Sunday, 10 June 2007

4 hafta önce bugün kollarıma bir boklu boncuk verdiler:)
Bugün 1 aylık olmasının şerefine, Hyde Park'ta kutlama yaptık:)
Anne, baba, anneanne ve dedeye Meral teyze, Yeşim teyze ve Nihat amca da katıldı:)

Ohh! Çimlerin üzerinde gel keyfim gel:)

Annne, gözüme güneş geliyoor:)
Bırak şu fotoğraf çekmeyi de altımı değiştir artık, koktuk koktuk!

Aslan babam kendini bana siper ediyor:)
Uaaahhhh üstüme de bir ağırlık çöktü:)


Iııııhhh.. Çıkmıyooorr :)

Çekmesene Aaaaa !

Sinirlendirme adamı!!

Off ülen yine yenik düştük uykuya:)
Neyse uyuyayım da büyüyeyim bari:)

Arkadaşlar, arada bloglarınıza göz atıyorum ama yazmaya fırsatım olmuyor. Kusura bakmayın.

Mehmed Paşa anneanne ile dedeye şımarabileceğinin gayet farkında :) Bol bol tadını çıkarıyor:)

Oğluma en çok beyaz renk yakışıyor, bence:)

Maşallah body ve uyku tulumları hızla küçülmekte:)

Bugünkü gezi esnasında maalesef arabanın içindeyken, Memo'yu araba koltuğundan çıkarıp, defalarca kucağıma alıp emzirmek zorunda kaldım. Doğal olarak vatandaş araba koltuğu, trafik, kural falan dinlemiyor acıkınca. Her istediğimiz anda da durmak mümkün olmuyor:( Bu işe bir çözüm bulmamız lazım:(

Beyefendi hazır uyuyorken ben de kaçayım ufaktan:)

19 comments:

Minik Patikler said...

Canim ben soyle bir cozum bulmustum; sizinkiyle ayni marka koltugu kullandik kilosu elverene dek, cok agladigi icin emzirmek tek cozum oluyordu, ben de biraz zor olsa da oglumu yandan emziriyordum, yani hafifce bebegin ustune dogru egiliyor ve emziriyorsun inan bana aylarca bu sekilde emzirdim, hem kucagima almadim hem aglatmadim kisacasi :) Senin pestilin cikiyor tabi ama :) Anlamadiysan foto cekip gondereyim istersen ama bebegin yuzu sana dogru oldugu icin sorun olmuyor anlamissindir diye tahmin ediyorum.

sumuklubocek said...

Biz genelde bu gibi durumlarda hemen en uygun yere cekip parkediyorduk arabayi, sonra da kucagima alip emziriyordum ben; sakinlesince de yolumuza devam ediyorduk. Sen sag ben selamet yani :)

Anne ve Bebisi said...

Sevgili MP, anladım nasıl olduğunu, saolasın canım da.. İnsanda ne bel kalır ne boyun ya:) Ama bir deneyeyim bakalım, tabi önce araba evin önünde park halinde iken:))

İremcim, geçen biz de mothercare'in araba parkına çektik arabayı ama dün trafikte duracak hiç bir yer yoktu:(

ASYA said...

ne çabuk 1 ay geçmiş inanmak zor gibi...ama gerçekten büyüyo Kaan resimlerden bile rahatça farkediliyo..1.ayını tebrik ediyoruz efenim..nice yeni aylara..

keyfide yerinde maşallah..parklarda gezmeye başladı şimdiden:)
battaniyesinide hiç bırakmıyo bakıyorum:)

Minik Patikler said...

Zaten Ingiltere'de hadiii diye durmak nerrrddeeeee, bizim burda emniyet seridi bile tehlikeli oldugu icin duramiyorduk isin asli :P Bir kere durmustum arabayi kullanan ben oldugum icin mecburen saga cektim emziriyorum, sagolsun emniyet seridini sol serit!! zanneden kamyonlar ve otobusler son anda bizi farketti Allah'a sukurler olsun. Oyle bir gectiler ki yanimizdan ruzgariyla sallandi arabamiz ki oyle sallanacak araba degildir hani.


Esracim sen benim yontemi pratik yap bol bol :)

Köşenin Delisi said...

Çok tatlı maşallah :) Biliyorum devamlı aynı şeyi söylüyorum, ama çok tatlı napiyim :))

Açalya said...

Yahu bu minik adam buyumus, daha bir tombullasmis geldi gozume. Diaper'i da boyu kadar garibimin.
Bizimkinin koca gotune Pampers'in newborn'u sigmaz oldu artik :)) Ama Huggies'in newborn'u gayet iyi geliyor hala.
Bu arada ben 2 satte bir emzirmek ve aralarda da, geceleri daha rahat etmek icin (bazen anneme sepetliyorum sipayi) ve bir yere giderken falan goturmek yada annemlere birakmak icin pompa yapmaktan gina geldi. Tammo da bir taraftan geceleri bari formula ver diye aklima girmeye calisiyor, ammaaa bendeki inat tas catlatir cinsten. Inatla zombi gibi dolasmaya devam...

püstüklü mama said...

Bu kuzu iyice ele avuca gelir olmuş artık. Maşallah :)

"Tiny baby"miş... Hıhh! Çok biliyo onlar :D

süpürgesizcadi said...

Zaman ne cabuk geciyor ya, ne zaman 1 aylik oldunuz :)))

Biz daha uzun yolculuga cikmadigimiz icin arabada sorun yasamadik, gerci mama ictigi icin de sorun yasamiyo olabiliriz tabii :))

Evden cikmadan doyursan belki bi süre idare eder en azindan gideceginiz yere varana kadar, yada pompalayip biberonla versen arabada olur mu ki ??

Anne ve Bebisi said...

Teşekkür ederiz Asya teyzemiz:) İyi ki örmüşüm o battaniyeyi:) Elimizden bırakmıyoruz:) Bence kesinlikle sen de örmelisin bir tane:) %100 pamuklu ip kullanmıştım, tavsiye ederim. Hem hafif, hem pratik:)

Aman MP'cim dikkat et kendine ve Adam bebeğe. Bu zamanda Türkiye'de kadın şoför olmak çok zor maalesef:(

Elifciğim, ben hamileyken hep tatlı tatlı bebeklerin bloglarında dolaşıp aman ne tatlılar diye iç geçirirdim:) Sen de aynısını yapmaya devam et bence:)))) Seninki de en az Kaan kadar tatlı olur inşallah:)

Açalyacım, az daha sabret, zamanla emme sürelerinin arası açılacak. Daha rahat edeceksin, sakın anne sütünden vazgeçme.
Pampers bize de küçük gelmeye başladı, sözde 5 kg.ya kadar ama bacaklarımız hep lastik izi:( Bu resimlerdeki şu daha önce bahsettiğim naturel marka bişi:)

Püstüklücüm, sağolasın canım:) Bizimki tosun baby olma yolunda:))

Sevgili Süpürgesiz, evden çıkmadan doyurmuştum ama hem yol uzundu hem de hava sıcaktı, o yüzden arabada bastı yaygarayı:) Öptüm senin şekerleri:)))

meltem said...

esroscugum nasılsın canım?

anneanne ve dedeyle tabıkı keyıflerınız superdır emınım:)))

canım kaan 41 kere masallah ne kadar bır bebek...allah nazarlardan saklasın ınsallah canım..

her fotorafı bır olay beyefendının...cok karızmatık ve cool daha sımdıden...cok canlar yakacak cokkkkk...

beyımız hyde parka gıderek mıllı de olmus..cok ıyı yapmıssınz..

annenlerle nasıl gıdıyro canım...turıstık gezıler yaptırabılıyonuz mu ınsanlara..tıkılmayın eve kaan bebıs de alın cıkın dolasın valla annenlerı gezdırme bahanesıyle:))bu fırsat bır daha ele gecmez..

esroscugum ozellıkle de kaanın fotograflarını konusturmana bayılıyorum..

hergun sıtenızı kontrol edıyorum yenı haber var mı dıye...

ne yalan soylıyım performnastan bayagı dustun ama:)))

saka saka...kucuk bebısle bu kadar sıklıkla yazabılıyo olman bıle bır mucıze...

opuyorum canım...

yaban eriği said...

Amanda teyzesinin b.klu böcüğüymüş O..Aşkolsun ama annesi sen böyle benim yakışıklı oğluşuma böcük möcük dersen o da hep kaşlarını çatar fotoğraflarda..Ne var yani içerdeyken azıcık meconıum a bulandıysa..bir ay geçti misler gibi olmuştur şimdi..

Minik meleğin annesi.. said...

oh oh, annane dede gelmiş.. şımarıklık tavan yapmış.. değmeyin Memo paşanın keyfine :))

meral said...

cok tatli o coookkk...
esra sahiden de beyaz cok yakisiyo ona masallah...
sekerpare o sekerpare...yerim ben onu hapur hupur...

yastuf said...

Ay masallah 1 ay nasil doldu ya daha dogmasini beklerken,cok tatli olmus masallah cok resimlerde yakiyor yerim ben onu ay canim benim sevgiler....

Serra yiLmaz said...

masallah, ne cabuk geCti 1 ay. aiLen de yaninda, cok zevkLi geciodur. Allah mutlulugunuzu bozmasin..

~Serra

bebiş said...

merhaba günden güne kocaman oldu maşallah hemen hemen hergun bakıyorum sıtene mesajını gorunce cok mutlu oldum acıkcası beklemıyordum (tıpkı anneannesine benzıyor bır resımde bırlıkte cıkmıslar sok oldum resmı gorunce.)

Bilun said...

Annesi tabi beyazlar yakışır; melek o!! Kıyamam ne de çabuk büyüyor, maşallah!!

Ceylin said...

Esracım,

Öncelikle gözünüz aydın, annene ve babana kavuşmana çooook sevindim...Bol bol hasret giderin...Bu arada ben de başlarda kucağa alıştırmayayım diye almıyordum ama sonra Türkiye'de birkaç doktor ile görüştüm, aksine alın kucağınıza, bol bol sevin, koklayın, çocuklarınız sevgiyle büyüsün, mutlu olsun, zaten büyüyünce, yürüyünce istesenizde kucağınızda durmayacak, gezip koşmak isteyecek dediler. Bana da çok çok mantıklı geldi...Bizimkisi şimdi tam kucakçı oldu :))) Tabi yine de sen bilirsin...

Sevgiler,
Senem

x