Friday, 8 June 2007

Birth Registration/Doğum Kayıt ofisi
Langtons House
06/06/2007 Çarşamba
Sabah saat 09.30



Öff resmi dairede beklemek de amma sıkıcı :P

Annem imzaları atarken oyala beni baba :)

Ben artık resmen İngiliz Nüfusuna kayıtlıyım:)

Karnım acıkınca bastım yaygarayı, soluğu Mothercare'in otoparkında aldık:) Curk curk yaptıktan sonra babam bana yeni ciciler aldı:)

Sonra az gittik uz gittik, dere tepe düz gittik havaalanı denilen yere vardık:)

Hello annaanneee :)

Ohh dede kucağı da ne güzelmiişş :)

Görüldüğü üzere Mehmed Paşa kucaktan kucağa gezmede, pamuklara sarılmada :)

'Annnee alma kucağınaa, alıştırma şunuuu' dedikçe ben; annem,
Kızım ben onu Türkiye'den kucağıma almaya geldim:)
diyor.
'E anne doğru, sen de haklısın' :)

Bir de sarıp sarmalama konusunda anlaşmazlık yaşıyoruz:)
Annem örtüyor ben açıyorum, ben açıyorum annem örtüyor:)
Annee alıştırma şunu:)


Mehmed Paşa, paşa paşa yaşıyor anlayacağınız:) Keyfi yerinde maşallah:)

Her geçen gün 'ses' hazinesine yeni sesler katıyor. Aaaa, eeee gibi seslerimiz mevcut. Çocuğum nerden öğreniyorsun bunları bilmiyorum ki:)


MehmedKaan's In-Out List:

Emerken Uyumak: In
Yalnız kalmak: Out

Ayça, çok tatlı bir post yazmışsın, ben de her gün sizlerden yeni bir haber, yeni bir gelişme alamadıkça merak ediyorum:) Çocukların sünnetlerinde, düğünlerinde buluşup kaynaşmak, kutlamak ne güzel olur ama:))))


17 comments:

Minik Patikler said...

Ah caniiiiiimmm.. Buyumussun sen buyumuuusss :) Yerim seni kucuk pasa.

AycA said...

Abla koklasak ucundan bizede bulaşır mı ingiliz vatandaşlığı :))
bu arada annekler doğruyu yapıyor dinle anneni :) alışmıyorlar kucaga falan şimdi ihtiyacı var onun kucaga bak Erin artık yatağına koyunca uyuyor mışıl mışıl emzigiyle .. anneler biliyor vallahide inan:) ben annemi dinlemesem şimdi surunurdum.. öpüyorum memedi :) kaanı ?? siz hangisini kullanıyorsunuz ?

nilly said...

Gozunuz aydin. Anneanne ve dedesiyle imarmaya alisacak simdi :) Simarsin ya, kimbilir bir daha ne zaman gelebilecekler di mi ama :)

Sebnem'den said...

OOOHHH,BİR YANDA ANNEANNE BİR YANDA DEDE..KAAN ŞIMARMASINDA BİZ Mİ ŞIMARALIM?:))
SÜPER MACERALAR BEKLİYOR BİZİ..KOKUSUNU ALIYORUM:))
VATANDAŞLIK HAYIRLI OLSUN..
SEVGİLER SİZE..

sabahnur said...

hosgelmişlerrrr gozun aydın esracım. bu bebiş kocaman olmus masallah,alışverişleri de cıkıyorr:)

kucaga alışmıyorlar ya ilk üç ayda merak etme:)
sevgiler

Açalya said...

Anneler bilir!!! benim annem de kucagina aldi mi mayisiyor bizim kuzu. Bir de annem sarip sarmaliyor, mayistikca mayisiyor. "Kizim, bu cocugun ayaklari soguk, ustune bir kat daha battaniye ortelim, ayaginda corap var mi? ort, ort!, bu cocuk sicagi seviyor bak gordun mu nasil rahatladi...." bunlar annemin laflari. Bugun mesela disari gezmeye gittik, milletin bebeleri cibil cibil, boru degil California tabi (her ne kadar bu aralar bahar gibi de olsa yazdan cok) bizimkinin icinde onesie, ustunde tulum, basinda bere, elinde mitten, ayaginda corap, bir de ustunu bataniye ile ortme cabalari...
Bir de diyor ki annem; "kizim bu cocugu ben gittikten sonra bir hasta ederseniz bozusuruz valla"
Odumuz kopuyor o yuzden...

Bugunun vecizesi;
"Sicaktan zarar gelmezzzzz"

ASYA said...

Oooooo annanneyle dedemiz gelsin...gözünüz aydın..artık dileklerin gerçek olur Esra..sıcak yemekler ,rahat uykular :)

Bebişleri giydirme konusunda açalya da aynı şeyi sölüyo ama biz Türkler çok giydiriyomuşuz diye okuyorum ben ...sonra da yere basma ,cereyanda kalma,terleme vs...zırt pırt hasta oluyomuş çocuklar..bu alışkanlıkla alakalı olmalı mutlaka..diğer bebişlere cıbıl cıbıl bişi olmuyoda bizimkilere niye olsun..Türk kanı var bizimkilerde hiçbişi olmaması lazım:P

Neyse ben bari başıma gelmeden hiiçç konuşmiim..Bizde annane babanne 2 dede büyük annane ve büyük babanne felan var hihi....
Pişicek çocuk haha

Kirpikteki Gözyaşı said...

Esra, gözün aydın! Senin adına çok sevindim. Şimdi biraz daha rahat hissedersin kendini;) Onlar için de ayrı bir mutluluktur eminim. Torun evlattan daha tatlı diye boşuna demiyorlar:)

Türkiye'den selamlar, sevgiler...

süpürgesizcadi said...

Gözün Aydin Annen ve Baban gelmis :))

Yalniz su "Ben aciyorum Annem örtüyor, Annem örtüyo ben aciyorum" kismina gülümsedim :)) cünkü ayni seyi bende yasiyorum Annem bize her gelisinde Asya'yi sarip sarmaliyor üsürmüs , gecen gün azar isittim bide niye corap giydirmemisim, ki Bebisin üzerinde tulum vardi yani !! Torunlarina hic kiyamiyolar en iyisi he diyip gönüllerini yapmak ama yinede bildiginden sasmamak :))) Dilos'da ise yaramisti :))

Anne ve Bebisi said...

Yeme beni MP teyzee:P

Ayçacım bi kızım olursa yaparız Erinciğimi de İngiliz vatandaşı, ne dersin;))

Haklısın nillycim, anneanne-babaanne ve dedeler şımartmak için varlaar:)

Sağolasın Şebnemcim:)

Sabahnurcum, bak kucak konusunda sana güveniyorum ona göre:))

Açalyacım, bir an için annem konuşuyor sandım:))) Aynı sözler valla:) Bizimki de anneannenin kucağında iki dakikada mayışıp kalıyor:) Ancak örtme-giydirme konusunda dün, hasta olursa sorumluluk benim dedim, şimdi üstü açık yatıyor:)

Asyacım sıcak yemekler tamam:) Uyku konusunda bir değişiklik yok:) Geceleri de biberon vermeyip emzirdiğim için yine iş başa düşüyor:)
Giydirme konusunda ben çok kararlıyım:) Ya da giydirmeme konusunda demeliyim aslında:) Eşim de benimle aynı kafadan olduğu için çocuğu sorun olmuyor:) Anneme de dediğim gibi, hasta olursa sorumluluk benim dedim, olmaz inşallah:))

Doğum kaydını yaptırmaya gittiğimizde İngiliz bir aile de vardı sırada. Baktım bebeklerinin kıyafetine, bizimkiyle aynı:) Hah tamam dedim:))))

Nasıl alıştırırsan öyle gider sözüne inanıyorum, Ruslar doğan çocuğu buza atıyor, valla olsa ben de yapardım:) Hiç mantıksız gelmiyor bana:P

Bence sen de çok sarıp sarmalama çocuğu, nasıl alışırsa öyle gider çünkü:)) Ama tabi büyükleri bu konuda nasıl ikna eders,n onu bilemiyorum:)

Kirpikteki Gözyaşı,teşekkürler canım. Cidden torun evlattan tatlıymış, gözümle gördüm:))

Teşekkürler Süpürgesiz:)
Evet dediklerine katılıyorum:) Benim annem de tulum üzerine çorap giydirmeye çalışıyor:)) Bakalım, belki biz de bir gün torun sahibi olursak aynı annelerimiz gibi oluruz, belli mi olur:)))) Büyükanne olmadan onları anlayamayız sanırım:)))

sumuklubocek said...

evet buyumus mehmed kaan...
ve elbete annenler hosgeldiler! simdi anali ogullu anne ve anneanne sefasi surun bakalim, ne guze yaw canim istedi benim de ;)
anneanne ve dedenizle bol keyifli gunler dilerim...

yastuf said...

Ohhh ne guzel pasaya bak pasaya kucaktan kucaga ...Seninde gozun aydin canim gel;misler annen ve baban ne guzel sevgiler....

AYSUN said...

Harika annane ve dediş gelmiş:):) Yavrunun keyfine diyecek yoktur heralde. Hep kucak hep kucak ohhhh... Anneler bilir gerçekten de canım:):) Her seferinde yok canııımm diyorum anneme ama bir bakmışım onun dediğini yapıyorum:):):) Veee annemin vecizesi... Mayalayalım Aysun oğlanı da üşümesin:)

Canım kaan daha bu yaşta resmi dairelerde beklemeye başlamışsın. Sen bir de Türkiye'ye gel de gör durumun vehametini:(:(:(

iremmm said...

MASALLAH kusuma yaa..ne guzel pozlar verıyo annesineeebu arada eslerimiz birbirine ck benziyooo sasiriyorumm... :)

arzu c said...

Gozunuz aydin esracim:)ay ne mutlsunuzdur simdi, masaallah, cok seker kaancik, her fotografta biraz daha buyuyor, seker seker yakisikli bi oglan oluyor iyice:)ay ay vatandasliginizda hayirli olsun sekerim:)kokluyoruz Kaani:)

Serra yiLmaz said...

ne guseL geLmi$ anneanneSiyLE dedeSi, ufakLigin keyfine deiCek yok vaLLa. Annenin cevabi tuttum: ben bunun icin geLdim demeSi ii oLmu$, hehe :P

~Serra

New York'tan said...

Gozunaydin, Kucaktan inmiyordur Kaan bey simdi :)

x