Sunday, 1 July 2007

Basini kasimasina engel olmak icin kundaga soktugumuz zaman:)

Biraz kiz corabina benziyorlar ama olsun:) Cok sirinler :) Turkiye'den hediye.
Corap ticaretine mi baslasam ne yapsam, burada hic boyle guzel coraplar yok:)

Bremen mizikacilari :P
Filmdeki tipler de harika bu arada :P

Aaa tek sagmal inek annem degilmis :)

Mehmedcing Kaancong :P


  • Tarihte Konakli Mehmed Pasa olarak gecen :P pasamizin cildi cok hassas. Saniriz ki alerjik bir cildi var. Altini degistirirken ayak bileklerinden tutup ayaklarini havaya kaldirdigim zaman bile cildinin uzerinde kirmizi izler olusuyor.

  • Sindirimini kolaylastirmasi icin rezene cayi iciyorum ancak biraz agir geliyor sanirim, rezene ictigim zamanlar yuzu kipkirmizi oluyor.

  • Yuzu cok kurudu, pul pul dokuluyor. Gunde iki kere bebek yagi suruyorum ama bana misin demedi. Daha once ebe zeytinyagi onermisti ama onu surdugum zaman yine cildi kizarip kabarmisti. Sanirim acalya'nin dedigi gibi asitli olmasindan dolayi cildini yakti. Simdi sutumden surmeye basladim, bakalim ise yarayacak mi? Cildine zarar vermeden yuzunu nasil nemlendirebilirim, tavsiyesi olan arkadas var mi?
  • Emzirme sebebiyle (sanirim, baska bir aciklama bulamiyorum:)) inanilmaz karnim acikiyor. Kurt gibi yemek yiyorum. Hamileyken bile boyle yemek yememistim. Gerci hamileyken hic hamile gibi degildim o baska:) Bir gun de ayrica hamilelik anilarimi anlatayim, nazar degmesin diye o zaman yazmamistim:)

  • Sofradan kalktiktan kisa bir sure sonra aciktim diye dolaniyorum ortalikta, bizimkiler saskinlikla beni izliyor:)

  • Gecen persembe dogum sonrasi kontrol icin doktor randevum vardi. Tansiyon 10/6. Kilo oldukca guzel :P Gobek bolgesi normal cok sukur.

  • Bu carsamba da Mehmed'in kontrolu var, insallah guzel gecer. Haftaya carsamba da ilk asilari olacak :)

  • Daha Turk Konsoloslugu'na gidip nufus cuzdanini alip, pasaporta isletecegiz. Hava surekli yagmurlu, ruzgarli hatta zaman zaman firtinali. 2 haftadir disariya cikamadik.

  • Bir onceki posttaki yorumlarin hepsini okudum, tavsiyeler icin cok tesekkurler. Basina 1-2 kere mothercare'in sampuanindan azicik kullanmistik ancak ondan once baslamisti sanirim konaklar. Su an hic bir sey kullanmiyoruz. Kurumus kalmis kabuklar yavas yavas dokuluyor.

  • Sebamed'i arayacagim burada ama evden cikamiyoruz ki:( Hala oda nemlendiren makinayi (humifier) alamadim, internetten ismarlasam simdiye gelmisti! Cuma gunu hava gunesli diyor hava durumu tahmincileri ama bakalim. Simdilik Mehmed ve ben salonda yatiyoruz, burun tikanikligi sorununu gecici olarak cozmus bulunuyoruz.
  • Asyacigim, senin tavsiye ettigin urun burada var sanirim. Ona da bakacagim, cok tesekkurler.

15 comments:

püstüklü mama said...

kim bu minik Elle bakim:))

Anonymous said...

Elerının baglı oldugu resme bayıldım

Mademoiselle said...

Sanirim benim kendimi ele vermem gerekiyor:). Cok guzel olmus ticker'im:).Zaman yaklastikca korkular artiyor:).
Kundakli resmini ben de sevdim. Yakinda Mehmed Kaan Bey ile tanisabilecegiz nihayet:)

sumuklubocek said...

Kundakli resmine ve elinde oyuncakli resimlere bayildim. Ikinci resim arka fondan dolayi hatta studyo gibi cikmis.
yuzu konusunda bir onerim yok canim ama anne sutu surmustum ben de selim'e birkac kere... zarari olmayacagi kesin ;)
***
mademoiselle, cok sifreli yazmissin sekerim...

nilly said...

Coraplar cok sirin hakikatten. Eee,pasa sirin olunca coraplarda sirin olucak tabi.

Sebnem'den said...

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN ESRACIĞIM..SEVGİLİMİN YEĞENİNDE DE AYNI SORUN VARDI...NEM MAKİNASINLA İŞİ HALLETTİLER..

meltem said...

ya esros cok sırın mehmed kaancık masallah...baksana fotolarda nasıl da mahsun mahsun bakıyor canım benım....

memosun her fotosu olay vallahı..hepsınde bırbırınden guzel bakıyor....meslegı sımdıden bellı..bılemıyorum artık:)))

tekrar tekrar gecmıs olsun canım benım..allah acıl sıfalarınızı versın ınsallah...

ASYA said...

elle kim harbiden:)
vee çin memo kaana bayıldım ben:)

süpürgesizcadi said...

Konak icin ben Dilos'da bebe yagi kullanmistim ise yaramisti, saclarina bebe yagi sürüp cok hafif taramistim bikac günde gecmisti, Asya'da simdilik konak yok, birde Dilos'da ve Asya'da ebemiz ilk banyosunu yaptirmisti ya o suyun icine sadece süt dökmüstü, baska hicbirseye gerek yok istersen biraz bebe yagi da ekleyebilirsin demisti, Asya'nin cildi ilk haftalarda cok kuruydu aynen mehmed kaan gibi pul pul dökülüyordu ama simdi gecti, süt banyosunu dene istersen ;)

meral said...

Yaaa ben yerimm onu...
Ayy dislerim kasinmaya basladi bile..
Isiracak bir cocuk ariyorum ve bu sizin cocugunuz olabilir.

Himmm dur bir dusuneyim.Himmm himmmm.O kadar dusundum tasindim ama -hay Allah-baska sirin bebek bulamadim.O yuzden sanirim sizin bebeginiz sansli bebek secildi.

Haarrrt hopur hupur Yarabbi sukurrr:))(Napiyim size gelene kadar sana yolla bebek isiracaz artik)

Bu arada hasret basima vurunca yukaridaki gibi sacmaliklar cikiyo ortaya napiyim:)))Af buyurun efendim.

Anonymous said...

mrb ben berrin.tesad�fen siteyi buldum ve �ok begendim.yaln�z bebi�in konak problemi var herhalde.ben de anneyim k�z�m 4 ya��nda.benim k�z�mdada �ok konak vard�.ben bu sorunu zeytinyag�yla hallettim.banyodan �nce konaklar�n �zerine pamukla s�rd�m.20 dk sonra ince di�li bir tarakla tarad�m �ogu kalkt�.birka� denemeden sonra problem �z�ld�.ben Ayd�nl�y�m biz burda hep bu �ekilde hallediyoruz.�ocuk �ok rahats�z olur ve kafas� d�tan rahat bir �ekilde oksijen alamaz.faydas�n� g�receksin.bye.

ege-gültaç said...

ayyy maşallah sana!ne güzel görünüyorsun öyle.
konaklara gelince,mustela 'nın konak için bir kremi olduğunu doktor söylemişti,ben denemedim ama bir araştırın internetten isterseniz.
sevgiler

Mücevher Kutusu said...

Efe'nin de konak problemi banyo öncesi sürülen halis zeytinyağı ile çözmüştük ama sizinkinin teni daha da hassas oluruna bırakmak en iyisi gibi.

Bir bebek bu kadar mı güzel anlatılır :) zevkle izliyorum büyümesini. Maşaallah.

Ceylin said...

esracım,
mehmed kaancigima coook gecmis olsun... canim benim nazar mi degdi ne??? ingilterede var mi bilmiyorum ama turkiye'de mustela diye bir marka var, sadece anne bebek urunleri var. onda ozellikle konak sampuani var, bizim oyle bir sorunumuz olmadi o nedenle kullanmadim ama kullanan 2 arkadasim cok memnun kalmisti. sorun devam ediyorsa aklinda bulunsun. ama normalde biz de sebamed kullaniyoruz ve cok memnunuz...istersen bu adresten mustelanın urunlerini gorebilirsin: http://www.mustela.com/index.htm
sevgiler,senem

AYSUN said...

Çok şeker çook. Geçmiş olsun kaana. Bizim berk de konak olmuştu. Yıkamadan 5 dakika önce bebe yağıyla yağlayıp biraz bekletmiştik bir kaç kere. Yıkamadan önce tarakla tersten taramıştık. Ve sonra cup yıkanmaya:) Sanırım 3. defada geçmişti:):)

x