Monday, 18 June 2007

Cuma günü Mr. Memo'nun kaydını yaptırmak ve kilosunu ölçtürmek için sağlık merkezine gittik.

Evden çıkmadan hemen önce altını değiştirdim ancak tartıya koymadan önce soymaya kalkıştığımda bilin bakalım ne gördüm:))

hmmm bakalım kaç kilo olmuşum :))

Çıkışta ver elini Toy's R Us :)

Artık bizim de bir arabamız var:)

Yeni arabamızı denemek için hemen cumartesi günü bir alışveriş merkezine attık kapağı.

İki kere emzirmem gerekti o gün dışardı. İlkinde BHS'te alışveriş yapıyorduk, bayanlar tuvaletinin içinde küçük bir emzirme ve alt değiştirme odası yapmışlar, orasını kullandım. İkincisinde ise alışveriş merkezinin Baby Care Center adını verdiği, oldukça geniş alanını kullandım.

Bir tane resturantta, bir tane de emzirme bölümünde 3 haftalık 2 bebek vardı:) Onlara bakınca bizimkisi gözüme epey büyük göründü:) İlk zamanlar 2 hafta bile çok şey fark ettiriyor sanırım:)

Ülen yine harçlığı suladık, cepte kuruş kalmadı! Nasıl getireceğiz ay sonunu?

Pazar günü ise babalar ve dedeler gününü kutladık :)
Resimlerdeki cicilerimizi de Yeşim Teyzemiz getirdi pazar günü :) Teşekkürler Yeşim Teyze :)

Köy ağası Memo Emmi:)

Annenin Notu: Bu çocuğun ciddiyeti hasta ediyor beni:)

21 comments:

arzu c said...

:)) evet evet pek bir ciddisiniz canim:))ama pekde akilli, o bakislar ne seker ya:)masaallah hakikaten buyumus!!!masaallah masaallah...

Anonymous said...

Ay esracım bu cok tatlı cok
maasallah buyumuste kot gıyermıs ben eda

meral said...

beni de en cok saclari hasta ediyo...dokulseler de yenileri ciksa soole gur gur-ayni babasininkiler gibi:)))
sakin soyleme haaa!!!

Anonymous said...

ne demek ne demek ,tabii ki de ona ciciler aliriz ,keske daha cok imkan olsa da daha cok bebisleri sevindirsek ,sosyal icerikli bir mesaj yazmadan gecemiycem arkadaslar,dunyanin pek cok yerinde kaan bebis gibi cok cici tatli bebekciklerin bazilari kaan bebis kadar mutlu degiller ,dualarimizla ve elimizden geldigi kadar onlarin eksiklerini gidererek yuzlerine bi gulucuk kondurmayi ihmal etmeyelim. Zaten su dunyada elinde imkani olanlar malinin sadakasini verse hic ac yoksul kalmaz.Bazen kendimizi tuketime kaptiriyoruz,birbirimizi uyaralim,kendi cocuklarimiza bir tane eksik alalim ya da bi gun disarda yemek yemeyelim de bi ihtiyac sahibine ulastiralim. Demedi demeyin :) ben uyarimi yaptim :)

Evet kaan bebis cok tatliydi ,bol bol opucukleyip kucagimda tuttum ,hatta uyuttum bile :)

esracim ya su bebisin resimlerini cok yakin cekiyorsun tosuncuk cikiyor,aslinda miniminicik,Allah nazarlardan korusun :) cok sirin cok.

yesim teyze

nimet said...

ağır ol molla desinler yapmış benim muhteşem yeğenim öyle olsun zaten bizim gibi kıpırtak olmasın yavruş :)mucukladım sizi maşallah bitaneme:)

Ceylin said...

esracım cooook tatlı coooook....bayılıyorum ben bu yakışıklıya....hergun girip bakıyorum acaba bugun hangi pozunu yakalamışsın diye :))))hepsi super super super...

AYSUN said...

ben onun saçlarının taranış şeklini yerim:) Çok şeker çoook. Güle güle kullansın arabasını hep gezsin hep gezsin berk abisi gibi:) Bu arada kotuna bayıldım haha büyük gelmiş sanırsam???

yaban eriği said...

ağır abiyiz bi annesi deme öyle :)))
büyümüşte kot giymiş paşama bakın hele..
MaşaAllah MaşaAllah..

Serra yiLmaz said...

efet ya acaip ciddi gorunuo, hehe :D

~Serra

tuna said...

bir maasallah da benden mehmed kaana :) o ciddiyetin yerini en gec 3. aydan sonra gulucukler alacak annesi :)

Sebnem'den said...

BU GÜN ÇOK GÜZEL BİR MAYO GÖRDÜM VE AKLIMA MEMED KAAN GELDİ..EMİNİM ÇOK YAKIŞIRDI O'NA...
AMA ÇOK AKILLI BAKIYOR ANNESİ YA...ÇOK GÜZEL BİR ŞEY BU.. TEKRAR TEKRAR MAŞALLAH

bebiş said...

ciddiii kuzucuk annesi cok tatlı masallah pozlarıda süper yani buyuyunce ne olacak dersin?arabanız hayırlı olsun güle güle eskitsin.cocugun üstüne nazar boncugu takmayı unutma nazar olur ALLAH korusun.

sumuklubocek said...

pantalonlu memo'yu yemek duser bize de ;)
ciddi diyorsun annesi sen ama o cok anlamli ve arastirici bakiyor masallah, bilim adami olacak bence...

yastuf said...

Gun gectikce buyuyoe Esra cim ne guzel masallah.bakislarda yakiyor yani yerim onu masallah.

sabahnur said...

ayy buyumus buyumuss masallah.. elinde tesbih olsa tam super olacakmıs son resimde:))

ASYA said...

Memo Emmi:)
İngilterenin hangi köyündensin emmim:)
Süpersin maşallah..

New York'tan said...

ayy o kotu yerim ben :))

Açalya said...

Dun ben de kilosunu olctum evde, 1 kg almis bile dana. Boyu da sariligindan beri, yani son 10-15 gundur 2 cm atmis. Bir dev mi dogurdum ne? hahahaha

Bu Memo da cok buyumus annesi, senin oglan diger bebeklerle karsilastirdiginda gozune buyuk gorunuyorsa olay bitmistir...super.

Yeni arabaniz pek guzel, hele o blue jean'i ve patiklerini (ayakkabi?) sevsinler onun...Ha bir de ciddiyet mi dedin? bak burda da koca adam ciddiyetli bir oglan anasi var. :p

Operim ikinizi de.

Rana Eslem GULMEZ said...

COK BILMIS BAKIYOR BENCE PROF HAVASI VAR MEHMED KAANDA))PANTOLUNU COOOK YAKISMIS

Kirpikteki Gözyaşı said...

Evet Esra ya! Ne kadar ciddi senin bu oğlun:) Efeler gibi:) Maşallah! Maşallah! Gitgide büyüyor ve biz buradan takip edebiliyoruz. İnşallah yürüdüğü, konuştuğu zamanları da görürüz buradan:) Yeni ayakkabıları da çok güzelmiş. Güle güle kullansın! Bize gül artık Memed Kaan:))))

İstanbul'dan sevgiler.

ASYA said...

esra arabanın modelini bana yollasana canım...tam yatıyo di mi bu?

x