Saturday, 4 August 2007

Dedesi tarafından alınan ilk kitabını izlerken ve dinlerken:)

Ben çok yaramazım, bilmiyor muydunuz?
:P
Anneanne, dede gitti; ev çok sıkıcı oldu :P

Annemin ve babamın boşluğunu en üzücü şekilde sanıyorum Mehmed Kaan hissetti. Salıdan bu yana çok huzursuz. Sabah uyandığı andan itibaren, akşam uyuyana kadar kucağımdan inmek istemiyor. Yatmıyor, uyumuyor, kucaktan inmek istemiyor, ana kucağunda oturmak, yatakta ya da koltukta yatmak istemiyor, oyuncaklar, müzikler, kitaplar fayda etmiyor. Sürekli bir mıy mıylama, mızlanma... Evdeki boşluğun farkında:( Her ne kadar ben sürekli konuşmaya, oynamaya ve oyalamaya çalışsam da 3 kişinin yerini tek başıma tutamıyorum bittabi.

Slingine koyup evin içinde gezdiriyorum falan ama bir iş yapamıyorum. Bir yerine bir şey olmasın diye mutfakta bir şey yapamıyorum. Daha ana kucağına ya da yatağa yatırmadan, yatıracağımı anladığı anda basıyor çığlığı:(

Dün o kadar yoruldum ki akşam 8.30'da koltukta sızmışım.

Bugün çok şükür biraz daha iyiydi. Akşam 6'ya kadar falan iyi idare ettik. 6'dan sonra gelenler geldi! Bir ara slinge koydum, bahçeye indik. Hiç sesi çıkmıyordu ancak çok rüzgar olduğundan fazla durmadık döndük. Kapıdan girer girmez ağlamaya başladı, uyuyana kadar!

Bugün bir ara annem aradı, telefondan annemin sesini dinlettim, ayy uhhh diye tepkiler verdi:) Daha 3 aylık bile değil ama çok şeyin farkında. Bebekler de depresyona girebilir diye okumuştum bir yerlerde. Sanırım ayrılık acısı Mehmed'i de vurdu:(

Yarın Yeşim teyzemize gidiyoruz, biraz kalabalık olacağız. İyi gelir umarım.

Bambu bezlerimizi dün sabah makinada yıkadım, 30 derecede. Hepsi tertemiz oldu! Yalnız kurumaları biraz zaman alıyor. Bu akşam ancak topladım ipten. Onun dışında süper. Arzu'nun biraz gözü korkmuştu:) İnan çok kolay. (Erkek çocuk büyütmek kolay mı henüz tam bilemiyorum:) Ben bezleri kastettim:P) Hazırlardan tek farkı, çöpe değil çamaşır makinasına atman:) Kakalandığı zaman hemen sade sudan geçiriyorum o kadar. Onu bile, henüz anne sütü aldığı için, yapmak gerekmiyor ancak ben yine de 3-5 sn ara bezi suyun altına tutuyorum sonra da hoop çamaşır kutusuna. Dağ gibi biriken kirli hazır bezleri toparlamaktan daha kolay:)

Çok yakında inşallah 3. ayımız dolacak:) 3-6 ay kreasyonlarına başladık bile. Geçen 3 ayda bodyler arası ürün değerlendirmesinden GAP birinci, Next ikinci çıkmıştır:) Next dahil tüm markaların bodylerinin yakaları süper dekolteye dönüşmekte, sünmektedir. Minik Patikler bana demişti zamanında, o zarf gibi yakalardan alma mümkünse, dekolte oluyor onlar diye:) Ancak GAP dışındaki hiç bir markada başka model yok maalesef. O yüzden bundan sonrakileri GAP'ten almaya karar verdim. Yaklaşık 1.5-2 yaşına kadar body ve uyku tulumu dışında pek bir şey almamız gerekmeyecek. Buradan hediye gelenler, ben hamile iken Türkiye'den hediye gönderilenlere bir de annemin gelirken getirdiği, komşu ve akrabaların gönderdikleri eklendi ki... Vakumlu bir icat alıp büyükleri içine vakumladık!

Vakumlu icat deyince, eski sobemiz, aldım,kullandım,beğendim'in 2. sezonunu açacağım ama Mehmed kucağımda iken foto çekemiyorum:P O uyuduğunda da hava karardığı için fotolar güzel çıkmayacağından şimdiik erteliyorum. Aklıma gelenleri unutmasam bari:)

Bizden haberler böyle işte. Anneanne-Dede hasretinde bir ufaklık ve bu gidişle o ufaklığı sırtına bağlayıp kendisini işe vuracak anne insanı :P

17 comments:

Meltem Sözer said...

Daha minicikken yokluklarını anlıyorlar. Biraz büyüyünce ayrıldıklarında çok üzülecekler.

sabahnur said...

Canım ya depresyona da girermiş.. Ağlayan mıymıy eden bebek cok zor ya,bedenen cok yormasa da kafa allak bullak oluyor. Depresyondan acil cıkıs diliyorum:) opuyorrr kokluyorumm .)

zeynep said...

esracım ben chicconun bodylerinden de memnun kaldım. bi dene istersen..

Minik Patikler said...

Tam diyecektim ki ben demiştim sana die baktım hatırlamışsın :) Eh artık bidahakine dinlersin beni :P

EGE said...

ayyy canım benim!ne kadar büyümüşsün öyle sen.seni öpüyorum o pamuk yanaklarından.
depresyon konusuna gelince,annenin duygu durumundan bebekler etkilenebiliyor.bizdeki duygusal değişimi hemen hissedip ona göre tepki gösteriyorlar.sen rahatlarsan onunda rahatlayacağını düşünüyorum.
hep sevgiyle kalın...

archisugar said...

O zarf yakalar korkunc oluyor gercekten, ben de hic sevemedim. ben onlara (az sayida almisim allahtan) cit cit taktim, yaka bolumlarine, boylece dekolte olmaktan kurtuldular. :-)
Chicco'nun bodyleri de iyi, Zeynep'in dedigi gibi, hem dekolte de degil, yakadan cit citli.
:-)))
Sevgiler
Esra

AycA said...

Esracığım çok zor biliyorum .. ben annem gittiğinde ki 1 saatlik yolda gerçekten dağılmıştım Erinde biraz sarsıldı .. ama uzun sürmüyor en kısa zamanda atlatır Memed Kaan inşallah.. sende alışacaksın en kısa zamanda.. :) Öptüm& kokladım memedi :)

AycA said...

Birde GAP neden Türkiye de yok yaaa..:( Benim annemin bir arkdaşı sürekli getiriyor bana hemde eviin yakınındaki kilisenin bağış dükkanından ucuz ucuz alınıyor - çocugun giydiği haram yedigi helal diyerekten :P - ikinci el ve benyıkayıp giydiriyorum zaten kaç kere giyiliyor ki .. ama GAP ürünleri şimdiye kadar kullandıklarımın içinde en iyileri .. birde Carter's var bilmiyorum nasıl bir mağaza ama ben ürünlerini çok beğendim. .birde bizim burada türkiyede yapılıp kuzey ülkelerine gönderilen P.op diye bir marka var ihraç fazlası pazara geliyor.. onlarda çok güzel ..mothercare falan yanında sıfır kalıyor .. ne yaka kayıyor ne paça.. dekolte falanda olmuyorlar..chicco da fena değil ..
Vakumlu torbalardan bende edineceğim KOÇTAŞlarda var merak eden varsa.. fiyatıda uygun :) Sevgiler..

cocuklacocuk said...

Selam,
yeni tanıştım blogunuzla. Maaşalah pek yakışıklıymış Mehmet Kaan. Bebekler inanılmaz şekilde herşeyi hissediyorlar. Ben kızım 2 aylıkken çalışma hayatına dönmek zorunda kalmıştım, sağolsun annem bakmıştı. o ilk gün işten döndüğümdeki sarılmasını ve gün boyu huzursuzluğunu anlatamam, benim iş dönüş saatlerimi camda bekler,gecikmeleri hemen hissederdi.
Ayrıca bambu bezi ilk kez duydum. çok çevreci bir yöntem. ikinci çocuğa türkiye ye gelse bari.

zeynep said...

esracım kafasındaki konaklar düzelmemiş galiba. geçen hafta ankardaydık. kayınvalidem ahmedin başına mısırözü yağı sürdü azıcık. aradan 20-30 dakika geçti. sonra tırnağıyla hafif hafif kaşıdı. veeee bütün konaklar yok oldu.

SELIN said...

gurbet cok zor bebis bile anliyo allah yardimcimiz olsun memosu opuyorum ne seker canim benim FILIZ

Kirpikteki Gözyaşı said...

Esracım Memo'nun kıyafetine bayıldım:)Gap'in ürünleri gerçekten güzel ama bildiğim kadarıyla Türkiye'de yok. Bu bambu bezler gerçekten bu kadar kullanışlı mı? Umarım en kısa zamanda Memo eski neşesine kavuşur:)Kocaman öptüm:))

Rana Eslem GULMEZ said...

en kısa zamanda rabbım kavustursun.ıkınızın gonlunede rabbım ferahlık versın sevgıler..

Sebnem'den said...

ÇOK HİSLİ MİNİK KAAN ÇOOOK..VE 3 AY NE ÇABUK GEÇMİŞ YAHU..KOCAMAN OLDU.

yeliz.. said...

esra bizdede cok var bu zarf yakalardan,dekolte oldular ama hava o kadar sicakki Ahmet Kaan'a baska bisey giydiremiyorum.cocuk rahat etsin diye ic camasiri niyetine giyiyo:)cogu kiyafetini 1 kere giyebildi,bazilarini giymeden kaldirmak zorunda kaldim,kucuk geldiler.simdilerde tamamen soyuyorum cibil cibil duruyo:)bisey soracaktim,yikanabilir bezleri nerden order verdigini,sitenin adresini bulamadim biturlu bi yandan kaanla ugrasiyorm,bakarken.aklima cok takildi bende dusunuyorm almayi,e zaten makina yikiyo,asmaya gerek yok kurutma makinasida var,daha neye useniyim ki,hicbisey oglusumun sagligindan onemli degil..cook tesekkur ederim bilgisayardaki problem yuzunden hamileyken arastirma imkanim olmadi,senin sayende ogrendim hazir bezlerin zararini..MEHMET KAANI OPUYORUM..

cadı said...

Yakışıklı bu yaaa!! Maşallah, anne ve baban gidince eskisi kadar üzüldün mü bu sefer merak ettim. Hani artık bebişin var ya o bakımdan. O güç vermiştir herhalde?

ahimsa said...

Seni anlıyorum, gurbet hepimiz için çok zor, büyük de olsan küçük de olsan. Hepinizin bu zor dönemi bir an önce atlatmasını diliyorum ama Eylülde tekrar görüşebilecek olmanız güzel bir teselli. Mehmet Kaan bebek çok büyümüş bu arada maşaallah, çok şeker...

x