Monday, 11 June 2007

Şaşı bak şaşır:P
Burnumun üstünde de mi sivilce çıktııııı!
Bu ergenlik de ne zormuş yaw:P

İngiliz mutfağının ünlü aşçısı Londralı Mehmed Usta :)


Büyük indirim yapmışlar bu üründe:) Hemen attık sepete bir tane:))

Memo and Nemo :)))

İmdaaat! Ezildim burdaaa :)
Çocuk oyuncağınız mıyım ben sizin ya:P

İyi ki oğluma şu turkuaz battaniyeyi örmüşüm:) Tüm hamilelere tavsiye ederim, mutlaka pamuklu ipten hafif bir battaniye örün bebişlerinize:)) Hem çok kullanışlı, hem sizin el emeğiniz-göz nurunuz:)

Bebek bezi tüketiminde rekora koşuyoruz:) Bazen arka arkaya 2 hatta 3 bez değiştirdiğimi bilirim:) Tam altını değiştirirken bacaklarını havaya kaldırıyorsun ve bağırsaklara yapılan baskı sebebiyle popodan tazyikli hooop üstüme, yerlere, duvara.. her yere:))

Hala hazır bez kullanıyoruz, bir an önce yıkanabilirlere geçmek istiyorum.

Emzirirken bir sağ- bir sol emzirip, bir sonraki emzirmede bıraktığın yerden başlamak gerekiyor. Yani bu sefer de önce sol sonra sağ vs. Ancak ben bu kuralı hiç sallamıyorum.

2 saatte bir emzirme düzenimiz falan da yok. Sadece sarılık olduğunda 4 saati geçirmeyin demişlerdi, bir tek o zaman 4 saati geçirmiyorduk.

Kilo aldığı sürece bu tür şeylere dikkat etmiyorum açıkçası. Siz ne diyorsunuz tecrübeli anneler?

sumuklubocek ve MP beni takıntılar konusunda sobelemişler, ne kadar takıntılı bir insan olduğumu, ben yazana kadar Meralcim anlatsın sizlere :P

Biz anne ve baba çok komik insanlarız da oğlumuz neden bu kadar ciddi, anlamadım gitti:)))

Bu modeller ne zaman gülmeye başlıyor:P Ara sıra bir iki gülüşünü yakalıyoruz ama hala kesin bir şey yok.

Sevgili koyubeyaz, iyi ki beni emzirme sebebiyle oluşacak bezeler konusunda uyarmışsın, çok teşekkürler:) Uyardığın halde ürperticiydi.

Bebekte olduğu gibi sizde de beze oluşabilir, korkmayın:) Aklınızda bulunsun:)

20 comments:

yaban eriği said...

ee hani anneyle fotoğraf ?? hep baba hep baba...
yoksa seni sadece süt anne olarak mı kullanıyor bu yakışıklı ??

meltem said...

esroscugum annen geldı gelelı bıze daha cok yazabılıyorsun ve kaancıgım fotolarını daha sık gorebılıyoruz...allah razı olsun...

ya cok tatlı ama kaan bebıs annesı...masallah...anneannesı ve dedesı gelırken valıze atıp getırsınler de bız de gorsek su yakısıklıyı yakından:(((

bu arada yıkanabılır bezlere gecmek mı?o ne demek oyle esracıgım anlamadım...annelerımızn bıle bızım zamanımızda yoktukı su hazır bezler rahat edelım dedıgı durumda yıkanabılır bezler de neyın nesı?:))

kaancık artık sınır tanımıyo bakıyom...parklar parketler derken hergun gezıyonuz masallah:))leylegı havada gordunuz galıba...ben anlamam tr'ye de beklıyoz yok oyle yagma...:)))))

Köşenin Delisi said...

Ben hatırlıyorum yıkanabilir bezleri :) Tabii eminim şimdi çok daha güzelleri vardır...kardeşim küçükken (kendiminkini haliyle bilemeyeceğim için) kazanlarda kaynatıp dururdu zavallı annem..şimdi daha kolay olanları mı var acaba?

nimet said...

Esracım; iğrenç esprilerimizden yapıyorsan çocuğun yanında( eki eki eki ne eki haftasonu eki gibi) gülmez tabii çocuk gülmesin de zaten espri düzeyi yüksek olsun bize benzemesin:) aferin Memoşuma:)

Kirpikteki Gözyaşı said...

Maşallah!!!1 aylık mı olmuş Mehmed Kaan:) O ne bakışlar öyle??? Anne de güzel yorumlar yazıyor ama fotoların altına:) Evet Esra, seninle br foto göremeyecek miyiz? Öpüyorum.

İstanbul'dan sevgiler.

Anne ve Bebisi said...

Yaban Erikciğim, ben hele bi doğum kilolarımı atayım:P Bu halimle kendimden kendim bile korkuyorum ayol:)

Meltoscum, Ne demek şekerim:) Annemin de canına minnet, zaten o da valize atıp götürmek istiyor da Murat hayatta izin vermez:P

Şekerim burada yıkanabilir bezler moda artık:P Daha doğal, daha ucuz falan diye:)) Ama bunlar makinada yıkanabilir oldukları için annelerin işi kolay:)

Bakalım, babamızın sonbahar gibi niyeti var ama.. Belki düğüne yetişiriz ne dersin:)))

Elifcim, şimdi sosyetikleri var:) Benim anneciğim de ha bire kaynatırdı, üstelik çalışan bir anne olduğu halde. Şimdi çamaşır makinasında yıkananları var:)

Nimoşum, eki esprisini değil de Tutankamon esprisini yapsam işe yarar mı:P

Kirpikteki Gözyaşı, fotoğraf çekmeye meraklı olan ben olduğum için hep başkalarıyla fotoları var çocuğumun:) Benimle olanlar da korkunç ev haliyle genelde:) Hususi stüdyoya gideceğim ayol, çocuğumla fotoğraf çektirmek için:)))

ASYA said...

süperrr bende markete götürücem benimkini böle bi doğsun hehe:)
bize babannesi pazenden bi battaniye hazırladı kenarlarında fisto felan :P yaz bebeği ya kendileri..bide çift taraflı kışlık örme battaniyesi var ee yatağında da var yorganı polar battaniyesi daha ne olsun...yetmezse bizimkilerden kullanırız:)
Esra bravo walla hoşuma gidiyo senin annelik tarzın..İngilizler gibi yetiştiryon maşallah :) bizde yok aman bişi olmasın çıkarma dışarı 40 gün diyenler şimdiden başladı ama kulaklarımı tıkadım hepsine...hiçbir batıl kurala göre hareket etmicem...bekleyin geliyorm:P

meral said...

takinti konusunda yanlis insan sobelemissiniz sayin bloger(lar).acaba onlari kac postaya sigdirir bilmiyorum.hayir ben anlatmaya kalksam baskasina yorum yazmaya yer kalmaz.gerci benimki de b.klu s.d.kliye mana bulur durumlari yani:))ondan asagi kalir yanim yok ama yine de esra beni gecer:))

ya esra ne seker sey bu ya.41 kere masallah.nasil ortaya cikti var ya.cok seker cooook...

Minik Patikler said...

:) cok sekeerrr ya masaAllah :) bu arada sol sag sag sol sol sag neymis canim, sagdan baslanir besmeleyle :)

AycA said...

Sracığım .. yorgunum yeni geldim ama kendime gelemedim tüm postalırını okudum ama toplu yorumu buraya yazacağımm..
harikasınız .. kopuyorum burada okurken sizi :)) cidden çok eğlencelisiniz Memed Kaanda bir o kadar ciddi .. tıpkı benim evhamlı olup Erinin geniş mi geniş bir bebek olması gibi ..:S
Emzirme konsunda bende bir sag bir sol sonra bir sol bir sağ kuralınıhiçe saydım ilk zamanlar tek meme yetiyordu Erine öbür memeyi sağıyordum sonra hangisni sapğdıysam onunla başlıyorduk sonra hangisi doluysa onu vermeye başladım ..:) benim ilk zamanlar sütüm çok boldu bir meme yetiyordu o yüzden hiç o kurallar işlemedi. bebek zaten söylüyor ne olacağını yaşayarak öğrenmek ama kitap bilgilerinide bilmek gerek diye hep söylşemişimdir. şimdi bende tercübeli anne lafını üstüme alıp yazdım sana ama.. bizde yaşadık canım azıcık az kaldı 3 ay bitiyor yani:P Ben ne zaman uyanırsa emzirdim hala da öyle yapıyorum ilk ay 1,5 kilo aldı ikinci ay 800 gr sanırım bu ayda 1 kilo civarında.. o yüzden hiç takma sen saatleri :)
opuyorum hepinizi ..

zeynep said...

oooo bi sürü foto çıkmış ama hala seni göremedik be esracım.. insanın annesi eli ayağı dimi? ne kadar kolaylık oluyo. bi el atıveriyo her şeyi hallediyo..hiç iş yapmsa bile insana can yoldaşı oluyo..
istediği zaman emzir esracım.öyle yok 2 saat yok 4 saat falan deme. zaten sen de yoruluyosun. kilo alması iyiyse problem yok. bi de bazı bebekler bazı günler çok kaka yapar bazı günler az. az kaka yaptığı zaman da problem yapma. zaten giysilerinden anlarsın kilo alıp almadığını..
senin bebişte de sivilce çıkmış. ahmed de çıktı. ben çok üzüldüm. ama yapcak bişey yok. gerçi haftaya doktor kontrolü var. belki doktor pomad verir. o zaman sana da sölerim canım.
çok öptüm.. kolay gelsin:)))

AYSUN said...

Esracıım ver şu kiloları da fıstık gibi bir resmini koy:) Ayy ayy ben ilk 3 ay aynalara bakamamıştım:(:( Haha her bebeğin bir market fotosu olmalı mutlaka. Ya şu yıkanabilir bezler nasıldır? Nasıl bulunur? Buralarda var mıdır?

40 gün kim evde tıkılıp bekler yaaa. Biz 7. günü atmıştık kendimizi dışarılara:) İyiki de öyle yapmışım çocuk eve girmek istemiyor şimdi:):P

Anonymous said...

esracim coktandir yazamadim kusura bakmayiniz ama takipteyim ,malum turkiye maceram uzun surdu.mehmed kaan bebegi ilk annenleri almak icin alana geldiginizde siz kucaklasirken arabada uyuyan minik bir melek olarak gordum ,zaten o gun kiyip opemedigim icin hemen size geldik ama evde de kiyamadim opmeye.

resimlerde tosuncuk gibi ciktigina bakmayin arkadaslar kaancik minicik ama buyuyunce zaten anne ve babasindan boy-pos alacagi icin endiseye mahal yok :) Masallah cok guclu ve cin cin bakiyor ve oglumuzu en dogru tanimlayan soz "COOL" olur bence:)Masallah masallah ,nazar degmesin akilli, saglikli, hayirli evlat olsun insallah :)

yesim teyze

Bilun said...

Yellim ben onun ciddi suratını :)) Maşallah!!

püstüklü mama said...

Eğer iki kilo portakal ve bir şişe gazoz alana bir adet Memo veriyorlarsa, ben hemen markete gidiyorum:P Kocasız çocuk alıcam :))

Nilüfer said...

Masallah çok tatli.. Gercekten de cok ciddi.. :)

Anne ve Bebisi said...

Asyacim, heryere gotur Efecigimizi:) Hic cekinme, korkma. Doktorlar, ne kadar cok kisiyle gorusur, ne kadar cok mikrop ve bakteriyle tanisirsa bagisikligi o kadar guclu olur diyorlar. Ama tabi anne sutu veriyorsan korkma, bagisiklik sistemini anne sutu guclendiriyor. Hazir mamada sahsen ben bu kadar gozu kara olamazdim sanirim.
O pazenden battaniyeden bizde de var:) Anneannemiz gondermisti, simdi hep onu kullaniyoruz:) Cidden cok kullanisli:)

Her seyini gule gule kullansin Efecigim:)

Cikar cikar disari, hic korkma:)

Meralcigim, bulasiklik takintini anlatirim bak:P Sen aldirmak, ben de almamak konusunda epey takinti yaptik ama hadi gene sen kazandin:P

Di mi ya MP'cim:)) Cok yasa sen:))

Aycacim,merak ettim seni.
Senin yontemi takip etmeli, Erin'e bakip cok ise yaramadigini soylememek imkansiz:))
Zaman ne cabuk geciyor ya, 3 ayini doluyor di mi? Hey mashallah:) Dogdugu gunu biliriz keratanin:P

Anne ve Bebisi said...

Zeynepcim, assolistler agir olur, arkadan gelir malum:P Surpriz yapacagim bir gun ama ne zaman soylemem:P Bizi izlemeye devam edin:P
Anneler konusunda kesinlikle haklisin, coook buyuk kolaylik. Insanin yaninda annesi olunca ne var ayol cocuk bakmaya:) Ev isi, yemek isi yok, bebegi emzir ver anneye uyutsun:) Ona sarki turku, ninni soylesin, alsin sevgi yumagi seklinde sarip sarmalasin;)) Ohhh lukus hayat valla:)

Evet o az kaka, cok kaka olayini farkettim ben de ama dedigin gibi hic ustunde durmadim:) KIyafetlerden belli oluyor kilo alip almadigi:))

Sivilceleri sorma, cildimiz cok hassas:) Sanirim bizim yediklerimiz de etkiliyor, sut yoluyla.Annem bepanten surelim dedi ama evde bepanteni bulamadim, var ama nerde? Bir de kendi sutumden surmeyi dusundum, iyi gelir diye umuyorum, onu deneyeyim bir ara.Doktor size bir sey onerirse onu da deneyebiliriz, cok sagolasin.

Aysuncum, donusum muhtesem olacak:P
Yikanabilir bezlerle ilgili bir seyler yazmistim
http://annevebebisi.blogspot.com/2007_03_01_archive.html

bu linkte bulabilirsin canim.

Yesimcim, cool teyzenin cool yegeni olurmus sekerim:) Senden bulasmisti kesin:P

Anne ve Bebisi said...

Darisi basina biluncum:))

pustuklucum, tukenmis olabilir bak simdi:))

tesekkurler sevgili Nilufer:)

Bebek Bezi said...

Merhaba sevgili anne ve babalar. Uzun zaman önce yine bu blog'da okuduğum bir yazıda bazı aileler Yıkanabilir Kumaş Bebek Bezleri'nden bahsediyorlardı. Biraz zaman geçti ama sonunda Türkiye'ye de geldi.!!! İlgilenen aileler www.babyneo.com.tr adresinden daha detaylı bilgi edinebilirler.

x