Friday, 15 June 2007

Baliklar gibi çupur çupur yüzüyorum:)

O kadar para verip stiylish yatak, ortapedik sünger aldık ancak herhalde tüm bebekler gibi Mr. Memo'nun da en sevdiği uyuma alanları, eciş bücüş olduğu ana kucağ(üst resimde görünen:))) , yine eciş bücüş olduğu anneanne kucağı, bir de tabi öz hakiki ana kucağı:)

Anne karnındaki sıkışık hallerini hatırlattığı için sanırım, bize rahatsız edici bir posizyonmuş gibi gelse de bu şekilde uyumayı tercih ediyor bebekler:) Şu anda da salonda, yanımda, ana kucağı denen yerde eciş bücüş uyuyor. Meral teyze, iyi ki almışsın valla, sen çok yaşa:)

Bir önceki postta bir arkadaş, nasıl olup da bizimkinin banyo yaparken ağlamadığını sormuş.

Bazı bebekler suyu seviyor, bazıları da sevmiyor, sanırım ana sebep bu:) Bir de ilgisi var mı bilmiyorum ama ilk banyodan bu yana kendisini, uykudan uyanıp karnı doyduktan sonra, keyfi yerinde iken yıkadık. Bir de pek öyle yıkıyoruz sayılmaz:) Üzerine su döküp bırakıyoruz:)

Asyacım da, küvetin içindeki süngerle ilgili bir şeyler sormuştu. Süngerin bebeği üşütüp üşütmediğini sormuşsun tatlım, üşüttüğünü sanmıyorum çünkü öncesinde üzerine biraz sıcak su döküyoruz, tabii kısa sürede sünger o suyu emiyor. Sonrasında da bir sorun yok sanırım ki Mr. Memo protesto etmiyor:)

Sağ gaz, sol debriyaj! Irrnnn ırrrnnnn! Haydi marş marş:)

Nimoşum ya, bizim oğlanı manken yapalım demişsin ya, aklıma Berke geldi:P Bugün gördüm Berke'yi... diye başlayan dizeleri, özellikle sonrasını bir gün bizimki için de yazmasınlar sonra:))))
ee ne demişler, etme bulma dünyası:)))

Zeynep Erva'nın annesi beni, nasıl bloglama yaptığım konusunda sobelemiş. Hemen cevaplayayım:)

Günün muhtelif vakitlerinde, şu an olduğu gibi 05.35 de olabilir:) sayfamı açıyorum. Bu esnada elim kolum boş olabilir, Mr. Memo'yu emziriyor olabilirim, bir şeyler atıştırıyor olabilirim. En çok çay içerek blog dolaşmayı seviyorum:)

İlk önce yorumları okuyup cevaplıyorum. Bazen son yorumlarımı cevaplamadan yeni posta geçiyorum ama inanın hepsini okuyup içimden cevaplıyorum, teşekkür ediyorum:)

Sonrasında ise linklerimdeki blogları değişik tarzlarda dolaşıyorum.

Bazen en baştan başlıyorum aşağıya doğru, bazen en sonran başlayıp yukarıya doğru gidiyorum. Şu son zamanlarda ise bir baştan, bir sondan linkleri dolaşıyorum:)

Kimi zamanlarda da, gelişmeleri merak ettiğim arkadaşların blog adreslerini doğrudan girerek hemen bloglarını kontrol ediyorum. Genelde doğumları yaklaşan ya da yeni doğum yapmış arkadaşların blogları bu gruba giriyor:)))

Bazen bir yandan blogları dolaşırken bir yandan da istatistikleri gösteren siteden hesabımı kontrol ediyor ve kimler nerelerden bana ulaşmış onu kontrol ediyorum:) Böylece beni linklerine ekleyen arkadaşların bloglarını tespit edip, ben de onları linklerime ekliyorum:)

Tabi her zaman bu blog dolaşma kesintisiz olmuyor:) O zaman da bir sonraki sefer kaldığım yerden devam ediyorum:))

Ben de, ben de.. Açalya'yı, Asya'yı ve Serra'yı sobeliyorum:) Anlatın bakalım, siz nasıl dolaşıyorsunuz etrafta:)


İçelim Güzelleşelim:))

Bir diğer sobelendiğim konu ise takıntılarım:) Saymakla bitmez ama ilk aklıma gelenleri sıralayayım:)

Sabah kahvaltısında ve kek-poğaça yiyorsam yanında mutlaka, ince belli bardakta Türk çayı olacak.

Çayın suyu iyi kaynamış, güzel demlenmiş olacak:) Bu konudaki takıntım yüzünden arkadaşlarım çay demlerken bak bakalım iyi kaynamış mı, tamam mı, demleyelim mi diye soruyorlar yoksa bıdı bıdı kafa şişiriyorum:P Yok su iyi kaynamamış, yok bu su-çay çiğ falan filan:P Ama valla çaykolikler beni anlar:)

Eşime, türk fırınına giderken güzelce: 4 susamlı simit, 2 açma, gerisi de ne istersen diye güzelce tarif ettiğimde, çeşit olsun canım diye elinde 2 susamlı, 1 açma, 4 de börekle gelince çıldırırım:P Hayır istediğim şey yapılmayacaksa ben kendim gidip yaparım, söyleyin yeter:)

Eğer canım patatesli poğaça çektiyse ve evde patates yok da peynir varsa gider illa patates alırım:) Bir şeyi nasıl istiyorsam öyle olması konusunda çok takıntım var. Halbuki daha rahat olmak lazım.

Hep boğazla ilgili takıntılar oldu:P Sanırım bir de yemek takıntım var:P

Bir zamanlar her şeyin kenarını sayıp 10'a ya da 100' e tamamlama takıntım vardı ama kendi kendimi tedavi ettim, geçti:) Evet, mükemmelliyetçiyim:P O da ayrı bir takıntım tabii:)

Say say bitmez aslında ama sonra devam etmek üzere şimdilik virgülleyelim,
;))

Ben de, Şeyma'yı, Zeyneb'in Günlüğü'nü ve Şebnem'i sobeliyorum:)

28 comments:

Sebnem'den said...

BU HAFTA YAZACAĞIM SOBELEMİŞSİN BENİ....:))))

EGE said...

kesinlikle na kucağını çok seviyorlar.ege hala ana kucağına yatmak istiyor:)bence bizim anlamadığımız bir rahatlığı var bu ana kucağının.bu arada bloğunu büyük bir zevkle okuyorum.her zaman yorum yazamasam da:(

melike said...

internetten buldum çok hoşuma gitti sizinlede paylaşmak isterim belki sizde başka yerde görmüşsünüzdür ama ben yinede yazıyorum yorumu cevapladığın için teşekkürler

Çocuk dediğin; uslu oturur ,büyüklerin sözünü dinler.
Çocuk dediğin; "yapma" deyince yapmaz, "yat" deyince yatar.
Çocuk dediğin; önüne konanı yer, yeni icatlar çıkarmaz
Çocuk dediğin; ders çalışır, dik kafalılık etmez.
Çocuk dediğin; çok soru sormaz, karşılık vermez.
Çocuk dediğin; paylanınca önüne bakar, evi dağıtmaz.
Çocuk dediğin; herşeyi istemez, her duyduğunu söylemez.
Çocuk dediğin; anasından,babasından korkar, "şimdi seni gebertirim" denince suspus olur.
Çocuk dediğin; her önüne gelenle oynamaz, büyüklerin vurduğu yerde gül biteceğini bilir.
Çocuk dediğin; verilen öğütlerin dışına çıkmaz, ağaca da çıkmaz, kapının önüne çıkar.
Çocuk dediğin; durmadan ıslık çalmaz, yemekten önce mandalina yemez.
Çocuk dediğin; hep top peşinde koşmaz, kuş peşinde de koşmaz, kız peşinde de koşmaz.
Çocuk dediğin; büyüklerin bir dediğini iki ettirmez, zırtpırt televizyonu açmaz.
Çocuk dediğin; söylenen işten kaçmaz, anasının babasının odasını açmaz, kapı çalınınca, koşup kapıyı açar.
Çocuk dediğin; insanın tepesine binmez, akşama kadar bisiklete de binmez.
Çocuk dediğin; kimsenin dalına basmaz, ıslak yerlere de basmaz.
Çocuk dediğin; sofrada adam gibi oturur, büyüklerin yanında oturmaz, haytalık etmez.
Çocuk dediğin; çocukluğunu bilir, saygı-suygu bilir, dersini de bilir.
Çocuk dediğin; insanın kafasını şişirmez, pırtlatmak için avucunu şişirmez, çok gülmez.
Çocuk dediğin; çağrılınca gelir, yemek saatinde eve gelir, yüzüne bakılınca kendine gelir.
BÜYÜKLERE GELİNCE...
Onlar büyüktür ve herşeyi yapabilirler. Ve çocuklar yaşlanıp ölünceye dek, her şeyi sadece büyüklerin yapabileceğine inanarak yaşarlar

yaban eriği said...

esra yaa ben kaanı öpmek istiyorum çok tatlı..Rabbim nazarlardan kem gözlerden korusun meleğini..

AYSUN said...

Hadi kaan birascık gül de seni öyle de görelim:):)

nimet said...

:) Esram yazılabilir bizim oğlan için de öyle dizeler önüne geçemeyiz çünkü benim yeğen o salınan şeyden daha güzel:) çok karizmatik baksana ya cool abi pozisyonları felan süper ya maşallah çok çok okuyorum hep gönderiyorum ingiltereye uzak vs bakmaz inşallah yüce rabbim...mucukluyorum sizi

meral said...

ben kaani ozledimmm..gecen hafta kucagima alip opememistim zaten..bu hafta sonu goruselim de insallah hasret giderelim kaancigimla..

Anonymous said...

aslan be ,highlands sparkling water mi iciyomus mehmed kaan bey,buyuyunce icine visne de katariz bi guzel. ben de ozledim bebisi ,bi bulusma ayarlayalim evde bunalmissinizdir siz :)

yesim teyze

ASYA said...

canım sobe ok. msg alınmıştır ..duble sobe oldum:)

Anonymous said...

Esracım ben polonyadan eda ılk defa yorum yazıyorum sıze ama sıtenızı cok uzun zamandır takıp edıyorum zevkle kaancım ne yapmıs dıye hergun kac defa tıkladıgımı ben bıle hatırlamıyorum maasallah kaaına cok yakısıklı annesı babasınada cok benzıyor ama bız sızı daha goremedık kendınız nezaman gostermeyı dusunuyorsunuz sım bızlerı tanımasanızda sankı sen benım en yakın arkadasım gıbı gelıyorsun kaanımızı optum selamalar

zeynep said...

esracım takıntılar insanı yorar bence. yorma kendini bu kadar.. amannn koyver gitsin...hem 2 poğaça için kocişini üzmeye değer mi? adam gitmiş almış ne güzel işte:) valla bayılıyorum fotoğraf ustalığına. ne güzel de çekiyosun ve ne çok foto. darısı benim başıma inşallah:)))
annene selam. kadın çalışıyo sen de nette rahatça geziyosun dimi? :P

püstüklü mama said...

Kuzu bu kuzuuuu!!! Maşallah!

Hani Memo'nun nazar boncuğu?

Büyüyünce ben de yapıcam bunlardan bi' tane. İnşallah yani:)

Mücevher Kutusu said...

Mehmed kaan doğduğundan beri yakın takibinizdeyim. Çok tatlı çok.

Kirpikteki Gözyaşı said...

Yine atmış keskin bakışlarını Memed Kaan:) Maşallah:) Uyuyuşu da çok tatlı:)Bacaklarını sıkmak istiyorum. İzin var mı Esra;)

Minik meleğin annesi.. said...

Oh maşaallah büyümüş toparlanmış bu bebiş iyice..

hakiki ana kucağı gibisi var mı yaa.. bebişler en iyisini yapıyor bence..

Meltem Sözer said...

Biz de gündüzleri anakucağında geceleri yatağında uyutuyoruz ama dediğin doüru en çok benim kucağımda uyumayı seviyor :)

Ayşe said...

sık yorum yazmıyorum ama sık sık takip ediyorum...Mehmed kaanı görmek ve senin anlatımlarını okumak çok güzel:)
ilk fotoğrafta çok büyümüş ve çok tombiş çıkmış, maşallah anne sütü yarıyor değil mi?? hem ohh çokta iyi ediyor ana, büyük ana ve temsili ana kucağı gibisi var mı:))

bebiş said...

memed kaan masallah yuzune renk geldi cocugun annen geldıkten sonra banyo cogugu gelıstırır,valla tertemız gozukuyor bana kızma sen bu banyo işini annenden i kavra anneler bılır bu ısı bende bu arada soylıyeyım cocuk gelısımı ve egıtımı mezunuyum cok yabancı degılım bu işe sevgiler:
)

Serra yiLmaz said...

cok u$engecim bu araLar ama madem sobeLenmi$im mecbur bi poSt yazicam. :)
Opuorum Mehmed Kaan`i.

~Serra

Bilun said...

Esracığım, yeğenim 2 yaşında oldu hala eciş bücüş yerlerde uyuyor :) Onu geçtim ben de hala eciş bücüş pozisyonları tercih ediyorum uyumak için :))
Maşallah Kaancığıma yine kocaman kocaman kokladım :)

New York'tan said...

Masallah,kocaman olmus Kaan bey :) cok ciddi ama fotograflarda :)

Açalya said...

Sobenin konusu ne? nasil blog dolasilir mi? garip yani...nasil dolasicam, tek tek listeme bakiyorum, olmadi baktigim bloglarin listelerine daliyorum. Baska nasil dolasilir? Zaten Dante'i emzirip sut sagmakta zamanim bile yok artik..buralara girip arada yazmak bile luks oldu bana...
Senin Avrupali suratli ogluna da bayiliyorum yahu...bicir bicir bakiniyor ya, yerim ben onu...

Anne ve Bebisi said...

Bekliyorum Şebnemcim:)

Sevgili Ege'nin annesi çok teşekkürler, ben de sizi zevkle takip ediyorum:)

Sevgili Melike, çok teşekkürler bizimle de paylaştığın için:) Daha önce okumamıştım, güzel bir yazı:)

Erikciğim, inşallah bir gün görüşürüz:)

Sevgili Aysun, arada gülüyor ama o anları fotoğraflamayı beceremedik henüz:)

Nimoşummm. Hadi gel artık:( En azından Avrupa'ya bi ayak bas, ondan sonra bir şekilde bir ülkede buluşuruz:)

Meral teyze:) Biz de seni özledik:)

Yeşim teyze:) Pazar günü bekliyoruz:)

Bekliyorum Asyacım:))

Merhaba sevgili Eda, ben de istatistiklerde görünen Polonya'dan da kim giriyor diye düşünüyordum:) Demek o senmişsin:) Hoşgeldin sefalar getirdin:) Ben de çıkacağım sahneye, her an sürpriz yapabilirim:) İzlemeye devam edin:P

Haklısın Zeynepcim:))
Yok aslında, postları genelde sabah 6 süt servisimizden sonra canı oturmak isteyen Kaan Bey'imizle yazıyoruz:) Herkesler uyurken:))

Püstüklücüm:) Çabuk büyü)

Teşekkürler Mücevher Kutusu, bizi izlemeye devam edin:)

Sevgili Kirpikteki Gözyaşı, elbette izin var:)))

Toparladı çok şükür Kuaybecim:)

Ayşecim, aslında o kadar tombiş değil, fotoğraflar yanıltıyor:) Ben de sizi takiip ediyorum:))

Sevgili bebişin annesi:) Aslında annem de bizim sistemle yıkıyor:) Tek fark biz yüzünü pamukla silerken annem eliyle sıvazlıyor:) Sanırım aradaki fark oradan geliyor;)

Serracım, çok teşekkür ederim:))

Biluncum, yeğenini ve seni öperim:)

Sorma Şeymacım:) Biz çocuğuz, o yetişkin sanki:)

Açalyacım:) Bak cevaplamışsın bile:)
Senin Dante'yi kocaman öpüyorum:)

Bebekhikayesi said...

Çok tatlı uyuyor, öptüm sert erkeği... :)

aqua said...

fotoda cok yakısıklı cıkmıs

nilly said...

Sendede epey takinti varmis ;) Bu Mr. Memo cok tatli bir sey yaw. Gidisindan mcuk muck opesim var :) Memo ve Nemo'ya da bayildim, cok iyi yakalmissiniz :)

AycA said...

ya ben dün buraya yazdım yazdım yayınla dedim benim iternet gitti :((ancak şimdi yazabiliyoırum o yüzden sana değil Kaan'a değil babanıza sesleniyorum : efenim babalar gününüz kulu olsunnnn:)

melike said...

http://www.esraceyhan.com/veri.php?haber_id=1066
bu link te çok ilginç bir konu var yeni fark ettim.
dikkatimi çekti paylaşmak istedim.

x