Monday, 20 August 2007

Dişler fena kaşınıyor:)

Tekvandocu Genç :)

Hiyyyaaatt!!
Tanıştırayım, Fahrettin Cüreklibatur :)


Fındık Burun ve babacığı:)

heheheh :))
Çok ayıp babaya dil çıkarılır mı hiç:P

Bi tane de anneye ha! :))

ööööörtmenim! ööööörtmenim! ööööörtmenim!

Kuş Memoş:))

Hem kırmızı giyiyor, hem bagrı açık uyuyor :O
Vay Kıro vayyy :))

Meral teyzenin doğumgünü partisindeki ennn yakışıklı delikanlı :P


Şimdi size Mehmed Kaan'ın Meral teyzesinin cumartesi günkü yirmibilmemkaçıncı:P doğumgünü partisinde nasıl tüm gün uyumayarak ağlayıp ortalığı birbirine kattığını, herkesin kafasını şişirdiğini hatta üstüne üstlük 'bazı' evli ve çocuksuz çiftlerin kafasında nasıl soru işaretleri :P oluşturduğunu falan anlatacağımı sanıyorsanız çok yanılıyorsunuz sevgili okuyucular:P

Suç çocukta değil aslında, o kadar kalabalıkta, elden ele, kucaktan kucağa dolaşırsa tabii ki yorulur, over stimulated olur ve huysuzlanır.

Tabi asıl huysuzluğunun kaynağı uykusuzluğu idi o da ayrı bir konu.

Cumartesi gününden kalanları bitirmek için yine Meral teyzedeydik pazar günü:) O gün daha sakindi. Nisbeten uykusunu almıştı çünkü.

Elizabeth Pantley'in kitabını severek okuyorum, kitap bitince önemli yerleri kısaca çevirip yazacağım buraya. Mehmed Kaan'ın şu an, 3. ayında yani, ortalama: Günde 2'şer saatten 3 gündüz uykusu uyuması gerekiyormuş mesela. Ve de 1 saatten az uykuları 'nap', kestirme, gündüz uykusu, siesta sayılmıyormuş!

*********

Cuma akşamı, daha önce ebe randevularında tanıştığım Türk bir ailenin davetlisiydik. 3 aylık oğulları dışında bir de 3 yaşında kızları var. Kıza tek tek sordum:

- Eteğini kim aldı?
- Babam!

- T-shirt'ünü kim aldı?
- Babam!

- Çorabını kim aldı?
- Babam!

- Terliğini kim aldı?
- Babam!

Hiç birisini babası almamış halbuki:P
Bu kızlar da amma babacı oluyormuş:))

34 comments:

Anonymous said...

"bazi yeni evli ve cocuksuz ciftin" cevabi: kucagimiza da almiycaksak sus bebegi mi ki bu koseye koy dursun oole.

ama ozur esracim valla ,biz dusunemiyoruz oyle seyleri annesi olarak sen soyle bize,sen de hep bakmaktan yoruluyorsun diye ve en cok da sevmek icin alip duruyoruz kucagimiza.artik daha dikkatli oluruz,istemeyiz bebisin aglamasini :)

yesim

güldem said...

burda benim oğluşumdan daha uykusuz bir bebek mi var ? inanmam:)
şaka bir yana benimki günde toplasan 2 saat uyuyordur 20şer dakikalardan oluşan:)ve sürekli kucakta olmak ve mızz mızz ıgh ıgh sesleri çıkarmaktan hoşlanıyor.Mehmet kaan benimkini geçer mi:)
benziyorsa sanada geçmiş olsun annecik:)sağlıklı olsunlarda,gerisini atlatırız:)
sevgiler...

archisugar said...

Evli ve cocuksuzlara kotu ornek oldunuz desene. :-) Cok tatlis bu beyefendi yanliz. Her resimde buyudugu daha da belli oluyor. Uykusuzluk yaramiyor bu miniklere, huysuzlaniyorlar.Ama uyumak istemiyorsa da yapacak pek fazla da sey yok. Zorla nasil uyutulur ki?
Sevgiler
Esra

sabahnur said...

hihihii.. benim ki henuz babacı değil, az evvel dişarda bir ikindi gezisinden döndük. bebek arabasını toparlamak için ze.yi alıp babasına vermek istedim ,ağladı.. şaştık kaldık.. "kızım baban" felan dedim yok:) tabii baba dumur oldu.. :)

memoooooo çokkk tatlı sari bir pisicik oldun sen yaa.. operim operim bıkamam yine operimmm :)

AYSUN said...

Esra erkekler de annecimi olacak yoksa:P

Yaa bu memo çok şeker oluyor çoookkk...

süpürgesizcadi said...

Ay yerim ben bunu ya cok seker bu Memhemd Kaan pasa ya :)))))

Ve evet Kizlar feci Babaci oluyor....

SELIN said...

nasilda tatli ya minik adamim canim sin opyrm seni cooook AYRICA SANA KIRMIZI COK YAKISIYOR....FILIZ

Açalya said...
This comment has been removed by the author.
Açalya said...

Ortmenim ortmenim, hahah cok guldum ona, cok tatli.
Benimkinin gunduz uykulari asla ve asla 1'er saati gecmiyor, bu kitaplarda yazilanlari pratige dokmek imkansiz...kimin cocugu 3 aylikken gunduz 2'ser saatten fazla uyuyor alla allaaaaa. Ustelik de uyumasi icin her turlu ortam yaratiliyor bu sipalar icin ve yarim saat oldu mu, artik islerimi bitirmek icin hizlaniyorum ben, ne de olsa 15 dk sonra uyanir diye. Ama geceleri 9'da bir uyuyor, sonra 3'te falan uyaniyor, sonra memede uyuyup sabah 6:30'da yine uyaniyor, sonra da artik 2-3 saatte bir emdigi icin uykulari da 45 dk- 1 saatten fazla olmuyor, gerisi oynamakla geciyor zaten. Nerede 2 saatten 3 keer uyuyacakmış, mış mış da mış mış...

yaban eriği said...

Ama kırmızı çok yakışmış bal böceğine annesi..hem benim centilmen lordum kimseye kötü örnek olamazki..

Açalya said...

Bu arada benımkinin de ağzının salyaları akmaya başladı, kaşınmalar başladı. Sağolsun Pratik Anne Burcu'nun doktorunun tavsiyesini uyguluyorum 4 gündür. Günde bir kere birkaç dakika steril gauze pad'lerle (tulbent de olur herhalde) hafif hafif masaj yapıyorum diş çıkacak bölümlere. Böylece hem rahatlatmış oluyorsun, hem de dişlerinin daha sağlıklı, düzgün ve en önemlisi de daha az sancılı çıkmasını sağlıyorsun (muş) Dante öyle çok seviyor ki bu masajı, kıkır kıkır gülüyor ben yaparken ve mayışıyor bir güzel. Tavsiye ederim.

Nihan said...

Merhaba,
Bir süredir blogunuzu takip ediyorum ve söz konusu uyku olunca yorum yapmadan duramadım. Oncelikle sunu soyleyeyim, ben de Elizabeth Pantley'nin kitabini okudum ve keske hamile iken okusaymisim diye pisman oldum cunku gercekten cok guzel bir kitap ve kizimin su anki uyku duzenini bu kitaptan ogrendiklerime borcluyum. Takip ettigim kadari ile siz de oglunuzun uyku duzenine cok ozen gosteriyorsunuz. Muhtemelen su an Mehmet Kaan bir geçiş doneminde ve uykulari o yuzden bozulmustur, ben de cok iyi hatirliyorum cunku benim kizimin da bir ara (gerci onun 5 ay civari olmustu) gunduz ve gece uykulari cok bozulmustu ama ben kurdugum duzene sadik kaldim ve aklimi muhafaza etmeye calistim ve sabrin sonu selamet yeniden duzene girdi kizimin uykulari. Bir de son zamanlar (anneanne ve dede gittikten sonra) huzursuz demissiniz ya Mehmet Kaan icin, cocuklar gercekten bu tarz seylerden cok etkileniyorlar. Kalabalik seviyorlar. Ben kizimla butun gunumu basbasa gecirirdim ve aksama dogru ikimizde sıkıntıdan ne yapacagımızı bilemez hale gelirdik. Surekli bir mizmizlanma, surekli kucak istegi. Ama bazen misafir geldiginde kucagimda saatlerce tis tis uyurdu. Sanirim hala anne karnindaki miril miril gurultuleri ariyorlar.
Size kolay gelsin diyorum. Bunlarin hepsi bir donem ve eninde sonunda geciyor

Mücevher Kutusu said...

Valla erkeklerde babacı oluyor çözemedim ben baba olayını :)

Paşamız hızla büyüyor. Her gün sayfanızı Mehmed Kaan'ın yeni fotolarını ve tatlı annesinin altına düştüğü eğlenceli notları okumak için sabırsızlıkla tıklıyorum.

Sebnem'den said...

hahaa..ben de babcıydım 3-8 yaşlarında...gazetedeki haberleri ezberlerdim okumasın diye:p neden?bikinili kadın fotosu görmesin diye...
bana sorduklarında anneni mi seviyorsun babanımı dediklerindede..
beni annem doğurdu ama babam yaptı diye salakça bir cevapla olayı savuşturuyormuşum...

Calimero Mutfakta said...

Masallah Mehmed Kaan a :) pek bi oyuncu oldu.. Biz ailecek izliyoruz kendisini:)

Minik Patikler said...

:) canım benim çok şirin maşallah. yerim o bezelyeleri nasıl görünmüş eşofmanın altından :)

zeynep said...

bütün babalar atletle dolaşıyo galiba:P

tuna said...

esra fotolarin altina yazdigin notlar cok seker :) tabi asil seker m. kaan :)
cocuklarin belli bir yasta sorulara yazma donemi oluyor sanirim, benim de iki tane basima geldi, annen nerede, parkta oturuyor - halbuki baba ile cikilmistir disari anne evdedir. adin ne ali, annesi uzaktan seslenir eren oglum gel buraya ...

aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

nazar degmesın buyudukce sekerlesıyor dahada

zumrutuanka said...

Evet tum kizlar babaya duskun oluyor ben kendim den biliyorum ve goruyorum ki prenses de oyle.Ama bu haksizlik:(
Sanirim bu da adalet sen babana duskun olursan kizinda babaya duskun olur! Cocugun olmadan anneni anlamazsin diye bosuna mi demisler!
Ne kadar da sevimli oluyor gun gectikce mehmet kaan Masaallah

Minik meleğin annesi.. said...

Ne krosu yaa, uğurböceği olmuş miniğimiz o kırmızı tulumun içinde :))

AycA said...

Esracım bu kitabın 6. ay bebek için uyku düzenine ne dediğini merak ettiğimi söyleyebilir miyim ?? :))
Şaka bir yana kitap yazanlar her zaman uygulanmıyor.. Erin o aylarda 2 kere 2 saat 1 kere 1 saat gündüz uykusu yapıyordu.. geceleride 2 -3 kere emmek için kalkıyordu.. şimdilerde sabah 1-2 ( değişiyor) öğlen 2,5 saat yapıyor uyku sonra bazen akşam üzeri 1 saat gece 8 gibi yarım saat yapıyor ve gece uykusuna 11 e dogru geçiyor.. ama bu düzen her gün sabit kalmıyor..
uykusuzluk huysuzluğu getiriyor birde tutturamadıysa uykut-yu yandın gitti.. hani başına vurdu derler ya.. :))öyle oluyor..
Bu arada bizmki babaya çok düşkün daha şimdiden ne olacak ??? :)))
şu örtmenim ve kro favorilerim oldu ..:)
Öptüm ikinizideee..

minik talhanın annesi said...

örtmenim!! hehe ne tatlı bu mehmed kaan maşaallah ya!
bu arada kırmızı da çok yakışmış annesi. ne giyse yakışıyor. e özü güzel olunca tabi.
benim oğlum da babacı. yani tek kızlar babacı olmuyor. ağlarken bile baba diye ağlıyor. yalnız bu durum benim işime yarıyor. gece baba diye ağlıyor. haliyle babası kıyamıyor o gidip sütünü hazırlıyor :D

bebiş said...

merhaba esra bu cocuk nazar olucak vallaha,buyumus degısmıs tam bır kucuk adam olmus,benım kızım dogunca babacı olursa cok kıskanırım olmasın gercı bende babacıydım ama benımkı olmasın babası onun ıcın ne yapıyorkı her acıyı anne yasıyor babanın bır gorevı var oda bıtınce tamam 9 ay sonra sevmek kalıyor yazık degılmı bu kadar acıyı sevıncı yasayan bız annelere bana baglı ol kızım,kaanı öp benım yerıme MAŞALLAH.

Serra yiLmaz said...

ehehe :) kucuk kiza bayiLdim.
Meral`in dogumgunu kutLu oLsuuun.

~Serra

palyanço said...

yirim ben bu fıstıgı yirim :)) dil de cıkartırmıs utanmadan :))

funda said...

öretmenim pozuna bayıldım çok şeker ya..

EGE said...

AYYY BEN SENİ YERİM!ANNESİ BU ÇOK YAKIŞIKLI VALLA.KIRMIZI VE MAVİLER PEK YAKIŞMIŞ.MAŞALLAH MAŞALLAH...

KeLeBeK said...

merhaba, uzun süredir blogunuzu sessiz bir okuyucu olarak takip ediyorum, yorum yazmak bugüneymiş, oğlunuzla çok ilgilisiniz ve burdaki pek çok anne gibi bilinçli bir anne olmaya gayret ediyorsunuz MaşaAllah, umarım ben de bebeğim için sizlerin arasında bilinçli bir anne haline gelebilirim
sevgiler...

Kirpikteki Gözyaşı said...

Kilo mu almış sanki Memo, tombik olmuş birazcık. Ne de çabuk büyüyorlar! Tekvandocu pozu süpeeer! Bu arada kızlar babacı oluyorlar galiba. Ben de küçükken "Evde işleri kim yapıyor?" diye sorduklarında "Babam" dermişim. "Annen ne yapıyor peki?" dediklerinde de "Çalışıyor" diyormuşum. Çocuk aklı işte...Kocaman öptüm Memoyu ve seni:)))

meralsaatli said...

Tonton cok tatli cikmis herzaman oldugu gibi..Ben en cok tekvandocu genc imajini sevdim..

Serracim tesekkurler dogumgunu dileklerin icin.Esracim diyorum ki bir de su yas hesaplama sorunsalina deginsen blogunda..Belki bu isin icinden cikabiliriz:)))

Opuldunuz...

Anne ve Bebisi said...

Arkadaslar cok tesekkurler, hepinizi okudum ancak su an oldugu gibi her daim Memo kucgimda, tek elle bu kadar yazabiliyorun:P Sevgiler bizden size:)))

Bebekhikayesi said...

Pozlar harika, maşallah Mehmed Kaan toplamış büyümüş annesi :)

Tüm kızlar öyle değil bikere :)) Benim kızıma ayni seyleri sor annem cevabi duyarsın ;)) ve de annecim ben de seni cok seviyorum diye gelip sariliyor. Bunu ben hadi babanı da sev diye söylemezsem kendiliginden gidip babaya söylemiyor. ;)

Pratik Anne said...

Canim,
Cok buyumus maasallah ya. Karakter olmus.
Bizim kipircan iki kere 2 saat bir kere 1 saat uyurdu o yaslarda. Dikkat etmeniz gereken uykunun cycle lari icindeki hafifleme anlari. 45 dakikada bir uyku hafifler. O arada kendisini acmamasini saglar yatakta uyumaya devam etmeye tesvik ederseniz ikinci gunden sonra uyku sureleri artiyor. 45. dakikada azicik miklanmaya baslarsa, yanina gidip is pis yapip ninni soyleyin.

x