Friday, 17 August 2007

İstemsiz, uzun bir ara verdik, özür diliyoruz:)

Gündüzleri Mehmed Kaan müsade etmiyor, akşamları da eşimin işi var şu aralar.. Diğer laptop'u da babama verdik, ol sebepten yazamıyoruz:) Yoksa aktiviteler tam gaz :P

En önce, anonim yazan, teyzesi İngiltere'deki Yasemin için:
Bambu bezleri aldığım yer:
http://www.littlelamb.co.uk

Benim bulabildiğim en uygun fiyatlı yer. Aslında bu firma mallarını Türkiye'de yaptırıyor ama maalesef Türkiye'ye satış yapmıyor.
Ben 'BAMBOO BIRTH TO POTTY KIT' yazan şunları aldım:
http://www.littlelamb.co.uk/itemlist.php?clasrefr=products

Teyzen yanında getirecek olursa biraz yer tutarlar, benim yeni keşfettiğim vakumlu, büyük poşetler var, bezler ve takım taklevatı (kova hariç tabi:P) onun içine vakumlanabiir ve bavulla getirilebilir. Vakumlu torbalar Argos'ta, iki jumbo size £9.99 :)))
Her türlü bilgi mevcuttur:P

Mehmed Kaan gündüzleri, uyuması gerektiği kadar uyumuyor maalesef. 3. ayındaki bir bebek ortalama 5-6 saat gündüz uykusu uyuması gerekirken bizimkisi bazen ancak toplamda 2 saat falan uyuyor. En ufak sese uyanması da cabası!

Neyse ki Elizabeth Pantley'in kitabı geldi. Umutluyum kendisinden:)
Bu arada kitabı e-bay'den sözde 2. el aldım ama 1. el alsaydım bu kadar 'yeni' olur muydu bilmem:)

Keşke Işıl'ın ingilizce blogunu hamile iken keşfetseymişim, öğreneceğim çok şey varmıştı:) Neyse, geç olsun, güç olmasın diyelim:) Çok güzel, ilgimi çeken bilgiler var, izin verirse ben de voltranın türkçe ayağı olayım :P


Ne diyorduk, Mehmed Kaan uyuması gerektiği kadar uyumuyor. Sürekli kucakta durma isteği, neşesiz olma durumları, mızmızlanmalar da maalesef devam ediyor. Umutluyum, geçecek :P

Geçen hafta aşıyı kaçırdık, bu çarşamba oldu. Bu sefer ilk seferki gibi olmadı. Aşıda ağladı tabi ama huysuzluğu olmadı sonrasında. Bu perşembe de, normalde İngiltere'de listeden çıkarılmasına rağmen bizim bölgede isteğe bağlı verilmesi sebebiyle verem aşısının ilk dozunu olacak.

Aşıdan geriye kalanlar :P


Artık ana-oğul başbaşa gezmelere başladık:)

1 kere parka, 1 kere aşıya, bugün de alışverişe gittik. Memoş yollar da uyuyor, ben de uzun yürüyüşler yapmış oluyorum:)

Önlük artık ayrılmaz parçası:) Diş çıkartırken ne kadar salya akıtacak merak ediyorum:)

An itibariyle (17 ağustos, oo:10) çok yakın hamile bir arkadaşımın ultrasonca belirlenmiş doğum yapma günü (Bir due date demek amma kastı:P) Bugün gelmez bebiş muhtemelen amma tabii belli de olmaz:) Çok heyecanlıyım, bugün (dün) ona hediye almak için çıktım ama hiç bir şeyi yakıştıramadım minik kızımıza:) Bekle minik bebek, daha hediyeni almadım:)

Ve maalesef bugün 17 ağustos depreminin de yıldönümü. Bir daha yaşanmaması dileğiyle.

16 comments:

yastuf said...

yerim ben onun yesil,sapkali hallerini masallah.arkadasinin bebiside simdien hayirliolsun canim.
Bide bek arabasi olarak tavsiyen nedir acaba esra cim?

Mücevher Kutusu said...

Annecik, yeşil çok yakışıyor ona! göre. Gözlere de bittim ben.

(maşaallah diyelim:P)

Anonymous said...

Müthişsiniz ! bilgiler için çok teşekkürler :)Size ve tatlı bebeğinize güzel günler dilerim...Yasemin

AYSUN said...

Esra ne kadar da büyüdü mehmed kaan... Bakışlar müthiş yalnız. Bir kız bebiş gelecek demek dünyaya. Allah analı babalı büyütsün.

Maalesef 17 ağustosu hiç unutmuyoruz ki... Ve şu aralar yapılan açıklamalar geleceğin pek de parlak olmadığını gösteriyor. Hazırlanmak lazım...

meralsaatli said...

Ayyy cok tatli cikmis benim tontonum yaaa...
Esroscugum uyku olayi eminim zamanla degisir.Canini sikma.
Ohh be gezin soole ana ogul..Koydun mu tontonu arabaya yallah...
Allah Yasemin'i de bir avazda kurtarsin insallah...

Anonymous said...

aayyyy yeyim ben onu ,arkadaslar bu bebis ayni annesi :) ama tabii ki babayi kusturmeyelim , elleri ayaklari babasina benziyo :)bir de alni benziyormus :)

cici insanlarin cici bebegi olur:) guleryuzlu bebis masallah .

esracim cok aydinlatiyorsun herkesi ampul gibisin ;)uyku konusunda sunu soyleyebilirim herkes ayni olmuyor ,benim kardesim bebekliginden beri ustune hic gunesi dogdurmayanlardan.gayet de guzel gelismis bi genc :) hem kafasi hem cussesi :)en azindan bizim aile icin yeterince boylu

yesim

minik talhanın annesi said...

maşaallah mehmed kaan'a. yeşillerde pek yakışmış. annesiylede yürüyüşlere başlamış oh ne güzel. biz çok erken çıkarmaya başlamıştık talha'yı şimdi içeri sokamıyoruz hehe. bana yarıyo tabi bol bol gezmiş oluyoruz. size hayırlı gezmelerrrrrrrrr...

Isil Simsek said...

Esra,
çok teşekkürler güzel sözlerin için.
Mehmed Kaan çok büyüdü sahiden.
Bu aralar, uyku durumları bizde de benzer. 3 hafta önce kardeşim burdayken gündüz 3-4 saat uyuyan bebek (ki o zaman dışarı çıkmaya can atıyorduk), şimdi 1 saat uyuyup kalkıyor ;)Murphy kuralları!

Sebnem'den said...

ESRACIĞIM YA..DEPREMİ HATIRLATTIN SEN BİZE AMA ZATEN BURADA HİÇ UNUTTURMUYORLAR Kİ...BİLMEM KAÇ YILDA BİRİKMESİ GEREKEN ENERJİ ŞİMDİDEN BİRİKMİŞ..HA BU GÜN HA YARIN HA 30 SENE SONRA DİYE BEKLEYİP DURUYORUZ RESMEN KURBAN GİBİ..AMA ALLAH YARDIM ETSİN VE KİMSE EVİM SAĞLAM DİYE GÜVENMESİN..
BAZEN YANLIŞ YÜZYILDA DOĞDUĞUMU DÜŞÜNÜYORUM.BU KADAR SAVAŞIN,FELAKETİN İÇİNE DOĞMAMALIYDIM.
NEYSE SIKMAK İSTEMEM BU KONULARLA..
KAANCIK ÇOK TATLI OLMUŞ..DÜĞME GİBİ BURNU VAR YA..VE FARKINDAMISIN YÜZÜNDE ARTIK ÇAPKINCA BİR TEBESSÜM VAR..BİLİYOR İŞİNİ..:))

ASYA said...

Esra şapkalı oğlana bayıldım bende ..
rengarenksiniz kırmızı arabalar, yeşiller çok yakışıyo..
seni devamlı okuyorum ama bazen yazamıyorum..takipteyim demek istedim:)hatta son günlerde napıyomuşsun ben kadarken diye dönüp dönüp bakıyorum :)
umarım beklediğimiz bebişler sağlıklı doğar ark.ında benim de:))

Açalya said...

Yesil sapkasi pek yakismis aman da aman. Havalar gunduz disarida gezilecek kivama gelmis demek orada. Burada kavruluyoruz biz daha malum.
E o guzel yuzunu ne zaman gorecegiz yahu? Ayaklarindan otesini de gorsek diyorum artik.

archisugar said...

:-) cok tatli gercekten.

AycA said...

Esracım .. uyku düzeni zamanla oluşuyor amabirde biraz kişiliklerinede bağlı.. Erin mesela uykuyu seven bir bebek .. ama o bile artık gün içerisinde daha az uyuyor geceye taşıyor uykusunu..
gündüzleri uyurken odasında müzik çalıyor musun?* ben yeni fark ettim ney çaldığüım zaman daha uzun uyuyor.. ama uyumuyorsa halin oldukça uyku saatinde dolaşmaya çıkın havalar güzel iyi gelir.. sana da Memed Kaana da... ki öyle yapıyorsun galiba..
:)

selin&filiz said...

ESRACIM MERAK ETME SELINDE OYLEYDI AMA GECE ONIKI SAAT UYUMAYA BASLADI MEHMETCIKTE INSALLAH OYLE OLUR... filiz

püstüklü mama said...

Ahh ben kıyamam onun bantlı ayacığınaaaa:(

Maşallah maşallah. Büyüdü be bu kuzucuk iyice:)

Meltem Sözer said...

Esra, bizde de aynı durum var malesef. Arel geceleri harika uyuyor hatta o uyanmıyor süt için ben uyandırıp emziriyorum. Ama bazı günle gündüzzleri gerektiği kadar uyumadığında çok huzsuzlaşıyor çok. Bir dakika kucağımızdan bırakamıyoruz. Okumadığım kitap kalmadı umarım geçecek.

x