...

esracığım...kaan herşeyin farkında..baksana.yelken göl..herşeyi biliyor o.ama çaktırmıyor.

yaban eriği said...

onun o minik zebra ayaklarını yer erik teyzesi...beremizde süper hani....

Açalya said...

Burda Dante'yi alip gunduz disari cikmak ne mumkun? yaniyor ortalik, golgede bile...car seat'i bile UV koruyuculu mesh ile ortulu gezebiliyoruz ancak. Aksamlari ise, zaten gunes batti 8 oldu, Dantilos cumburlop yataga.
Sling'e bayildim. O sen misin bakem? yoksa master teyzeniz mi?

iremmm said...

masallah yaa kuzuma..ne kadar mutlu gornuyor babisiylee :) COK GUZEL pozlar verio bu cocuk valaa :)

tuna said...

yine guzel manzaralar, kartpostallardaki gibi :)
esra - mehmet kaan da gizem adami gibi olmus :)

zeynep said...

zayıflamışsın:))))))

çok güzel çıkmışsın:)))))))))))))

Anne ve Bebisi said...

Tesekkurler arkadaslar:)
Ne zayiflamasi, o dogum kilolarimi daha vermemis halim:P
Ben degilim o :)))

x