Thursday, 21 June 2007

Bebekler ilk olarak siyah ve beyaz renklerini ayırt edebiliyorlarmış. Bu fotoğrafta, siyah ofis koltuğunu gözaltına almış durumda:)

Yeni doğan bebeklerde ısı kaybının özellikle el ve ayaklardan olması sebebiyle ve de tabii yüzünü gözünü çizmemesi için ellere eldiven giydirilmesi tavsiye edilir. Ancak ellerini tanıyabilmesi (İlk zamanlar ellerinin, kollarının, ayak ve bacaklarının kendilerine ait olduğunun farkında değillermiş), dokunabilmesi vs için de giydirilmemesi tavsiye edilir:)

Şu aralar yüzünde çıkan sonra da kuruyan sivilcelerini tırmalayıp kanattığı için eldivelenledik paşayı:)


Tüm kalplerimin sahibi:)

22 comments:

Anonymous said...

Kaancım cok yakısıklısın cooook

Rana Eslem GULMEZ said...

RABBIM COK MUTLU SEVGI DOLU BIR BEBIS OLMASINI NASIP ETSIN COK TATLI BIR BEBEK.YUZUNDEKI SIVILCELER ICIN EN IYI SEBAMEND BEBEK SAMPUANI .RANA ICIN KULLANDIGIM DIGER TUM BEBEK SAMPUANLARI CILDINI KURUTTU BIDE SACINDA KONAK OLDU TURKIYEDEN GETIRTDIGIM SEBAMEND BEBEK SAMPUANI TUM SIKINTILARIMIZI GECIRDI.SEVGILER..

Bilun said...

Yerim ben o paşayı :)

püstüklü mama said...

gıdısından kokladım:))

Mademoiselle said...

Ben de o pasayi yemek istiyorum:)

sumuklubocek said...

milyonlarca kalp yetmez ona; bakislari cok tatli masallah...

nes said...

Yaa senin bu oğlana hastayim ben. acayip karizma bir durusu var. ciddi ciddi bakiyor birde eriyorum valla :))) çok canlar yakacak bu ilerde benden söylemesi :p
maşallah barekallah :)

ASYA said...

canım ben kırmızıyıda görebiliyolar diye okumuştum hatta anne karnındayken kırmızı ışığı da ayırt edebiliyolarmış...gerçi Kaan-Memo yani :) büyüdü artık annesi artık renkleri seçmeye başlamıştır yavaş yavaş di mi..dur bi bakiim bende netten merak ettim bende ne zmn görüyolar.

AYSUN said...

Geçince yaraları eldivenleri çıkarın canım. rahat rahat tanısın ellerini:) O ellerine baktığı anlar çok ilginç görüntüler oluşuyor:) İbi bir dönem turgut özal selamı veriyordu:):)

Sebnem'den said...

iyicene ortaya çıktı artık..gerçekten insanın öpüp koklayası geliyor...bu arada sobelemiştin ya beni yazdım bende..

New York'tan said...

Ne guzel uyumus son resimde:)
MasAllah :)

zeynep said...

ben de ilk farkettileri rengin kırmız olduğunu biliyordum. siyah beyaz olduğunu ilk senden öğrendim canım.

ne de güzel fotolarını çekiyosun. hele o gelecekteki mesleği ile ilgili çektiğin fotolara bayıldım..

Anonymous said...

Bebişiniz çok tatlı maşallah, devamlı sayfanıza uğrayıp resimlerine bakıyor ve hikayenizi okuyorum. Allah nazarlardan korusun.
Zeynep

Bilun said...

Esracığım mailimi aldın mı :)

tuna said...

okudugum iki kitapta bebeklerin en fazla zit renklere -ozellikle siyah beyaz, siyah beyaz fotolara, genis cizgili veya noktali siyah sekillere - beyaz fon uzerine, dama tahtasi, ozellikle hareket eden siyah ve beyaz zit renkteki desenlere ilgisinin oldugunu okudum, en sevdikleri renk de kirmizi imis bu arada.
maasallah mehmed kaana :)

Anne ve Bebisi said...

Herkese çok teşekkürler:) Çok sağolun, varolun:)
İki gündür meşgulüm, yazamadım. En kısa zamanda yeppyeni fotolarla ve Biluncuğumun katkıları ile dönüyoruzzzzz :)

Aldım Biluncum:) Çok teşekkür ederim:)))
Sen benimkini aldın mı?
;))))

nilly said...

Amanda kalplerin arasinda misil misil uykuya mi dalmis. Allah onu guzel kalpli yapsin ve guzel kalpli insanlarla biraraya getirsin.

Mücevher Kutusu said...

biz de efe bey e bebekken eldiven giydirmiştik. şimdi büyüdü tırnakları o kadar hızlı uzuyor ki şaşırıyoruz.
Bir fark daha var artık tırnaklarıyla kendini değil bizi tırmalıyor :))

ASYA said...

esra 4 gündür yazmıyosun..rekor bu:)

Anonymous said...

esracim ariyorum telefonlara cikmiyorsun ,daha kaan bebis kucucukten seni "busy mum " yapti heralde :) yoksa aktivitelere oyun gruplarina falan mi goturuyorsun bebisi :))

buyumustur yakisikli bu hafta goremedik , opuyorumm minicik ellerinden :)

yesim teyze

yaban eriği said...

asya haklı rekor bu..biz senden uzak kalmaya alışkın değiliz..
bekliyoruz..umarım bi aksilik yoktur..

Anonymous said...

Kaan kaan kaan kaan annesı artık cabuk ol kaanın resımlerını beklıyoruz bence esra alındı cunku ona cok hızlısın hızına yetısemıyoruz dedıler oda bence onu ıcın yazmıyor sen canım onlara bakma bız senın yazdıklarını okumayı cooooooooook sevıyoruz

x