Monday, 4 June 2007

Sevgili Serpil ablacım, Sevil ablacım ve biricik Umutcuğumuz:) Sizi burada görmek çok büyük sürpriz oldu:) Hoşgeldiniz ve bizi takip etmeye devam ediniz lütfen:))

Aaaa! Dünya 4 duvardan ibaret değilmiş!
:)



Sol kroşeden bi çakarım:)
Yanlış anlaşılmasın şiddet yanlısı değilim tabi, annem beni boksçuluk okuluna yazdıracakmış, ringlerde gösterecekmişim meziyetlerimi:) O yüzden şimdiden antreman yapıyorum :)

Bebek beziii 1 YTL olacaaaak :)

Offf bu curk curk sonrası gark süreci ne kadar zahmetli ya! Maymun olduk bi gark yapıcaz diye :)

Annaneeee! Dedeeee! İmdaat! Çabuk yetişiiiiin! Kurtarın beniii :)

Oooof Ooooff N'olcak bu Galatasaray'ın hali abicim ya :)

Bu parmak kimin ya?

Benim güzelim stylish yatağımı ne hale getirdiler görün :P

Ne bu ışıklı, müzikli şeyler ya! Bebek miyim ben? :)
Bakim bu alet Avrupa Standartlarına uygun muymuş? Şurda yazıyor olsa gerek?





Men in White :)
Bu adamlar nereye bakıyor ???


hehehe :)

Her gün bir süre bu şekilde debelenmem gerekiyormuş. Bi de bu çıktı başımıza! Öfff bebek olmak ne zor işmiş yaa!!!

31 comments:

afrodisas said...

Canim benim yerim seni, ne cabuk buyudun de oyle kas goz isaretleri yapiyorsun sen:))masallah hergun daha da yakisikli oluyorsun:D

Rana Eslem GULMEZ said...

masallah mehmed kaana esra her resimde dahada bi buyumus oluyo canim ya.cokta yakisikli olmus carseatinin icinde damat geliyooor yazssaydin))annane dede ne heyecanlidirlar simdi insallah yolculuklari guzel gecer erkenden kavusursunuz insallah...

yaban eriği said...

memo varya süpersin , hüpersin ne diyeyim...sabah sabah seni görünce keyfim yerine geldi yakışıklım benim..

Sebla said...

Esra sen de Mehmed Kaan da harikasınız:) Kaan'ın fotolarına, senin yorumlarına bayılıyorum. Tekrar tekrar maşallah!!!Hareketi bir bebek sanırım Kaan.

İstanbul'dan sevgiler.

Ebru said...

Bebişin çok çok tatlı. Esracığım fotoları çok güzel yorumluyorsun. Çok beğendim. Sevgilerimle...

AYSUN said...

Büyümüş büyümüş bu yavru:) Boksör olcek demek :):)

ASYA said...

:)
ne güzel sizi bööle mutlu görmek..ama Kaan'ı halen güldürememişsiniz:) Biz bol bol gülüyoruz onun hallerine ama burda:)

meral said...

Cancagizim ilk gezmesini bize yaparak bizi sereflendirdi.Nasil da sirin olmustu var ya..Yerim ben onu yaa...

Bahaneyle annemiz de disari cikmis (ay pardon yani baska bir ev gormus) oldu.Aramizda kalsin bir aralik bulup 9 el batak bile oynamayi basardik:)

Bunlar iyi zamanlariniz Kaan Bey.Sen biraz daha buyu serpil seni ben bir isira isira seveyim de gor gununu..'anneeeee ben Meral Teyzeme gitmek istemiyorummmmm' dedigini duyar gibiyim.hehehe...

zeynep said...

mehmed bey ne kadar da büyümüş maşallah. bi de çok yakışıklı olmuş annesi. çok fotosunu koyma bloga. sonra kapar kızlar valla:))
tırnaklarını kendin kesebiliyomsun?
ben yapamıyorum valla. annem gelcek de kescek diye bekliyoruz. uzuyor hemen. ve yüzünü çiziyor. çok üzülüyorum. eldivenelerini de tutmuyor. hemen bağırıp fırlatıp atıyor..

Sebnem'den said...

ESRACIĞIM 41 KERE MAŞALLAH...ARIK İYİCE ORTAYA ÇIKTI.AMA ÇOK YAKIŞIKLI OLACAK HABERİN OLSUN..

Anonymous said...

maşallah yakışıklı yeğenciğime.bu şimdi büyüyünce çok canlar yakar :)bi de bize karışır artık hala şunu giymeyin bu çok açık falan diye :) yerim ben tontonumu.ay inşallah osman amcalar sağ salim gelirler hayırlısıyla ablacım.öpüyorum kocaman sizi.kaan'ı mıncıkla benim yerime ama çok acıtmadan :) sizi seviyoruuuum sevgiyle kalın.


meltoş halacık

ASYA said...

evet esra yorumlara katılıyorum...böle 'kızlar sizi keserim' havasında bi bakışı var seninkinin..:)

figen said...

resimler ayrı güzel alttaki yorumlarsa ayrı güzel çok güldüm :)
maşallah sana

Anne ve Bebisi said...

Teşekkür ederiz Mine halamız:)

REG, çok teşekkür ediyoruz:)

Sen de süpersin Yaban Eriği teyzeee:)

Teşekkürler Seblacım, şu ana kadar anladığım kadarıyla sosyal ve hareketli bir bebek bizimkisi:)

Teşekkürler Ebrucum:)

Aysuncum, tüy sıklette yarışacak sanırım:P

Asyacım, arada gülme emareleri gösteriyor ama henüz beklediğimiz aşamaya gelmedik:) Belki yarın havaalnında anneanne ile dedeyi görünce bir sürpriz yapar bize:)

Meral Teyze, sen Kaancığın kalbine giden yolu zaptedeceğin için her zaman sana gelmek isteyecektir, emin ol:))

Zeynepcim, tırnakları genelde bir yerlere takılıp hafiften yırtılıyor, ben de tutup koparıyorum:P Bu sebepten daha hiç tırnak kesmek zorunda kalmadık:P Bir de kendini değil de beni çiziyor bizimki o tırnaklarla :))

Şebnemcim, darısı başına:) E bir kız yap da ir an önce biz de seninkini sevelim:)))

Meltoş halacık, yok sen merak etme biz onu kimseye karışmayacak şekilde yetiştirmeye çalışacağız:)) Kaancık da halasını kocaman öpüyor:)

Teşekkürler Figencim:))

Cansu said...

Bloğu ve bebişi daha yeni gördüm:)Maşallah,çok tatlı allah analı babalı büyütsün.

zumrutuanka said...

Masallah Masallah Allah anali-babali buyutsun insallah.Hayirli evlat olsun insallah.Canim ne cok sevindim resimleri gorunce masallah cok da yakisikli.
Esracim bu gecikme icin uzgunum bilgisayarima yeni kavustum hemen de senin sayfana girdim cok mutlu oldum.Allah mutlulugunuzu daim etsin insallah...

Meltem Sözer said...

Kaan'ı her geçen gün daha da büyümüş görüyorum. Nazar değmesin size...

Ayşe said...

maşallah... çok büyümüş annesi, hemde bakışları da büyümüş, maşallah çok güçlü bakışları var.. senin anlatımların hele çok hoş oluyor, güldürüyor beni:))
Sevgilerimle....

Minik Patikler said...

Mehmed Kaan'cim o debelenme sana erkenden donmeye baslama, erken emekleme ve basinin caresine bakma olarak geri donecek merak etme :)


Ayrica Esra; BOKSCULUK OKULU'na da pek guldum :)

süpürgesizcadi said...

Ay cok tatli bu bebecik ya :)) Foto yorumlarida cok güzel :)) yüz üstü yatmayi bizim Asya hanim'da hic sevmiyor napicaz bilmem basiyo yaygarayi :)

AycA said...

çok şükür vakit buldum blog gezmeye.. yerim ama onu ben .. ne çabuk geçiyor vallahi zaman.. daha dün doğdu bugün fotoroman baş artisti oldu..:) süpersiniz.. annenlerde gelmiş olmalı hadi gözünüz aydın

nilly said...

Cok tatli birsey bu. Bidicik bidicik seniii. Cim kafali resmine bayildim :)

New York'tan said...

MasAllah,Uyurken cok sevimli cikmis:)

Serra yiLmaz said...

yeyim onuyyyy :)

~Serra

Mücevher Kutusu said...

O kadar hızlı büyüyorlar ki fotolara bakınca yiğenimin o anlarına gittim. Çok tatlı maşallah.

Ceylin said...

esra
41 kere masallah bu çoooook tatlı bir şey...bakışlara bakar mısın??? büyük adam gibi bakıyor...bu arada sen de super kareler yakalıyorsun ve bu kareleri super yorumluyorsun :)))
sevgiler,
senem

Bilun said...

Ayy el öpmeye de gidermiş :) Sol kroşeni yerim senin!! Maşallah!!

Burcu Demirel said...

O kollarini acmis yaaa..Insanin cop cop opesi geliyo kol altlarindan ;) masallah, masallah, tu tu tu!

nimet said...

Esram maşallah birtanem süper bir yeğen oldu oğlumuz:) canım biliyorum çok az vakit bulabiliyorsun ama biz de sadece burdan takip edebiliyoruz biliyorsun hergün sabah akşam yeni bişi yazmışmısın yeni bir foto var mı diye buraya geliyorum çalışamaz oldum walla bizleri habersiz bırakma... mucukkkkk

yaban eriği said...

ohh annenler geldi galiba..umarım keyifden yazamıyorsundur..
umarım iyisinizdir çekirdek aile..
yakışıklımı öp benim için annesi...

bielifmiktari said...

Esracim cok orjinal,degisik guzellikte bir oglun var.Hakikaten cok guzel bir yuzu var.o kadar mincik dogmasina ragmen..
yalniz cocugu cok sarmalama.cok sicaga alismasin.en ufak bir esintide hemen hasta oluveriyorlar yoksa.hele bir kirki ciksin da ondan sonra tabii.
video.google da nail emre yazinca benim oglumu gorebilirsin.Tavsiye ederim bol bol kameraya cekip google a koy.Cok iyi oluyor goremeyenler icin..ikinizi de optum.

x