Sunday, 26 August 2007

Clacton on Sea

Cumartesi biraz geç bir saatte de olsa, deniz kıyısında bulunan, bize 1.30 saat uzaklıktaki Clacton'a doğru yola çıkmaya karar verdik.

1 saat sonra Mehmed Kaan huysuzlanmaya başlayınca, hem o biraz hava alsın, hem de biz bir şeyler yiyelim diye mola verdik.


hmmm yesem yesem, ne yesem?

Tabii ki Fish and Chips :)

Yemek yediğimiz yerde bir aile vardı; birincisi 4-5 yaşlarında, ikincisi en fazla 3 yaşında, üçüncüsü daha mama sandalyesinde oturuyor ve düşe kalka yürüyordu, 1.5 yaşından fazla değildir sanırım, 3 çocuklu. Dördüncüsü de anne karnında 6 aylık falandı sanırım:)

İlk 2 numara oğlandı, 3 numaradan emin değilim. Ya çok şirin bir erkek çocuktu ya da abilerinin eskilerini giyen bir kız:)

Ve en güzeli, 3 küçük çocuğa rağmen ne ses vardı, ne gürültü, ne başka bir şey. Sakin sakin yemeklerini yediler ve kalktılar. Çok takdir ediyorum, o kadar küçük çocuğun fiziksel bakımının yanı sıra gayet güzel terbiyelerini de veriyorlar.


Akşam 4.30 gibi Clacton'a vardık. Hava 20 derece civarında olmasına rağmen güneşi gören kendisini kumsala ve denize atmıştı :)

Plaja indik ve tam 5 yıl sonra yeniden ayaklarımızı suya sokmanın tadını çıkardık:) Su buz gibi olsa bile:)

Çok rica ediyorum, lütfen çekmeyin artık :P





Mehmed Kaan'ın keyfi oldukça yerindeydi. Bol bol denizi seyretti ve sahilde güneşlendi:)



Boşalan sahil ve çekilen okyanus.

2 saatin sonunda acıktığı için mızmızlanmaya başlayınca da geri döndük.


Bu da bugünün, pazar gününün hikayesi ama saatlerce yürümenin yorgunluğu sebebiyle to be continued... diyorum:))

Ve tabiii hoşgeldin Deniz Efe diyorum:) Hoşgeldin, sefalar getirdin:) Ve Annesi Asya'yı zevkle hamileler linkinden Taze Anneler linkine alıyorum:))) Darısı diğer hamilelere :)

12 comments:

Açalya said...

Yok yok! ayaklardan otesini goremeyecegiz galiba...

minik talhanın annesi said...

ya bir şapka bir bebişe bu kadar mı yakışır. maşaallah mehmed kaan'a...

Anonymous said...

gezmissiniz ne guzel masallah :) Kaancim da daha bi tatlilasmis annesi ,Allah nazardan saklasin :)

yesim

nimet said...

Esram 3 hafta yoktum tatildeydim bi çocuk bu kadar mı büyür 3 haftada koca adam olmuş benim yeğen maşallah :) özlemişim çok öpüldünüz

Minik Patikler said...

:) bişi dicektim ama neyse demiyim.

süpürgesizcadi said...

resimler harika, eeee bebis harika olunca resimler de harika oluyor tabii dimi :))) seninde resmini görmeyi cok isterdim ben sahsen :)

Ceylin said...

esra,
fotograflar cok güzel...mehmed kaan çooook tatlı masallah...
açalya'ya katılıyorum, ayaklardan ötesini göremeyecek miyiz?
sevgiler,
senem
PS: gelmeden önce aslında mail atacaktım, ama londra'ya sadece 2 gün gidebildik, onda da acele acele görülecek yerleri görmeye çalıştık...ama bundan sonraki gelişimizde seni ve mehmed kaan'ı da ziyaret edeceğiz, hem o zaman oğluşun da büyümüş olur, ceylin ile birlikte oynarlar :))))

Anonymous said...

canimin ici, seker esram benim.. her gun olmasada her firsatta bakiyorum bloguna. ve kaan.in nasilda bu kadar buyudugune uzaktan da olsa sahid oluyorum. Allah NAZARLARDAN saklisin, nasil tatli, nasil guzel bir bebek bu... Babis'e soyleme :P sana pek bi benziyor..:) yakinda gelicem insallah. Gelip isiricam kollarindan bacaklarindan , saka saka... opucem kucucuk kucucuk.... Allah'a emanet olun canim.
Duygu

ASYA said...

hoşbulduk canım :))))

Sebnem'den said...

ESRACIĞIM,BABASININ KUCAĞINDA ELİ AĞZINDA OLAN 16'LI FOTOĞRAFLARI BÜYÜTÜP EVİNİN BİR DUVARINI O RESİMLERLE KAPLASANA...ÇOK GÜZEL ÇÜNKÜ

meralsaatli said...

Esrayi merak edenler:Kaan Esraya benziyor..Tabi geri kalan yaraticiliginiza kalmis:))

Meltem Sözer said...

Çok yakışıklı yine memo...

x