Saturday, 7 July 2007

Bugün (07-07-07) Folkstone Sahil Kasabası'nı...


Korsanlar bastıııııııııı!! :)
Kaçışıııııın! :)


Bugün ilk şehirlerarası yolculuğumuzu yaptık (anneanne ve dedeyi havaalından almak için yaptığımızı saymazsak) ve güneyde bulunan, Manş denizi altından Fransa'ya tünelin uzandığı Folkston sahil kasabasına ve Dover'e gittik:)

Yaklaşık 8 saat boyunca yollarda ve gezmedeydik. Bazen trafik sıkıştığında arabada, bazen otoparkta, bir kere de yol üstü dinlenme tesisinin bebek emzirme odasında emzirdim. 2 kere alt değiştirdim, onları da otoparklarda arabanın içinde el çabukluğu marifet hallettim:)

Bir dakika! Siz beni yanlış anladınız, ben sevimli bir korsanım :))

Mehmed Kaan yol boyunca hep uyudu, ara verip yürüdüğümüz ya da bir şeyler atıştırdığımız anlarda biraz etrafa bakındı ama çokça uyudu:) Arabanın durduğu bazı anlarda da bastı çığlığı! Durmayacak araba, hep gidecek:P Gezenti :))

Yine uykuya yenik düştüğü bir an:)

Soğuğa alıştırdığım yavrucak, arabanın içinde zaman zaman sıcaktan fenalık geçirdi:))

Babam okyanusa girme hayali içindeydi ancak hava o kadar rüzgarlı idi ki bu sadece bir hayal olarak kaldı. Acaba diyorum, Mehmed Kaan'ı bir sokup çıkarsa mıydık okyanusa:P Hani şimdiden alışsın soğuk suya:)

Cuma akşamı bizde olan Yeşim ve Meral teyzeler Mehmed Kaan'ı nasıl giydirdiğimi görünce ufak çaplı bir şok geçirdiler :P Bir de okyanusa soksam bilmem ne olur :P Annem gezi boyunca, dışarı çıktığımız anlarda sürekli: Üşüdü, terledi, rüzgar esti, güneş çarptı diyerek çocuğun etrafında kol kanat gerdi:)

Yollarda emzirmekten yorulduğum bazı anlarda, "Yeter bee! Alacağım bir pompa, besleyeceğim yollarda biberonla" dedim ama bilmiyorum, çok da emin değilim:) Biberonla besleyen arkadaşlar, o sütün biberonda belli sıcaklıkta kalması lazım, bunu nasıl sağlıyorsunuz? Hadi sütü sağıp buzdolabına koysam, yola çıkarken yanıma alsam, yollarda ısınmayacak, bozulmayacak mı? Nasıl olacak, siz nasıl yapıyorsunuz?

Doğrudan emzirmenin kolaylığı sterilizasyon derdi yok, ısıtma-soğutma sorunu yok ama biberon gibi de pratik değil:( Bence.


Cuma günü de babamızın doğumgünüydü:)
Happy Birthday Daddy :)






18 comments:

sabahnur said...

bak bak, bir de okyanusa sokcakmıss!! :)

sarı korsannn, severim seniiii..

Anonymous said...

sizi gezentiler sizi :)

cok da yakisikli olmus masallah :)

yesim teyze.

Anne ve Bebisi said...

Sabahnur :)))

aa Yeşim Teyze! Sen ne arıyorsun burda bu saatte bakim:P

Anonymous said...

nihat amca yok malum,ben de bi bakiim dedim :)

yesim teyze :)

Rana Eslem GULMEZ said...

BOYLE TATLI KORSANA CAN KURBAN)))
ACEP OKYANUSA SOKSAN ANNENLE ARANDAN GECENLERI MERAK EDERDIM COOK)))

yasemin said...

Okyanusa hee basinda annanesi varken pek mumkun olmazdi sanirim dimi korsancik?

AycA said...

Esracığım ben sütü sağıp minik buz pedinin içinde bulunduğu torbaya koyuyorum bu ped ve torba aventin setinden çıktı böylece serin kalıyor içireceğim zaman ılık suya koyup ısıtıyorum.Bazende derindondurucudan çıkartıp bir süt atıyorum çantaya daha uzun bir yere gideceksem.Buzla taşırsan dayanıyor normal şartta 3 saat dışarıda kalabiliyor sağdığın süt ama ben yinede 2 saat gibi düşünüyorum pek 3 saate yakın kadıysa vermiyorum.
Öperim minik sevimli korsanı

zeynep said...

bütün anneanneler aynı galiba. benim annem de ahmedle beraberken yok üşüdü yok terledi v.s. bir sürü teoride bulunuyor. ama iyi tarafı da var. beraberken o ilgilendiği için ben rahatça gezebiliyorum.

sen hiç biberon ya da emzik verdin mi esracım? ahmed emzikten nefret ediyor. iki kere vermeyi denedim. ikisin de de yüzüme attı. iki kere biberon veremeyi denedim. ikisin de de öyle bir tiksinti hareketi yaptı ki görmen lazım:)

dışarda emzirmek hakkaten çok zor oluyor. ama sütünü sağıp dışarda vermek de zor. ben de senin gibi sütünü sağıp dışarda veren anneleri çok merak ediyorum. bi de acaba 6. aydan sonra ne kadar emzirmek yeterli oluyo. hani ek gıdaya başlanıyo ya. çok merak ediyorum.

seni ve tatlişko mehmedi öpüyorum canım:))))

Açalya said...

Araba gidecek, hic durmayacak...aynen bizde de durum bu.

Sut sagma isine gelince, ben Dante ictikten sonra kalan sutu sagidigimda, buzdolabina koyuyorum (asla buzdoabi kapagina koyma) sonra bir yere gidecekken Ayca gibi yanina ice pack ile destekliyorum. Icme saatine yakin cikarip ya sicak suyun icine koyuyorum yada boyle bir olanak yoksa bacaklarimin arasina falan koyuyorum, benim vucut isimla 5 dk'da icilecek ilikliga geliyor.
Bir de benim oglan ciplak meme ucundan icmiyor hayta...neymis plastik olacak illa...nipple shiled olmadan almayiz memeyi agzimiza...disarida da onlari tak, cikar bilmem ne cook zor... ben de emzirip cikariyorum disari, 2 saat icinde donmeye calisiyorum (pompa sut yoksa) Hastanede salak hemsireler sariliktan kurtarmak icin formula verdiler benim colostrum az geliyor, sariliga yetmiyor diye...Iste tam oraa birseyler ters giti ve bizim oglan silikon muptelasi oldu, hayatinin ilk iki gunu emdigi benim meme ucunu unutuverdi, ne yaptiksa olmadi...hemsierler yaptiklari hatayi anlayinca basimda dort donduler tekrar latch etmesi icin ama nafile...simdi shield'lardan cok gina geldi, tekrar profesyonel yardima basvuracagim...

Açalya said...

profesyonel yardım derken http://www.lalecheleague.org/
bundan bahsediyorum...
Gerci psikologa da gitsem hic fena omayacak :P

Pratik Anne said...

Ben biberon olayina bir cozum getiremeyecegim cunku bana gore en pratigi cikarip memeyi emzirmek idi. Cunku biberonu soguk tut, belli bir saat icinde icirmeye gayret et, e vakti geldiginde de ilindir falan (blogumda araba da kullanilabilen biberon isiticisinin linki var) bu daha zor valla.
Kaan cok tatli olmus. Cok farkli bir yuz ifadesi var. Usuyen anneanneler dernegine benimkini de uye yapacagim. Yer var mi?

Serra yiLmaz said...

sobeyi haLLettim canim, nihayet yazdim. yeay!!! :)
bu arada senin ogLan gun geCtikce daha artiSt pozLar vermeye ba$Ladi farkindaiz soLiim. ma$allah ya

~Serra

sumuklubocek said...

en tatli korsan bizim korsaaan!!! boyle korsana can feda ayol :)))
***
esracigim, biz pompaladigimiz (yani sagdigimiz :)) sutu, icine freezer pack koyabilecegimiz kucuk izole cantaya koyuyorduk, birkac saat (hatta uc, bes saat kadar) baya soguk kaliyordu. Bulabilirseniz oneririm, bize hastahaneden verdikleri cantanin icinde gelmisti, bir de sut sagma makinasinin cantasinin icinde de ayni islevi goren bir goz vardi. Umuyorum faydali olmustur, sen bir arastir istersen ;)

ASYA said...

Ben henüz anne olmamış bir 'aday anne' olarak ve başıma gelecekleri bilmediğimden henüz :p orda burda sağda solda emzirme taraftarıyım..Biberon ve sağma işini de bi ara Ayça'da öğrenicem..şahsen gördüm iyi
beceriyo saklama süt stoklama işini felan..
Örteriz üstüne bi bez emziririz kolay gibi geliyo şimdi ...Babannesine felan bırakırsam da bi yere gidersem dolaptaki sütlerden biberonla içirirler düşünüyorum..
Neyse az kaldı bende tecrübeleri paylaşırım sora bizzat yaşanmış olaraktan..

Babanın pastasını kesmeden önce resmini çekseydiniz ya:)Kim dayanamadı:)

Veeee son olarak Kaan büyüyo annesi fotolardan bile belli kilo almış yüzüne bi ifade gelmiş..Karayip korsanım benim:)
Bide esra arabasının modelini atsana bana yaa..tam yatan 3 tekerlekli küçük ve quinny olmayan bişi arıyorum:) sanırım seninki tam bu model..

Anonymous said...

evden çıkmadan buzdolabındaki hazır biberonu çıkarıp biberon ısıtıcısında ısıtı. Biberon termosuna koyun. Gezin! Sevgiler.

anne said...

Başta zor geliyor değil mi dışarıda emzirmek?ama ilk günler emzirirken kollarında tutmak bile iş geliyor insana da sonradan senin bir uvzunmuş gibi oluyor.Bence dişini sık zamanla dışarıda emzirmek de çok zahmetli olmuyor, ne taktikler geliştiriyor insan.Çünkü bu velet tayfasının bir kısmısı biberonu bulunca memeyle uğraşmak istemez bırakırmış.Bu yüzden ben eşek kadar olana dek biberon kullanmadım desem yeridir.Bozuldu, çözüldü, soğuktu ısındı derdi yok anatermosunun, her daim leziz...:)

Minik meleğin annesi.. said...

Küçük sevimli korsanım, seni de anneni de çok özledim.. biz döndük nihayet, artık bizden kurtuluşunuz yok :))

nilly said...

Yanaklari dolmaya baslamis ama doktorun elinde ne kadar ufak gorunuyor :)

x