Wednesday, 13 June 2007

Biraz nostalji yapalım:)

Annemler gelmeden önce Mr. Memo'yu karı-koca yıkadığımız günlerden bir gün:

Koktum ben, yıkayın artık beni bööğğğğ :P

Önce her şey hazır edilir. Sol baştan:
Alt değiştirme ekipman çantamız, alt değiştirme süngerimiz, bornoz ve tarağımız, Küvet ve süngerimiz, plastik su kabımız ve içinde su sıcaklığını ölçen derecemiz.

Babamız sözkonusu kişiyi hazırlarken:)

Ohhh el ense yatalım:)

Şimdi bir de sağlamasını yapalım:)

ehehehe :P Sansürleyelim please :P

Tellakbaşıııı, iki kese at bakiiim :))

Ohh misler gibi oldum:) Bana sıhhatler olsun:)

Mehmed Kaan'ı bir reklam ajansına falan kaydettirsem diye düşünüyorum:) İlgilenen ajanslar, tekliflere açığız, haberiniz olsun :P

22 comments:

meral said...

Kiz simdi baktim bloguna yeni post yoktu.Kapattim actim bir baktim yeni bi tane.Hani goz acip kapayana kadar derler ya aynen oyle.bu ne hiz ustadim.

Ya esra cok seker bu yaaaa...Coook sirin.Meral teyzesinden koca bir MASALLAH yine:))

Bulasik sepeti takintimi demissin.Fena mi oldu kuzum?Bulasiklarin hep su icinde yuzmekten kuruyamiyolardi.Valla sen kulllan kullanma I don't care ama ben bulasik yikadigimda o orada olacak anlamam!!! :)))

Hadi opuldunuz sekerler.En cok da Kaan valla sorry:))

sabahnur said...

:) ohhhh misler gibi.. biz babasıyla hiiiç yıkamadık,yıkamayı da dusunmuyoruz:)

süpürgesizcadi said...

ohh misler gibi olmussun kücük prens :)))

Minik Patikler said...

:) tellakmis, baban oglum senin o, seni tellagimiz var diye kandirmislar vah oglum vah :) hatta tellakbasiymis. len seni salonun ortasinda yikamislar ne tellakbasisi :)

Rana Eslem GULMEZ said...

ay yerim ben o tatli oglusu pek seker pek.bizde annem gelmeden ay nasil yikayacaz olmustuk saolsun fatmanur arkadasimin annesi gelip yikamisti sonra tecrubemle esimle yikamistik))ogunleri hatirladim))

yaban eriği said...

bende sabah Kaanı göreyimde neşem yerine gelsin diyodum ki sende bana yorum bırakmışsın..Canım benim..İyiyim artık...Kaan nasılda büyüyor ya..Allah nazardan saklasın teyzesinin yakışıklısını..
öpüyorum ikinizi de..

nimet said...

he he Esram yakışır walla kaydettir yeğenimi biz okuduk da ne oldu yavrumuz manken olsun bize baksın bari:) çok çpüyorum onuuu mucukkkkkkkkkkkkkkkkkk

Ebru said...

Maşallah. Misssler gibi olmuş tam öpmelik yani. Yer bitirirdim ben olsam valla. Annesi çok çok öp benim yerime. Bizim oğluşlar bebekken önceleri annemle sonraları da sizin gibi babamızla beraber yıkamıştık. Sevgiler...

Sebnem'den said...

BEBEK KOKUSU BURAYA KADAR GELDİ.:))
MAŞALLAH...BU ARADA BENİ GENÇ BULDUĞUN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER,İSTERSEN GELİNİN OLABİLİRİM:)HA HA HAAAA

Selen said...

Esracığım,
Ne de keyifli günler geçiriyorsunuz. 'bu parmak kimin' pozuna, Hyde parktaki surat ifadelerine, memo nemo'ya ve banyo keyfine bayıldım. Sanırım suyu çok seviyor Memo. Bu arada babaya mı benziyor ne?
maşallah kuzum benim. Büyüdükçe daha da fıstık oluyor.

Açalya said...

Ohh misler gibi, ne de rahatliyorlar degil mi banyodan sonra...
Ilk yikamayi annem yapti bizde, gosterdi vs. sonra kuvete ben girdim, tabureye oturdum, dizimde yunustan sungeri uzerine yatirdim, annem doktu ben yikadim, bizimki suya bayiliyor hic aglamiyor, sonra babasiyla yikadik ayni sekilde, sonra yine anneannesiyle bir kere daha ve derken artik iyice ustalastim, bir de kovayi suyla doldurup Dante'yi koltuk altlarina kadar icine sokuyorum banyodan sonra, iki debeleniyor...ne de olsa California bebegi, ogrensin yuzmeyi hemen, oglum surfcu olsun :P

ASYA said...

bizim bebişide ilk ben babişle beraber yıkamak istiyorum..bakıyorum da baya eğlenceli bişi...esra o alttaki sünger suyu çekip sonra bebişi üşütmez dimi bende aliim mi ondan?faydalı bişiy mi?

ASYA said...

bide ben babycenterda bi video izlemiştim önce bebişin kafası hariç heryerini yıkıyolar sonra havlusuna sarıp kafasını yıkıyolar.heralde vücudu üşümesin diye..

AYSUN said...

Çoook şekerrr çoook. Ama biraz büyüsün bak nasıl yaygara koparıyor yıkanırken:):) Elin ayağına dolaşıyor ne yapacağını şaşırıyorsun:):) Ama o missss gibi kokusunu içine çekmek süper bu yavruların...

AycA said...

Ben onun sansürünü koparırım amaa..:)
Bu adam doğuştan artist burada olsan bir ajans önerirdim :))ama uzaktasın orda bir tane bulaceksiniz artıkkkk ..
bu arada ben artık tek başıma yıkıyorum :)) annelerin gücü adınaaaa!!:))

melike said...

bizim bebekleri yıkarlarken hep ağlıyorlar sizinki neden böyle gülüyor bu işin sırrı ne

CeYDa said...

Ayy sen ne tatlisin minik melek, maasallah sana. Misss gibide olmussun ohhhh.

Anonymous said...

Merhaba kaancım sen ne yakısıklı tatlı seysın oyle yerım ben senı yavvv

Bilun said...

Aşamalar gayet olumlu :) Ne güzel işte.. Ohh misler gibi kokmuştur.. Yıkanmadan önce de öyle kokar zaten bebişler.. Mis gibi :)
Maşallah Kaanıma!! Ay sihirli güçlerim olsa keşke :) Bi'an gelsem, koklasam sonra geri dönsem.. Tabi dönebilir miyim orası meçhul :)

ikizlerimbenim said...

Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim, Allah analı babalı büyütsün, güle güle kilensin,pek tattlı, benim de 13 aylık ikiz bebeklerim var :)

figen said...

bayıldım yine resimlere , irem de banyoyu çok seviyor daha soymaya başlarken anlıyor yıkanacağını gülücüklerini yapmaya başlıyor ve bu suyun içindede devam ediyor havalar ısındığından beri suda kalma süresi de uzadı ve çok hoşuna gidiyor bu durum :)
yıkanma faslında hiç resmi yok bizim kuzunun ilerisi için bende albüme koymak üzere resimlerini çekeyim

arzu c said...

Esracim,hele son fotograftaki haline bayildim:)cok seker masaallah, her postundan daha bi buyumus goruyorum, Masaallah masaallah:)

x