Wednesday, 18 July 2007

Çok ciddi balon oynarım :P



Aşı olduğu gün çekilen fotoğraflarından birisi. Uyuyabildiği anlardan bir an.

Çok nadir yakaladığımız gülme sahnelerinden bir tanesi:) Çok özel, her zaman bulunmaz:) Genelde günde 1 kere, o da genelde sabahları anne, anneanne ya da dedesi ile oynarken gülüyor. O dakikalarda gizlice çektiniz çektiniz, yoksa makinayı gördüğü an ciddiyetini takınıyor :P Çok ilginç :))


Yakında uyku dosyasını açıyorum:) Anketler, araştırmalar, tecrübeler ile çok yakında bu blogta :)

18 comments:

bebiş said...

merhaba;MAŞALLAHHHH COK BUYUDU AMA AFRK ETTIM BAZI BEBEKLER BUYUDUKCE SIMASI DEGISIYOR AMA MEHMEDKAAN DEGISMEDI AYNI DURUYOR.COCUK BIKMIS RESIM CEKILMEKTEN HEMEN CIDDILESIYOR DEMEKKI,ODA BILIYOR İŞİNİ.

yaban eriği said...

Kuzum ya.Hakketen neden böyle ciddi bu oğlan..Şimdiden karizma mı yapılır yahu ??
Çok büyümüş annesi MaşaAllah BarekAllah..
ha bu arada seni tatile davet ediyorum..ben senin için paşaya bakarım sende gönlünce gezer dinlenirsin.Benim içinde büyük zevk olur..beklerim efendim..

Kirpikteki Gözyaşı said...

Yaşasııııın Memo gülüyor:) Yerim onu ben:) Maşallah!!!Hem de 2 aylık olmuş! İnşallah okula gittiği günleri de göreceğiz burada...İkinizi de kocaman öptüm Esracım!

Mücevher Kutusu said...

Ama Mehmed Kaan g�lmek sana �ok yak�yor. B�y�d�nde k�zlara cool olursun �imdi bize s�k s�k g�l�mse.

Minik meleğin annesi.. said...

Oh bee.. bu bebişi gülerken gördüm ya artık gam yemem :))

AYSUN said...

Çok şeker gülmüş çoook. Balonları ne çok seviyor bu bebekler yaaa... Biz uçan balonla 1 ay kadar kandırmıştık berki:) Takıyorduk bileğine onu oynattıkça zevkten dört köşe oluyordu adam:):)

Anonymous said...

Esra yaaa !!!
Nazar deger Allah korusun bebisimize, cirkin resimlerini koy buraya (gerci cirkin resmi mi olur boyle guzel oglanin ,komurden kas biyik yap oyle resmini cek)

Sen beni de blog yapmaya razi etmeye calisiyorsun her suslu giyinmemde ama artik ben sana baski yapmaya basliycam.

Kaan Bey in hayranlari onu blogdan hayat boyu izlemek istiyor galiba ama bence artik bu kadar resim yeter,biraz rahat birak bebisi elinde kamera dolasma pesinde,O da istemiyor zaten.

Sen dinlemezsin simdi beni,iyi tamam koy resimlerini ama herkese soyleyelim Masallah Masallah diye diye baksinlar :)

yesim teyze

Bebekhikayesi said...

Yaa Kaan'ın gülen resmini görmek çok güzel maşallah.

Uyku dosyasını açın bakalım, çok büyük bir dosya olacak sanırım... :)

Kandiliniz mübarek olsun...

Anonymous said...

offf yesim teyze yaa...
birak guzel oglanimizin resimlerine bakalim da icimiz acilsin.bidi bidi yapma bakiim:))

cok tatli gulmus yaa masallah.cok seker coook.Allah bagislasin tosunumuzu bize..

Meral Teyze

Not:Su account isimleri ile ilgili bir karisiklik var.O yuzden ananymous yaziyom..

Minik Patikler said...

ooooooooooo supermis gulusu, hayirli kandiller :)

sabahnur said...

tatli Kaanımmm, gülmek sana yakısıyorrrr:)
operim öperim öperimmm, gıdıgından:)

Sebnem'den said...

GÜLÜNCEDE ÇOK YAKIŞIKLI,CİDDİ TAKILDIĞINDADA ÇOK YAKIŞIKLI....

iremmm said...

merhaba sekerimm..ben onun o havaya diklims saclarni da yerimmm...onun o guzel gozlerini dee :))


ama bisii dikkatimi cekti cnm..odada cicekler gordum ..saksilarda..ee zararli diilmi..oksijen tuketimi acisindan :S

sumuklubocek said...

pozlar cok guzel, masallah...
anakucaginin ustunde olan mavi battaniyenin ustunde koyunlar mi var? oyleyse aynisindan selim'in de var sanirim ;)
makine ilginc geldigi icin inceleme moduna girip ciddilesiyor olabilir minnos Memo can ;)

püstüklü mama said...

bebekler hep gülse ne güzel olur:))

AycA said...

Çok güzel gülüyormuş bu bebiş yahuu:) sonundaa.. :))

ASYA said...

dosyaları bekliyoruz..x-files gibi sundun :)))bakalım ne çıkacak..

Bu arada o fotoğraflarda bir bacağını gördüğümüz şahsın öbür bacağı nerde ?
hehe

süpürgesizcadi said...

Ilk ve son resmine bayildim kücük prens'in cok seker cikmis masallah :)))

x