Sunday, 2 September 2007

02/09/2006 Pazar günü, Mehmed Kaan giyindi, süslendi ve Amerika'dan Londra'ya göç eden yeni teyzesi ile amcasını beklemeye başladı:)

E tabi kamberler; Meral, Yeşim teyzeleri ve Murat, Nihat amcaları olmadan olmazdı:)

Bütün gün yağmur ha yağdı, ha yağacak diye beklemekten sıkılan ve risk alan büyüklerinin peşine takılıp çayıra yayıldı :)


Şimdilik bakmakla yetindi ama az büyüsün; "me too, me too, me toooooo!" diye babası ve amcalarının paçalarına yapışacak uçurtma uçurmak için:)))

Onun yerine annesine ve teyzelerine akrobatik hareketler yaptı. (Niyekine, bir mesaj mı vermek istiyor acaba bize? hmmmm:))

Biir kiii, biiirr kiiii :)


Pşşt Yeşim teyze, bi baksana:)

MK'yı asıl çimenlerin üzerine atacaktım, unutmuşum:)

Eh açık havada bu kadar aktiviteden sonra...

Sızıp kaldı:)

19 comments:

Anonymous said...

allahim yarabbim, allah nazarlardan korusun... gelesim goresim ve kocamaaan kucaklayip opesiim var esraaa.....

Anonymous said...

benim ben duygu.. :))

AYSUN said...

haha büyüdükçe tombikleşen ve şeker mi şeker olan mk:) Yerim seni yeriimmm....

minik talhanın annesi said...

maşaallah mehmed kaan'a...
hareketlerini sevsinler senin...

sabahnur said...

bu bebek cok şık annesi yaaa :)

serpil said...

merhaba bende siteni takip ediyorum yaklaşık 1 aydır.çok tatlısınız annesi ve bebisi.benim de 1 mayıs dogumlu duru adında bir kızım var.bizde sizin gibi çok gezdik ve duru artık alıştı.dışarda pek sorun yaşamıyoruz.şimdi iş zamanı artık gezemiyoruz,tatilimiz bitti.bizden öpücükler

tuna said...

esra, mehmet kaan ayaklandiginda kosup oynayabilecegi epeyce yesil alan var sanirim oralarda, ne guzel :)

Anne ve Bebisi said...

Amiiin amiiin Duygucum:) E gel de sev be Duydu teyzesi, bekliyoruz:))

Aysuncum, tuysiklet o daha tuysiklet:))

Tesekkurler MTA:)

Sabahnurcum, bize bu $ık kiyafetleri hediye edenlee tesekkur etmek lazim:)

Tesekkurler Serpil:) Ben de Duru'yu opuyorum annesi;)) Gelecek yaza yine bol bol gezmeler:)

Tunacim, var cok sukur de, yagmur yagmadigi zamani tutturabilirsek evet kosup oynayabilir:) Ya da aslinda, yagmurda da kossun, cossun diye dusundum bak simdi:P

buyulubahce said...

Çok güzel bir blog. Bebeğin çok güzel, mutlulukla büyüsün. İş yerinde hızlıca bakabildim ama eve gidince detaylı olarak inceleyeceğim blogunu. Benim de hamileliğimin başından beri tuttuğum bir günlük var, buyulubahce.blogspot.com

Sevgiler,
6 aylık oğlu olan bir başka anne Özlem

ASYA said...

bu kadar gezme be Esra..Ben 10 gündür evdeyim :((((
Efe büyüsede şöyle 40 lık olsaçıksam dolaşsam istiyorum

Anne ve Bebisi said...

Buyulubahce, tesekkurler:)

Asyacim, sen daha evde misin ya:))) Aksamustu hava serinleyince baslayin ufaktan ufaktan gezmelere. Ne 40'i bekliyorsunuz :)))))

Minik Patikler said...

Esracım maşaAllah ya hep aklımda ama demeyi unutuyorum MK'nın ne kadar duru bir yüzü var, maşaAllah. Gülen suratına ayrıca bayıldık, koşup gelesimiz var :)

Açalya said...

En güzel uyku ilacı oksijen anacım.

pınar said...

çok ama çookk şirin. maşallah. resimlere bakınca keşke burda olsaydı da bi öpseydim dedim.

bielifmiktari said...

esra, amerikadan gelen arkadaslariniz Seciller mi.Cunku secil diye bir arkadasim londraya tasindi.Hatta ben senin adresini verecektim tanisin diye.Eger oysa, kader demek lazim.Birbirinizi bulmussunuz.

meltem said...

ESROSCUGUM NASILSINIZ CANIMBENIM?
YA BIR INSAN BU KADAR MI TATLI OLUR AMA ANNESI..MASALLAH O NE GUZELLIK OYLE...YATAGIN UZERINDE IC CAMASIRLARIYLA PEK SEXI POZLAR VERMISSIN CANIM:)))

FOTOLARIN HEPSINDE BIRBIRINDEN YAKISIKLI CIKMIS MASALLAH BEBISIMIZ...

CANIM SAHI EYLUL ORTASI GIBI TRYE GELMEYI DUSUNUYODUZ NE OLDU GELEBILIYONUZ MU?BANA MUTLAKA HABER VERIN EMI?

HEPINIZI COK COK OPUYORUM CNM..KENDINIZE IYI BAKIN.

ASYA said...

40'ı beklemiyorum:) şaka yaptım :)
ama en azından bi 20 lik olsun :P

Sebnem'den said...

4.ayına girmek üzere..maşallah ya..çok büyüdü.güzelleşti.canlar yakacak hemde çok canlar annesi..

CEREN GULER said...

Kaan çok tatlı.
Allah analı babalı uzun ve mutlu bir ömür versin.
Bize de nasip olur inşallah en kısa zamanda:)

x