Monday, 13 August 2007

Minik Patikler Kaan'ın doğumuna bir hafta kala Londra'ya gelmişti ancak tam da o dönemde eşimin hafta sonu dahil akşam geç saatlere kadar çalışması gerektiği için görüşememiştik. O son hafta tek başıma hiç bir yere gidecek durumum olamadığı için de maalesef ben de onları görmeye kaldıkları yere gidememiştim. Bu duruma hala çok üzülürüm:(
Minik Patikler teyzemiz gelişinde bize çok şık, çok özel bir hediye getirmişti:) Aldığımız en 'personalized' (bunun türkçesi nedir bulamadım)hediyeydi:) Hediyeyi otele bıraktı, bir arkadaşım da sağolsun (Gül Teyzemiz:)) otelden alıp bize getirdi:)

Blogunda bahsettiği hediyenin bir benzeri işte bu:)) Çok çok güzel:)
Çok zaman önce fotosunu çekmiştim, bloga koyamamıştım:)

Ben kullanmayıp hatıra olarak saklamak istiyorum:) Tekrar teşekkürler MP :)) Türkiye'de görüşmek dileğiyle:)

14 comments:

Minik Patikler said...

Canım inanılmaz mahcup oldum, Allah güzel günler nasib etsin. Ayrıca ay üzülme artık :) sen üzüldükçe ben daha çok üzülüyorum, İnşallah biz yine geliriz bu sefer hem görüşürüz :)

Açalya said...

cok guzelmis, minik patikler teyzesinin eline saglik...gule gule kullanin diyecegim ama kullanilmaz ki bu anacim omur boyu saklanir di mi?

tedarikmucize said...

çok şeker bir önlük bu :)

bebiş said...

bencede cok şık bır hedıye tam saklanılacak degerde kullanmaya kıyamaz insan,

melike said...

personalized tam türkçesini bende bilmiyorum ama galiba kullanışlı demek biz hep öyle deriz herhalde o da öyle birşey

Anonymous said...

Bence personalized kişisel, kişiye özel demektir. Bu arada önlük küçük bir çerveye konup saklanacak bişi .

minik talhanın annesi said...

çok güzel bir hediye :D çerçeveletmek lazım. eeeee mehmed kaan'da böylesine layık dimi annesi. maşaallah ona!

melike said...

ben �imdi tam olarak �evirdim ki�iselle�tirdi diye ge�iyor herhalde ki�isel yada ki�iye �zel bab�nda bir �ey isimsiz arkada��nda belirtti�i gibi

Sebnem'den said...

GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BİR ÖNLÜK..BENİMDE BEBEKLİKTEN KALMA PEMBE İPEK TAFTA ÖNLÜĞÜM VE MİNİK BİR SABAHLIĞIM VAR..DAHA 1 AYLIKKEN GİYDİRİLERMİŞ..ÇERÇEVELETMEYİ DÜŞÜNÜYORUM BENDE..

archisugar said...

Ne kadar hos bir fikir. Kese icinde sunulan altindan cok daha ince dusunulmus. Bu arada personalized kisiye ozel yapilmis demek. Ustunde kisinin adi yazan ya da resmi olan vs seylere verilen sifat. Sevgiler
Esra

selin&filiz said...

alinabilecek en guzel ve degerli hediye olsa gerek bu onluk...FILIZ

AYSUN said...

Çok güzel düşünülmüş bir hediye. MP ellerine sağlık...

Anonymous said...

merhaba,blogunuzu bir suredir keyifle takip ediyorum.cok guzel bilgiler veriyorsunuz tesekkurler. benim dikkatimi ceken bambu bezler oldu. nereden aldiginizi soylerseniz cok sevinirim. bende kasimda bir erkek bebek bekliyorum ve teyzem londrada yasiyor. teyzemden bana bu bahsettiginiz bambu bezlerden getirmesini rica edecegim. sevgiler, yasemin

Bir Hoş Seda imiş... said...

Mehmet Kaanıve annesini özledik nerde yeni resimler ve seslendirmesi:)Sessiz takipçilerdenim ama dayanamadım.Hergün mutluka 2-3 kez bloğunuza giriyorum.Ama birkaç gündür yoksunuz:(

x